تاريخ انتشار: 26 ارديبهشت 1401 ساعت 23:36:00
اشغالگران در این سرزمین جایی ندارند

جنبش مقاومت اسلامی حماس به مناسبت سالروز اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اشغالگران جایی در سرزمین فلسطین ندارند.
به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای به مناسبت 74امین سالروز اشغال فلسطین بار دیگر تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست در این سرزمین از جمله در قدس و مسجد الاقصی، هیچ جایگاه و مشروعیتی ندارند.
در این بیانیه آمده است که مقاومت فراگیر و در راس آن مقاومت مسلحانه تنها راه رهایی از اشغالگری و مقابله با جنایات آنها و همچنین بازپس‌گیری حقوق سلب شده ملت فلسطین است.
حماس تاکید کرد که در سایه چالش‌ها و خطرات پیش روی مساله فلسطین، لازم است یک جبهه ملی با مشارکت تمامی جریان‌های فلسطینی طبق یک استراتژی مبارزاتی مبتنی بر مقاومت تشکیل شود تا خواسته ملت فلسطین در زمینه آزادی، بازگشت و تعیین سرنوشت خویش محقق شود.
74 سال پیش در 25 اردیبهشت 1327 گروهک‌ها و سازمان‌های جنایتکار صهیونیست دست به جنایتی وحشیانه علیه ملت فلسطین زده و سرزمین آنان را اشغال کردند؛ جنایتی که به روز نکبت "یوم النکبه" معروف شد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در آن زمان اشغالگران صهیونیست مرتکب بیش از 70 جنایت وحشیانه در حق ملت فلسطین شدند و طی آن بیش از 531 شهر و روستا ویران شد و 774 روستای دیگر به تصرف اشغالگران درآمد و بیش از 800 هزار فلسطینی از سرزمین و خانه خود آواره شدند.

  تعداد بازديدها: 1211
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=93087
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.