تاريخ انتشار: 20 بهمن 1400 ساعت 20:21:01
تتلو ، رئیسی و دانش آموزان

✍️اینکه برخی مقامات کشوری و استانی در برابر جنایت هولناک اهواز صُم بُکم ساکتند اما متقابلاً در برابر چند لحظه همخوانی تعدادی دختر دانش آموز در صحن امام زاده ابراهیم کهن دژ دیگ غیرتشان بجوش آمده نمایش جدیدی نیست اما هنوز هیچ مقامی توضیح نمی دهد که نست میان صحن امامزاده ابراهیم کهندژ اصفهان در برابر آستان حرم حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام که به واسطه حجت الاسلام ابراهیم رئیسی به تتلو آلوده شد و مقاماتی که در ادامه مراسم بزرگداشت تتلو را با حضور عناصر مدعی اصولگرایی به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی برپا کردند چیست؟
✍️اینکه اعتراض عبداللهیان در جلسه غیر علنی و غیر رسمی مجلس  به برخی خودجوشان که علیه مجوز اعطاء مقام معظم رهبری برای آغاز دور جدید مذاکره مستقیم با آمریکا در وین موضع گرفتند بجایی برسد نمی دانم اما می تواند آغاز فصل جدیدی از ریزش‌های به سبک و سیاق دائمی کشورمان باشد. شاید پس از ایستگاه اخوان لاریجانی حالا ایستگاه رئیسی - عبداللهیان و جمعی دیگر با اتهام دائمی شیفته و نفوذی آمریکا در پیش باشد.
✍️هنوز تکلیف عناصر جریان قدرت مدعی تبعیت محض از ولی فقیه با تغییر راهبرد اعلامی مقام معظم رهبری مشخص نیست که از فرمایش "آنها که دم از مذاکره مستقیم با آمریکا می زنند یا الفبای سیاست را نمی دانند یا الفبای غیرت را بلد نیستند" به موضع اخیر "مذاکره و تعامل با دشمن به معنای تسلیم نیست چنانکه تاکنون تسلیم نشدیم بلکه می تواند از غیرت دینی همراه با عقلانیت هم باشد" تغییر راهبرد داشتند که حتماً با معیار نرمش قهرمانانه و اصل عزت ، حکمت و مصلحت قابل تعبیر است.
✍️اینکه همزمان با سالروز دهه مبارک فجر که باید نماد اندیشه های ناب اسلام محمدی(ص) باشد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنرانی کوتاه حرم مطهر امام خمینی (ره) تاکید می کند که اگر تحریم ها برداشته شود ایران بزرگترین صاذر کننده سلاح به جهان خواهد بود شاید به دو دلیل بسیار هولناکتر از تصاویر اقدام قاتل اهوازی باشد.
- اولاً پس از ۴۳ سال بجای افتخار به صدور انقلاب اسلامی مبتنی بر اندیشه روشن دینی و اعلام تعداد عناوین و تیراژ کتابهای ایرانی ترجمه و تجدید چاپ شده در اقصی نقاط جهان اشاره کنیم و ببالیم، باید شاهد مفتخر به تسلیحات باشیم.
- ثانیاً رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، جهان را هشدار می دهد که اگر تحریم های ایران را برندارید جهان را به انبار باروت تبدیل خواهیم کرد که نمی دانم چرا به طور مستمر جهان را به ترس از ایران ترغیب کنند.
✍️پس از اینکه هیاتهای مذاکره کننده حاضر در وین تاکید کردند باید برای اخذ آخرین تصمیمات سیاسی به پایتخت ها بازگردند حالا همه با وین بازگشته تا شاید به قول اولیانوف روس، قدم آخر یا بنابر اظهار مسئول هماهنگی سیاست خارجی اروپا گام های آخر را بتوانند بردارند، هر چند برخی جریان های افراطی آمریکا ، ایران و رژیم اسرائیل در صدد کارشکنی جدی برآمده و هرگونه توافق بازگشت به تعهدات برجام را نمی پذیرند، مضاف بر اینکه ایران در مذاکره با عربستان یا به تعبیری کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به نتیجه مشخص و قابل اتکایی نرسیده است.
✍️اینکه وزیر نفت کشورمان از آمادگی استخراج و صادرات ۳.۸ میلیون بشکه نفت خام روزانه در صورت لغو تحریم می گوید یعنی حتی برای بازگشت به بودجه نفتی راهی جز توافق منجر به لغو تحریم ها نداریم و مردم کما فی السابق باید هر روز متحمل قیمت های انفجاری جدید ناشی از سقوط ارزش پول مالی باشند و هر روز سبد خرید و سفره معاش خانواده را بیش از پیش خالی از اقلام اولیه و ضروری ادامه حیات ببینند و البته خبر خوب اینکه دولت - مجلس هنوز زندگی زیر خط فقر مردم را دارای ظرفیت های بسیار قابل برداشت برای اخذ مالیات می بیند. ۲۰بهمن۰۰

  تعداد بازديدها: 2792
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=92241
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.