تاريخ انتشار: 07 خرداد 1402 ساعت 01:01:53
مردم بحرین شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند

شمار زیادی از شهروندان بحرینی در محکومیت عادی سازی روابط حکومت کشورشان با رژیم صهیونیستی در شهرک «الدراز» با شعار «مرگ بر اسرائیل» در غرب شهر منامه پایتخت بحرین تظاهرات کردند.
به گزارش پایگاه خبری «منامه پست» تظاهرکنندگان ضمن مخالفت خود با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل، بر ادامه جنبش مردمی علیه عادی سازی روابط با این رژیم تا رسیدن به اهداف مشروع خود در راستای برقراری دموکراسی و حق تعیین سرنوشت تاکید کردند. آنها در این تظاهرات تصویر علامه شیخ محمد صنقور، خطیب جمعه در مسجد امام صادق(ع) در منطقه الدراز را در دست داشتند و پرچم رژیم صهیونیستی را پاره کرده و زیر پا لگدمال کردند.
تظاهرکنندگان همچنین با سردادن شعارهایی ضمن اعلام همبستگی با علمای دینی، سیاست حکومت بحرین در بازداشت کردن و اقدامات علیه آنها را به دلیل سخنرانی‌های دینی غیر قابل پذیرش دانستند.آنها همچنین بازداشت شیخ «محمد صنقور» از امامان جمعه شیعه بحرین را محکوم کردند و از مقامات بحرینی خواستند تا همه زندانیان سیاسی را آزاد کند.
دولت بحرین روحانی شیعه را آزاد کرد
در پی برگزاری این تظاهرات،شیخ «محمد صنقور» امام جماعت مسجد امام صادق(ع) بحرین که به دلیل مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بازداشت شده بود، آزاد شد.به گزارش ایرنا، حساب توئیتری مقاومت اسلامی نجباء با اعلام این خبر نوشت: پس از آزادی شیخ صنقور، مردم بحرین علیه صهیونیست‌ها تظاهرات برپا کردند.پیشتر شمار زیادی از شهروندان بحرینی در شهر الدراز واقع در غرب منامه در محکومیت عادی‌سازی روابط حکومت کشورشان با رژیم صهیونیستی تظاهرات کرده بودند.

  تعداد بازديدها: 384
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=96285
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.