تاريخ انتشار: 27 ارديبهشت 1401 ساعت 23:53:31
اطلاعیه تشییع و ترحیم مادر شهیدان صنیع خانی

پیکر مادر شهیدان سرافراز سیدحسن و سیدمحمد صنیع خانی صبح چهارشنبه(28 اردیبهشت ماه) تشییع می شود و مراسم ترحیم نیز روز پنجشنبه منعقد می گردد.

پیکر مادر شهیدان سرافراز سیدحسن و سیدمحمد صنیع خانی صبح چهارشنبه(28 اردیبهشت ماه) از مسجد الرسول(ص) نازی آباد تشییع می شود.

به گزارش جماران، روح ملکوتی حاجیه خانم سیده منصوره میری، مادر شهیدان سیدحسن و سیدمحمد صنیع خانی روز گذشته(دوشنبه 26 اردیبهشت ماه) به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر ایشان روز چهارشنبه(28 اردیبهشت ماه) ساعت ساعت 9 صبح از مسجد الرسول(ص) بازار دوم نازی آباد به سمت آرامگاه ابدیش در قطعه 25 بهشت زهرا(س)، جنب سالن دعای ندبه، برگزار می شود.

مراسم ترحیم نیز روز پنجشنبه(29 اردیبهشت ماه) از ساعت 17 تا 18:30 در حسینیه حجت بازار دوم نازی آباد منعقد می گردد.

هیئت انصارالخمینی(ره) درگذشت آن اسوه ی صبوری را خدمت خانواده ی معزا و کلیه ی بستگان داغدیده صمیمانه تسلیت می گوید و از درگاه خالق رئوف برای آن مرحومه ی  مغفوره ، آرامش ابدی ، همنشینی با حضرت زهرای اطهر (س) و فرزندان شهیدش در چنّت برین و برای کلیه ی بازماندگان ، شکیبایی و تندرستی مسئلت می نماید.

از کاربران گرامی استدعا می شود  برای آمرزش و شادی روح آن ساکن دیار دوست ، سوره های مبارکه ی حمد و توحید را قرائت فرمایند .

  تعداد بازديدها: 1540
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=93094
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.