تاريخ انتشار: 26 دي 1402 ساعت 00:59:59
طرح ضربتی پلیس

✍️اینکه نیروی انتظامی اجرای طرح (مقابله ضربتی برخورد با اشرار و سارقان ) را در دستور کار دارد حرف جدیدی نیست... و سردار رادان که فرمود: از روی هر کس قانون شکنی کند عبور می کنیم ...  گسترش انواع ناامنی اجتماعی و مقابله با ورود، استقرار، اشتغال و مطالبه ی میلیونها مهاجر غیرقانونی و افزایش میزان انواع سرقت، زورگیری خیابانی و ... جایی برای موقعیت یابی اجتماعی باقی نمی گذارد.
✍️اینکه منابع رسمی اسرائیل کشته شدن حدود ۱۸۸ نظامی طی ورود صد روزه به غزه را تائید و منابع حماس از هلاکت بیش از ۵۶۹ نظامی می گویند که حتماً در کنار تعداد نظامیان مجروح علی الخصوص با ادعای ابوعبید سخنگوی گردانهای قسام (حماس) مبنی بر انهدام بیش از ۱۰۰۰ تانک و خودرو زرهی که حتی برای جنگهای کلاسیک دو کشور تعداد بسیار بالایی است تا چند برابر افزایش خواهد داشت هنوز در مقایسه با نابودی ۸۵درصدی غزه و تلفات انسانی وارده به ساکنین غزه که براساس اعلام وزارت بهداشت غزه بالغ بر ۲۱ هزار کشته، ۶۰هزار مجروح، ۲۰هرار مفقود و ۱.۷ میلیون نفر آواره است قابل قیاس نیست. آماری که به نسل کشی در غزه تعبیر و بسیاری از مردم جهان را دچار وحشت کرده است، شرایط فاجعه باری که آفریقای جنوبی را به صرافت پیگیری حقوقی علیه اسرائیل در دادگاه لاهه کرد. اما حضور گسترده نظامی آمریکا، انگلستان و کشورهای عضو و حامی ائتلاف حفاظت از رفاه جهانی! که بازدارندگی و شاید نابودی انصارالله در یمن و در گام دوم اطمینان همراهی حزب الله لبنان با قواعد را پیگیری خواهد کرد. آمریکا، انگلستان و فرانسه فاجعه انسانی غزه را جنایت جنگی و نسل کشی ندانسته و عملیات متقابل بازدارنده تعریف می کنند! که باید از ابعاد انسانیش کاسته شود لذا هر رای دادگاه لاهه ارجاعی به شورای امنیت را هم به ناکجا آباد می کشاند.
✍️اینکه حجت الاسلام والمسلمین ... از عوامل میدانی حمله به سفارت عربستان سعودی در تهران حالا در مورد تجمع اعتراضی شبانه که بابت موضوع یمن مقابل سفارت انگلستان داشتند توئیت بسیار ناپسندی مشابه آنچه مدتی پیش یکی از مجریان تلویزیون در مورد بازگشت آقای محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور گفته بود نوشت: من زیر پتو هستم این تجمع هیچ ربطی به من نداره اگر خواستید گردن کسی بندازید بالاغیرتاً ....! حرف جدیدی نیست. اما یکی از دهها ادله محکمه پسند اثبات قطعی ادعای اخیر دکتر حسن روحانی رئیس جمهور پیشین در مورد کارسازی های ضد مردمی است که برای شکست بزرگترین دستاورد دیپلماسی تاریخ سازمان ملل به نام برجام اعلام کرد.
✍️اینکه آیت الله احمد حسینی خراسانی از فقیه شورای نگهبان گفته اینگونه نیست که برخی می‌گویند اگر در تأیید صلاحیت‌ها تسامح شود، مشارکت بالا می‌رود باید شرع و قانون پیاده شود، شاید نمی داندکه آخرین اجرای ساده شروین حاجی پور ظرف یک روز از چهل میلیون بازدید گذشت.
✍️اینکه مرحوم آیت الله هاشمی در خاطرات ۲۴ دی ۱۳۷۹ نوشتند: امروز حكم دادگاه متهمان كنفرانس برلين اعلان شد. دادگاه ده نفر را محكوم و شش نفر تبرئه کرد. همزمان آقاي [گرهارد] شرودر صدراعظم آلمان سفر برنامه‌ريزي‌شده به ايران را لغو كرد. او قرار بود، در بهار سال آينده، در جواب سفر آقاي [سیدمحمد] خاتمي به آلمان، به ايران بيايد شاید شبیه ترین داستان به نقل دکتر حسن روحانی در مورد پنج عملیات تخریبی علیه برجام و روابط خارجی ایران با جهان باشد که یکی از عملیاتهای تخریبی را به حمله سفارت عربستان می شناسیم که روابط ایران و کشورهای عربی را به هیچ رساند. ۲۵دی

  تعداد بازديدها: 700
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=98712
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.