تاريخ انتشار: 07 اسفند 1400 ساعت 21:57:24
موضع مشترک ما و دشمن ما

✍️اینکه ایران و اسرائیل اوکراین را مستحق اشغال نظامی روسیه بدانند مانند حمایت مشترک از آذربایجان و برخی موارد دیگر در نوع خود شاید حائز اهمیت باشد اما اینکه مدیر منصوب در کیهان مدعی شود که شوروی (آمریکا و انگلیس نه ، فقط شوروی) پس از جنگ جهانی دوم از حق قانونی و مشروع اشغال ایران متمایل به آلمان نازی برخوردار بود و ما ایرانیان پس از جنگ دوم جهانی مانند اوکراینی ها امروز چوب انتخاب و همراهی جاهلانه با نازیسم را خوردیم با توجه به انتساب مدیر مسئول کیهان به بالاترین مقام کشور باید مورد بررسی و برخورد مراکز مسئول علی الخصوص دفتر مقام معظم رهبری قرار گیرد.
✍️اینکه حدادعادل رئیس دائمی فرهنگستان فارسی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس جبهه انتخاباتی اصولگرایی در گفتگوی دیروز با همشهری مدعی است براساس آمار منتشر شده وضعیت اقتصادی مردم ایران به مراتب بهتر از گذشته است شاید نوعی توهین به خانواده پنج نفره شیرازی قربانی فقر و بیکاری است. اظهاراتی که افکار عمومی را به یاد سخنان ماهروزاده همسر حدادعادل در برنامه زنده تلویزیونی با موضوع عدالت آموزشی می اندازد ، آنجایی که ماهروزاده گفت: چون مدرسه مناسبی برای تحصیل فرزندمان فریدالدین برای تحصیل در رشته علوم انسانی نیافتیم نسبت به ایجاد مجتمع غیر انتفاعی آموزشی مدارس مذکور اقدام تا فریدالدین جان پس از فراغت از تحصیل بتواند مدیریت آنها را نیز عهده دار شود؛ که شد.
✍️اینکه سردار پرویز فتاح وزیر سابق نیرو و ریاست کمیته امداد امام (ره) و بنیاد مستضعفان پس از اظهارات تلویزیونی ماهروزاده مدعی شد که حدادعادل با کسب موافقت یا مجوز بالادستی دو ملک به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی دو مدرسه از بنیاد مستضعفان را از سال ۷۲ در اختیار گرفته و ریالی بابت املاک مذکور پرداخت نکرده است بخشی از ماجرای پنج ملک واقع در خیابان فرشته ، الهیه ، ظفر ، سید خندان و صدر دریافتی حداد عادل است ، املاکی در بهترین و گران قیمت ترین نقاط خوش نشین تهران که قطعا بسیار بیش از  چند هزار میلیارد تومان خواهد بود.
✍️اینکه بعد از سه دهه شعار و شایعه ارزش گذاری تا واگذاری سهام دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس حالا مجموعه زیان یا بدهی انباشت شده دو باشگاه بزرگ حدود ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام شد یعنی بدهی انباشت شده سی ساله دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حدود پنجاه میلیون هوادار و محور گردش مسابقات فوتبال ایران هنوز هم با دو ملک تحویلی بنیاد مستضعفان به حدادعادل و همسرش قابل قیاس نیست.
✍️اینکه حدادعادل در اعتراض به افشاگری سردار فتاح با حصور در برنامه تلویزیونی به کسب نظر مثبت مقام معظم رهبری نسبت به راه اندازی مدارس مذکور اشاره کرد قطعاً به معنای موافقت و دستور معظم له مبنی بر واگذاری بلاعوض پنج ملک بسیار مرغوب بنیاد مستضعفان یا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کاخ  بهترین مناطق تهران به حدادعادل و ماهروزاده همسرش و فریدالدین جان فرزندش نیست و علی رغم الزام به عذر خواهی رسمی فتاح از خانواده حدادعادل هنوز بسیاری باید در مورد بذل و بخشش اموال عمومی به هر که دوست داشتند توضیح داده و پاسخگو باشند.
✍️اینکه مرحوم ایت الله هاشمی در خاطرات ۵اسفند۷۷ به نقل از مرحوم آیت الله مشکینی رئیس وقت مجلس خبرگان نوشتند: اعضای مجلس خبرگان پس از دیدار با رهبری و خاتمی رییس جمهور مهمان من بودند. در مراسم افتتاحيه اجلاس [مجلس خبرگان]، از مراجع قم دعوت شده بود؛ فقط آيت‌الله [حسین] نورى همدانى شركت‌كردند. آقاى مشكينى به من گفت مراجع نظر خوبى به [مجلس] خبرگان ندارند ... حتماً با توجه به اهمیت و مشروعیت بخشی اعتماد مراجع عظام تقلید نیازمند بررسی جدی است که تا کنون انجام نشده است.

  تعداد بازديدها: 2525
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=92401
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.