تاريخ انتشار: 18 فروردين 1402 ساعت 01:50:26
قلیان احساس تکلیف

✍️اینکه مقام معظم رهبری فرمودند "آنجایی که احساس می کنید دستگاه مرکزی اختلالی دارد و نمی تواند درست مدیریت کند، آنجا آتش به اختیار هستید، یعنی باید خودتان فکر کنید، تصمیم بگیرید، پیدا کنید، حرکت کنید، اقدام کنید" فرمانی است از ولایت فقیه یا حکمران دینی و فرمانده کل قوا به جوانان و مردان و زنانی که انقلابی و جهادی معتقد و مومن به اصول اعلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری شناخته می شوند .
✍️اینکه حجت الاسلام رسایی و عباسی با انتشار یادداشت هایی معترض حضور غیرمتعارف یکی از فرزندان دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار رسمی با مقامات عالی امارات عربی متحده شدند، شاید به این معناست که تقسیم ملت به شهروندان درجه یک و دو کفایت نمی کند و باید به طبقه ممتاز تحت عنوان مسبوق به سابقه آقا زاده ها هم اشاره ویژه داشت .
✍️اینکه سال مهار و کنترل تورم لجام گسیخته با گرانی جدید مبلغ دیه و محصولات خودرو سازان توسط شورای رقابت و کرایه تاکسی تا اتوبوس توسط شهرداری و ... آغاز شد، یعنی  قدرت خرید حقوق بگیران که باید با افزایش حقوق ترمیم گردد قبل از تحقق به هیچ می رسد. هرچند افزایش دستوری حقوق پایه و سایر آیتم‌های متصل به حقوق بعنوان افزایش هزینه عامل کار فی نفسه یکی از دلائل افزایش عمومی قیمت‌ها و تورم محسوب می شود.
✍️اینکه وزرای خارجه ایران و عربستان پس از مراحل یک پروسه طولانی به امضای بیانیه مشترک و شاید توافق اجرایی آغاز روابط حسنه دیپلماتیک دو کشور برسند باید منتظر ماند و دید اما با فرض طی مراحل آغاز روابط و بازگشت روابط دو کشور به سطح روابط دهه هشتاد محقق گردد شاید سوال مناسبی است که اگر همان طیف خود جوش مجدداً با قلیان احساس تکلیف در صدد بالا رفتن از دیوار سفارت عربستان باشند یا بخش دیگری از مردم دقیقاً به همان سبک و سیاق با احساس بی تفاوتی دستگاههای مسئول نسبت به بالا رفتن از دیوار عربستان یا انگلیس شاید هم چین و روسیه اقدام کنند حکومت چه خواهد کرد؟ مانند گذشته ضمن نکوهش و محکوم کردن کار غلط به مهاجمین در مشاغل و پُستهای مدیریتی بکارگیری خواهند شد؟ یا بعنوان عناصر وابسته و مزدور دشمن به دار مجازات می رسند؟ ۱۷فروردین

  تعداد بازديدها: 1237
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=95890
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.