تاريخ انتشار: 10 بهمن 1400 ساعت 22:18:16
شرف طی نمودن دوران خدمت سربازی

✍️کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با بازگشت به قانون خرید خدمت سربازی مجدداُ به ایرانیان گوشزد کرد ، مصوبه خرید خدمت سربازی به این معناست که هر ایرانی ذکور بالای هجده سال که ذیل حکومت ما هنوز از سلامت جسمی و روحی برخوردار است باید به شکرانه سلامت و آغاز زندگی اجتماعی به مدت هجده ماه در خدمت سربازی قرار گرفته یا نسبت به پرداخت مبلغ ۶۰۰ - ۲۵۰ میلیون تومان اقدام کند ، متخلفین هم حدود ۳۰سال از دریافت حقوق اجتماعی محروم خواهند شد.
✍️جوانان ذکور فاقد خانواده متمکن که از قدرت پرداخت مبلغ مذکور برخوردار نیستند موظف به انجام خدمت اجباری  هستند که در گذشته به خدمت مقدس سربازی وطن شناخته می شد ، سربازی وطن که با مصوبات اخلاق گریز مجالس شورای اسلامی به نماد عجز مالی خانوارها شناخته شد ، خانواده هایی که اگر از توان پرداخت برخوردار بودند حتماً سربازی فرزندانشان را تحمل نمی کردند ، مصوبه ای که جوانان آماده  ورود به زندگی اجتماعی را به درک ملموس فاصله طبقاتی می رساند.
✍️اینکه فرزند و داماد یکی از مقامات کشوری ، لشکری ، مذهبی ، ... کشورمان طی ۴۲سال گذشته شرف طی نمودن دوران خدمت سربازی را داشته است یا در مناصب حکومتی و دولتی خدمت صادقانه را پذیرفتند نمی دانم ، اما جمله دو تن از مقامات دهه شصت کشورمان که مانند تمام سال های گذشته مقام عالی رتبه هستند را هرگز فراموش نمی کنم که خطاب به دانش آموزان و دانشجویان دبیرستان و دانشگاه ویژه تاکید کردند شما باید برای در اختیار گرفتن مناصب مدیریتی آینده به تحصیل ادامه دهید و جنگ را به بسیجیان بسپارید ، جمله مورد پسند شرافت گریزان وطن فروش که قطعا هر روز و هر روز همچنان به گوش فرزندانشان نجوا می شود تا خدای ناکرده مانند مردم نباشند.
✍️اینکه چرا فرزند و داماد هیچ مقام کشوری ، لشکری و ... طی هشت سال حضور نظامی سپاه قدس در دفاع از حکومت اسد تا دفاع از حرمیین شریف و مقابله با داعش در سوریه حضور نداشتند و مانند دوران هشت ساله دفاع مقدس از زخم جراحت و شرف شهادت بهره نبردند بماند ، اما همه با هر تفکری در یک ویژگی طبقاتی که چیزی جز طلبکاری دائمی از ملت نیست اشتراک نظر دارند. ۱۰بهمن۰۰

  تعداد بازديدها: 3296
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=92147
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.