تاريخ انتشار: 27 اسفند 1400 ساعت 01:46:21
شکدم تا زاغری

✍️اینکه چه تعداد از مقامات کشورمان مستقیماً یا غیرمستقیم توسط کاترین شکدم جاسوس اسرائیلی ارتباط داشتند  قطعاً جز موساد سازمان جاسوسی اسرائیل هیچ کس نمی داند اما اینکه امثال کاترین شکدم چرا طی ۴۲ سال گذشته به سادگی در ایران حضور یافته و چه اشخاصی را به ماموران موساد در ایران تبدیل کردند. شکدم به روشنی و در قالب زمینه های فسادپذیری مقامات ایران توضیح داده و به تصویر کشیده است.
✍️اینکه امثال خانم زاغری یا آقای آشوری و بسیاری از ایرانیان پذیرنده تابعیت سایر کشورها چگونه پس از ورود قانونی و رسمی به کشور مادری به جرائم امنیتی بازداشت ، محاکمه و زندانی می شوند هم حتماً حائز اهمیت ویژه است .
✍️اینکه از نگاه برخی مقامات و جریانهای قدرت مسلط در کشورمان ایرانی پذیرنده تابعیت سایر کشورها که ضرورت آغاز زندگی جدید بی دغدغه جز در خاک پدری است حتماً متهم به جاسوسی شناخته می شوند مگر بتوانند در اتصال با عناصر جریان قدرت تطهیر و به خدمتگزاری صدیق معرفی گردند و امثال کاترین شکدم اسرائیلی هم برای سواری از جریان قدرت مسلط کافی است نسبت به نمادهای خود ساخته ارزشی جریان قدرت تقدس گرایی داشته و اندکی هم افراط کند تا مجاز به ارتباط و حضور در همه جا و انجام هر اقدامی را داشته باشد.
✍️اینکه ماهیت جاسوسی و فساد زایی امثال کاترین شکدم علی رغم اقرار خود خواسته به جاسوسی و ایجاد شبکه گسترده جاسوسی اسرائیل بین مقامات توسط جریان قدرت مسلط انکار و هنوز به تقدیس شکدم مشغولند در برابر اصرار مستمر و حتی تحت فشار سالها زندان امثال زاغری مبنی بر برائت از اتهامات وارده هنوز عناصر جریان قدرت مسلط یکدست بر جرم اصرار دارند.
✍️اینکه امثال زاغری به کدام جرائم متهم و حتی علی رغم تحمل سالها زندان حاضر به نشستن در برابر دوربین بازجویان نشدند تا مانند مازیار ابراهیمی به صدها جرم  اعتراف کنند بماند اما شاید برای بسیاری از ایرانیان حتی همراه با جریان فکری قدرت مسلط این نکته حائز اهمیت باشد که چرا کشوری مانند انگلستان در مورد زاغری و آشوری با کسب مجوزهای اضطراری بین المللی یا آمریکا در مورد جیسون رضاییان و غیره حاضر به پرداخت صدها میلیون دلار می باشند ، صدها میلیون دلار که برای آزادی ایرانی دو تابعیتی زندانی در کشور مادری پرداخت می شود.
✍️اینکه در تلویزیون ایران بتوان مدیری را یافت که امروز هم ساخت سریال گاندو ۳ را برای آزادی زاغری و آشوری در دولت سیدالکریم خراسانی حجت الاسلام رئیسی کلید بزند حتماً دور از ذهن است اما مردم ایران فراموش نخواهند کرد که در برابر آزادی جیسون رضاییان حدود هشت ایرانی متهم به دور زدن تحریم در آمریکا آزاد و همزمان بالغ بر ۱.۷ میلیارد دلار در فرودگاه مهرآباد تحویل بانک مرکزی گردید.
✍️اینکه چرا میلیونها ایرانی طی سالهای گذشته و بالغ بر صد هزار ایرانی متخصص طی دو سال گذشته نسبت به پذیرش تابعیت تا اقامت در هر کشوری جز خاک پدری اقدام کردند حتماً دلائل مختلفی داشته و غالباً بدنبال زندگی آرام  ، بی دغدغه روزانه ، .... تا اشتغال هستند اما مقامات ایران هم باید درک کنند که پرداخت ۱.۷ میلیارد دلار توسط آمریکا و ۳۹۰ میلیون پوند توسط انگلستان برای رهایی ایرانی دو تابعیتی متاع کم بهایی برای شوق هر ایرانی به آنها نیست اینکه تابعیت کشوری را بپذیری که به وقت گرفتاری نه لزوماً برای تو که برای دفاع از ملیت اعطا شده حاضر به پرداخت هزینه میلیارد دلاری به دولتی که دشمن می داند هم باشد نه دولتی که به فرمایش سردار سرلشکر محسن رضایی فرمانده کل سابق سپاه می تواند به دستگیری اتباع دو تابعیتی خود بعنوان منبع درآمد ارزی نگاه کند. ۲۶اسفند۰۰

  تعداد بازديدها: 2836
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=92582
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.