تاريخ انتشار: 15 بهمن 1400 ساعت 22:06:50
جنایت شیراز

✍️اینکه القاعده مسئولیت عملیات تروریستی و جنایتکارانه حمله به برجهای دوقلو آمریکا را به عهده گرفت و بعدها طالبان در حمله به کنسولگری ایران در مزار شریف جنایت کرد، یا ایران و آمریکا فارغ از مسئله حکومت اسد و نهضت معارضه (مخالفین) با ادعای سرکوب داعش در سوریه مستقر و بعدها هر دو مدعی نابودی رهبران و سازمان داعش شدند حتماً ادعای امریکا قابل راستی آزمایی است اما آمریکا طی این سالها مدعی هدف قرار دادن و حذف عناصری چون بن لادن ، زرقاوی ، ابوبکر البغدادی تا القرشی رهبران شناخته شده القاعده ، طالبان تا داعش دیروز و امروز است و ایران نیز نابودی بدنه داعش در سوریه و عراق را اعلام کرده است.
✍️اینکه ایران و آمریکا متقابلا همدیگر را به تشکیل و حمایت از گروه های تکفیری چون القاعده تا داعش متهم می کنند شاید به مهمترین مانع گفتگوی سازنده و اقدام مشترک در سرکوب جنبش های تکفیری تبدیل شده است که عملاً اقدامات مثبت و سرکوب جنبش های تکفیری را بعنوان تهدید به چالش می کشاندند، همانطور که آمریکا نقش ایران در سرکوب داعش در سوریه و عراق را انکار و ایران هم متقابلاً حاضر به تایید اقدامات آمریکا در حذف امثال بن لادن ، ایمن الظواهری و الزرقابی تا البغدادی و القرشی نیست که ناخواسته از فرصت تهدید می سازد.
✍️اینکه سرهنگ علی اکبر رنجبر علی رغم در دست داشتن سلاح توسط فردی شرور روز روشن و در معبر عمومی مورد حمله قرار گرفته و با ضربات قمه به شهادت برسد یعنی نیازمند رفع کاستی هایی هستیم.
✍️ماموران انتظامی تا یگان های حفاظت سازمانهای حاکمیتی مانند محیط زیست ، جنگلبانی ، شیلات ، بانکها ، ... و حتی مرزبانی علی رغم مسئولیت سنگین محوله و حمل قانونی سلاح عملاً در برخورد با اشرار و حتی درگیری مسلحانه به سادگی قادر و مجاز به استفاده از سلاح نبوده و در صورت وقوع حادثه باید در برابر مراجع مختلف قانونی پاسخگو ، بازداشت تا دریافت احکام عجیبی مانند قصاص هستند که جسارت استفاده از برخورد با شرارت آشکار و علنی را از مجری قانون گرفته است.
✍️دستگاههای تبلیغات رسمی کشور مانند تلویزیون ، سازمان تبلیغات،  امامان جمعه تا سیاستمداران و غیره در برخورد با اقدام حرفه ای پلیس سایر کشورها در برخورد با عناصر شرور و مسلح که ریشه در اختلافات سیاسی دارد با اشاره به نسبت های ناروا و نامناسب به تخریب اقدامات عملیاتی پلیس می پردازند بدون آنکه درک کنند عملاً عملکرد عملیاتی ماموران انتظامی کشورمان را هم زیر سوال قرار داده و ماموران کشورمان را در لحظه عملیات مستاصل خواهند کرد همانطور که در تصویر لحظات درگیری و شهادت جانشین پاسگاه انتظامی بیازارد شیراز سرگرد شهید رنجبر که حتماً از توانمندی ، نیروی جوانی و آموزش تخصصی هم برخوردار بود مشهود است لحظاتی که شهید رنجبر قادر به اتخاذ تصمیم فوری استفاده قانونی از سلاح نبوده و فرد شرور در کمال خونسردی اقدام به جنایت می کند.
✍️ماموران نیروی انتظامی و بخش بزرگی از ماموران مرتبط با مشاغل حفاظتی و حراستی علاوه بر ضعف آموزش تخصصی که نیازمند صرف وقت ، تجهیزات و امکانات است، هنوز از سطح آموزش عملیاتی لازم برخوردار نیستند. آموزش منجر به کسب مهارت که در لحظه قدرت تصمیم گیری بی شبهه را فراهم کند تا مامورانی چون شهید رنجبر در حین سربازی مردم و کشور بجای اقدام فوری عملیاتی مانند شلیک هشدار و هدف قرار دادن دست و پای مهاجم شرور ناچار از اندیشیدن به فرجام شوم عمل به وظیفه نباشند و امروز تمامی کسانی که با بازی در شوی تبلیغاتی مواردی چون جورج فلوید آمریکایی باید بیندیشند که با روح و روان ماموران کشورمان در لحظه انجام وظیفه چه کردند. ۱۵بهمن۰۰

  تعداد بازديدها: 2098
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=92189
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.