تاريخ انتشار: 21 اسفند 1400 ساعت 00:57:20
گام اول انحراف از جهاد تبیین

✍️اینکه مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری مخالفت شدید خود را با شیوه برخورد مجلس و بودجه‌ سنگین هزار میلیارد تومانی تحت عنوان جهاد تبیین بیان فرمودند حتماً میتواند مورد قیل و قال یکدست این هفته امامان جمعه که در برابر مصوبه انحرافی و غلط مجلس ساکت ماندند . البته شاید سوال درستی است اگر بپرسیم آیات عظام عضو مجلس خبرگان رهبری که جملگی مدعی تشخیص و تمیز سره از ناسره بوده و همیشه از اظهار نظر در مورد همه چیز ابایی ندارند چرا طی نشست سالانه مجلس خبرگان همه یکدست ساکت بودند؟ چرا هیچ نقدی بر بودجه نجومی مذکور نداشتند؟
✍️اینکه یک جمله طلایی مقام معظم رهبری حداقل هزار میلیارد تومان سفره خالی مبتلا به فقر مطلق ملت ایران را موقتاً از حیف و حتماً میل نجات داد بماند اما ایکاش بسیاری می توانستند یک بار بودجه کل کشور را از منظر میل بررسی و شرافتمندانه گزارش دهند ایرانیانی که بنابر فرمان صادره آحجت الاسلام رئیسی باید قبل از ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ با اعمال اقدامات ویژه دولتش از چنگال فقر مطلق نجات یابند اما از دولت - مجلسی که به فرمایش مقام معظم رهبری به خطای ساده هزار میلیارد تومان به ناکجا آباد می رساند چه انتظار در درک ریشه های ماندگار و ساختاری شکل گیری فقر مطلق ایران و راه های برون رفت می توان داشت؟
✍️اینکه چرا مقام معظم رهبری در دیدار فقهای مجلس خبرگان رهبری بر طبیعت غلط مصوبه پول پاشی جهاد تبیین تاکید فرمودند شاید گلایه از عدم درک بودجه مذکور بود. ساعات از وقت چند روزه نشست سالانه خبرگان رهبری که بجای فریاد نظارتی بر رعایت عزت و شرافت مردم ایران به توضیح درایت در اقدام پیش دستانه پوتین و توجیح لزوم تهاجم و اشغال نظامی اوکراین غربگرا سپری شد تا شاید مستندات شرعی برخورد انضباطی با مهسا کمالی بازیکن تیم فوتسال مس کرمان که در شادی پس از گل پیراهن نوشته ضد جنگ را نمایش داد فراهم شده باشد تا بر خط قرمز روسیه در ایران تاکید شده باشد.
✍️اینکه کسی در مجلس شورای اسلامی یا خبرگان رهبری به اسلام و ولایت هم باور و التزام عملی داشته باشد یا مانند سربند کاترین و چفیه خاوری به ظواهر بسنده کند نمی دانم هر چند بنابر حکم قضاوت به ظاهر مورد پذیرش است اما ایکاش حداقل یکی از نمایندگان این مجالس از باب تظاهر به ولایت پذیری ، تظاهر به عقلانیت و عمل به جهاد تبیین بی جیره و مواجب هزار میلیارد تومانی نطق قبل از دستور را به توضیح صادقاانه دلایل بی توجهی نمایندگان رای دهنده به تخصیص هزار میلیارد تومان اختصاص دهد تا مردم هم به احیای مشی و مرام صداقت هر چند کم در مجالس اندکی امیدوار باشند.
✍️اینکه حجت الاسلام درویشیان بازرس ویژه رئیسی در اولین اظهار نظر مدعی شد نمی گوئیم فساد نیست و در برخی مراکز نهادینه نشده است اما آنقدر هم که مردم فکر می کنند فساد نیست. شاید به این معناست که درویشیان قادر به درک بزرگی اعدادی مانند ۳ ، ۸ و ۱۲ و ...‌ هزار میلیارد تومان نیست نبوده و شاید هنوز اخبار مربوط به اعداد مذکور را قصه می داند، مسلم اینکه به بازرسی با چنین سطحی از درک عمق ۴سال مالی و اقتصادی کشور امیدی نیست.
✍️اینکه در روزهایی نچندان دور حتی تبسم معمول رئیس جمهور و وزیر خارجه هم نشانه ساده لوحی ، عمل مجرمانه تا خائنانه تلقی می شد یا رئیس جمهور روحانی به صراحت از مصوبه مجلس برای ممانعت آشکار حاکمیتی از توافق وین توسط دولتش نامبرد بماند، اما براساس مواد ۹-۶ قانون اقدام راهبردی مصوب ۱۲آذر۹۹ همین مجلس حالا اگر صداقتی باشد موظفند به دلیل نقض نص مواد ۶ و ۷ قانون مذکور در اعطای یکطرفه امتیاز به آژانس بین المللی اتمی علیه رئیسی و دولتش که تحت عنوان گامهای اول و دوم توافق خوب مواد ۶و۷ قانون را نقض و دستورات آژانس را تمکین کردند اعلام جرم کنند هر چند هنوز هیچ صدایی علیه اظهارات عبداللهیان که از رفتار غیر منطقی آمریکا گلایه داشت تحت عنوان ساده لوحی و اعتماد به دشمن انتقاد نکرده است و .... تا سیه رو شود هر که در او غش باشد. . ۲اسفند۰۰

  تعداد بازديدها: 2121
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=92528
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.