تاريخ انتشار: 18 بهمن 1400 ساعت 21:40:37
برنج فجر

✍️قیمت برنج طی چند ماه گذشته با حدود ۱۸۰٪ - ۱۵۰٪ افزایش ابتدا از حدود ۳۸-۳۲ هزار تومان به حدود ۴۸ - ۴۳ تومان در اواخر تابستان و در شرایط فعلی در سطح ۱۰۰- ۹۸ هزار تومان قرار دارد. وزارت صمت با توجه به فاجعه برنج ۹۸هزار تومانی، خبر از توزیع ذخیره استراتژیک ۴۰۰ هزار تنی برنج وارداتی به قیمت ۴۳-۳۲ هزار تومان را تحت عنوان برنج فجر داد، یعنی مردم باید معادل پرداختی برای خرید برنج ایرانی ممتاز در اوائل پائیز را برای خرید برنج وارداتی ارزان قیمت ماه های گذشته تحت عنوان برنج فجر که احتمالاً از الطاف دولت در یوم الله دهه فجر محسوب می شود پرداخت و خدا را بابت اینهمه مردم دوستی دولت شاکر باشند.
✍️اینکه فرمانده ارشد فرمانده انتظامی استان فرزند افسر شهید رنجبر را در اقدامی حیرت انگیز مقابل قاتل قرار داده و با هیجانی مملو از نفرت و خشونت به کودک داغدار و وحشت زده تاکید می کند که این فرد قاتل پدر توست این فرد پدر تو را گشته و شهید کرده است و .... قطعاً بیانگر عجائب قابل مطالعه در نیروی انتظامی است که اخیراً به فرماندهی انتظامی ارتقا داده شده است.
✍️رئیسی رئیس جمهور براساس گرارش وزیر نفت و رییس بانک مرکزی مدعی شد طی دولت سیزدهم قرارداد توسعه میادین نفت و گاز به ارزش ۴.۵ میلیارد دلار با کنسرسیوم بانکی ، هلدینگها و همچنین شرکت‎های خارجی امضا شده است البته با فرض ادعای غیر قابل اتکای مذکور رئیسی و رئیس مجلس باید در مورد دو نکته توضیح دهند.
- اولاً چرا قرارداد با شرکتهای داخلی به دلار بسته شده است در حالیکه همه مدعی بودند حتی قرارداد با طرفهای خارجی را هم به پول دو کشور منعقد خواهد کرد.
- دوماً براساس رویه جنجالی مجلس در مقطع انعقاد قرارداد گازی وزارت نفت دولت روحانی با کنسرسیوم فرانسوی ، چینی ، مالزی و ایرانی با صد ایراد و اشکال و ادعای لزوم تصویب قرارداد در مجلس مانع از انعقاد قرار داد شده و کنسرسیوم پس از مدتی ایران را ترک کرد، چرا در حال حاضر صُم بُکم ساکت و خاموش است؟
✍️رئیسی طی مصاحبه های متعدد که از فردای ریاست جمهوری آغاز و تا آخرین گفتگوی تلویزیونی ادامه داشت بدون اشاره به تلاشهای گسترده دولت قبل و عبور از پیک پنجم سویه قبل کوید ۱۹ مدعی شد: دولت سیزدهم با مدیریت دقیق و دلسوزانه طرحهای کنترلی و تکمیل زنجیره واکسیناسیون موفق به کنترل و کاهش شدید مرگ و میر روزانه مبتلایان به کرونا شد که بدون اشاره با عبور از پیک پنجم واقعیت ندارد اما طی روزهای اخیر که مجدداً با سویه جدید کرونا مواجه و عملاً با آغاز فصل ششم نقشه آلودگی کشور قرمز و تعداد فوتی های کرونا از عدد سه رقمی عبور کرد در حالیکه متاسفانه با اوج پیک ششم حداقل دو تا سه هفته فاصله داریم امثال رئیسی و جریانهای یکدست همه با هم ساکت و خاموش هستند.
✍️حجت الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه مدعی شد: براساس برآورد برخی سیاستمداران و تحلیل‌گران اسرائیلی حتی رژیم صهیونیستی ۸۰ سالگی را نخواهد دید البته برخلاف ادعای امثال طائب بسیاری از کارشناسان حوزه بین الملل دانشگاههای معتبر جهانی معتقدند اسرائیل با توجه به راهبردها و سیاستهای اجرایی انتخابی و انعقاد پیمانهای دوستی و همکاری راهبردی گسترده با اکثریت قریب به اتفاق کشورهای اسلامی و عربی تصور نابودی اسرائیل ادعایی متوهمانه است هر چند ادعاهای مذکور می توانند با ارجاع به مطالعات علمی و فارغ از هیجانات و تصورات خیالپردازانه مورد راستی آزمایی قرار گیرند تا براساس یافته های قابل اتکا علمی نسبت به انتخاب راهبردهای اجرایی منطقی قابل دسترس در رویارویی با اسرائیل غاصب که در گسترده ترین شکل ممکن به همسایگی ما رسیده است و صهیونیسم که مسئولین کشورمان مدعی حاکمیتش بر آمریکا و بخش بزرگی از جهان هستند اقدام‌گردد. ۱۸بهمن۰۰

  تعداد بازديدها: 2168
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=92218
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.