تاريخ انتشار: 05 اسفند 1400 ساعت 22:26:25
هشدار مسکو به تهران

✍️اینکه پدر خانواده شیرازی شهر شعر ، ادب و آرامش در اثر شدت فشار فقر و بیکاری که به شرمندگی در برابر خانواده می انجامد در شرایط روانی قرار گیرد که پس از قتل سه فرزند و همسرش به زندگی خود نیز خاتمه دهد حتماً از فجایع عظیم اجتماعی است که باید همه ارکان جامعه را به نهایت سرافکندگی برساند.
✍️اینکه شدت فقر برخی را به فاجعه رفتاری برساند حرف جدیدی نیست اما این سطح از بی تفاوتی و خونسردی مقامات مسئول در برابر فاجعه شیراز نمایندگانی که طی دو روز گذشته حتی در قامت نمایندگان استان فارس همگام با سردار وزیر کشور و روسای کمیته امداد امام و بنیاد مستضعفان لب از لب نگشودند و همه یکدست صُم بُکم نه می بینند و نه می شنوند. علی الظاهر مردم باید اندکی به خود آمده تا پدران شرمگین دیگر خدای ناکرده در صدد تکرار راهکار پدر شیرازی نباشند.
✍️اینکه دریابان خبر مالکیت خط کشتیرانی فرزندان و کاخ سازی دامادش را از حقوق ابتدایی خانواده بداند یا فلان مقام پس از چهل سال همسایگی با کاخ سعدآباد حالا مالکیت شرکت های متعدد ساخت و ساز تا واردات فرزندانش را تولید بنامد و فرزندانش در روزهای حضور جوانان غیرتمند و با شرف در جنگ خونین دفاع از حرم با افتخار تصاویر حضور در استانبول را به اشتراک بگذارند ، اینکه ششصد میلیارد تومان تصرف ملک بنیاد مستضعفان برای ساخت مجتمع آموزشی فریدالدین نازنین حدادعادل را با افتخار فریاد و به حمایت مقامات بالاتر نسبت دهند! اینکه فرزندان و قوم داماد مقامات کشورمان به مظهر فساد و چپاول بیت المال شناخته شوند و .... باید که جامعه را به تماشای فاجعه برآمده از فقر و بیکاری پدر شیرازی برساند.
✍️اینکه مجلس نشینان که هنوز اولویتی جز تهدید و تحدید مجاری اطلاع رسانی غیر حاکمیتی نمی شناسند و هرگز معنای فقر پدر شیرازی و همسر و دختران مظلوم و مقتولش را درک نکنند ، ایکاش فقط یکی از مسئولین می توانست صادقانه نام مدارس دولتی محل تحصیل فرزندانش را بگوید. ، ایکاش فقط یکی از آنان می توانست از دوران بیکاری فرزندان و دامادش بگوید. ایکاش می فهمیدند مسئولیت خانواده مقتول شیرازی و ... در محضر دادگاه عدل الهی به یک اندازه بر گُرده هایشان سنگینی خواهد کرد.
✍️اینکه امروز تلویزیون کشورمان به مثابه یکی از کانالهای خبری مسکو حمله ارتش روسیه به اوکراین را تحت عنوان مقابله با زیاده خواهی غرب و ... پوشش خبری می دهد چیز جدیدی نیست ، اما شاید برخی خواب زدگان تا امروز قادر به درک سخنان کوتاه دکتر ظریف در مورد کارشکنی و ایستادگی روسیه در برابر فرجام برجام ایران باشند. ایکاش اندکی بیندیشند و از خود بپرسند آیا ایران متمایل به رفع موانع برجام با  امریکا و نزدیکی به اتحادیه اروپا هم به بهانه تهدید امنیتی حیات خلوت مسکو مانند اوکراین مورد تنبیه و تهاجم روسیه خواهد بود؟ ۵اسفند۰۰

  تعداد بازديدها: 2924
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=92383
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.