تاريخ انتشار: 07 بهمن 1400 ساعت 23:55:22
خطر نزدیک است

✍️اعلام هک همزمان چند شبکه صدا و سیما و پخش چند ثانیه ای تصاویر رهبران فاسق فرقه منافقین و شعار علیه مقام معظم رهبری می تواند ناشی از موارد ذیل باشد.
*عناصری نچندان سیاسی اما هیجان زده در صدد شیطنت بوده و شاید برخی عناصر در صدد تحت الشعاع قرار دادن صعود احتمالی تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی قطر ، حضور گسترده بانوان در استادیوم آزادی و شادمانی مردممان باشند.
*لشگر سایبری فرقه نفاق مستقر در آلبانی با هک برخی شبکه های سازمان صدا و سیما و ارسال تصویر به مدت چند ثانیه در صدد هویت یابی و همراه با جریان نفودی داخلی در صدد اخلال در روند منجر به مذاکره احتمالی مستقیم ایران و آمریکا هستند ، چنانکه طی روز گذشته سردار شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی معتمد رهبری هم در برابر فشارهای وارده عقب نشینی و ادعای خود را انکار کرد.
*بخشی از جریان قدرتمند با هک داخلی صدا و سیما و پخش تصویر رهبران فاسق و منفور فرقه نفاق در صدد  تشدید فضای امنیتی با هدف آغاز آخرین مرحله تسویه گسترده داخلی و ایجاد جریان حاکمیتی یکدست هستند.
*عناصر سایبری جریان یکدست با فضاسازی ناشی از هک صدا و سیما و انتشار تصویر رهبران فاسق و منفور نفاق در صدد انحراف افکار عمومی و اذهان مسئله دار شده ، جریان یکدست حاکمیتی از تحقیر رئیسی در مسکو هستند . تحقیری که با اقدام توهین آمیز الهام علی اف در برخورد با سردار قاسم رستمی وزیر مسکن و راه سازی در باکو تکمیل گردید.
✍️اینکه کدام گزینه یا گزینه های مذکور در مورد هک صدا و سیما قرین صحت است و با مدیران ناتوان سازمان بسیار متورم و پُر هزینه صداوسیما چه خواهند کرد نمی دانم اما هک صدا و سیما و پیام توهین آمیز می تواند حامل پیام های پنهان دیگری باشد که مقابله با راهبرد ابلاغی معظم له در خصوص مذاکره تا تعامل با دشمن بعنوان نمادی از غیرت دینی می تواند مهمترین هدف چنین اقدامی باشد ، چنانکه سردار سرلشکر شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی را فقط به فاصله یک روز پس از اظهار نظر همسو با رئیسی و عبداللهیان در مورد استقبال از مذاکره مستقیم با آمریکا ناچار از عقب نشینی و عذرخواهی مکتوب کردند.
✍️اینکه مقامات و مراکز مسئول در فهم چرایی و چگونگی اقدام امنیتی در صدا و سیما چه کرده و چه برخوردی خواهند داشت نمی دانم ، اما مردم نجیب و هوشمند ایران باید با پرهیز از هیجان زدگی و گرفتاری در فضاسازی نسبت به اقدامات روانی عناصر جریان داخلی ، لشکر سایبری فرقه نفاق مستقر در آلبانی و کشورهای متضرر از مذاکره مستقیم ایران و آمریکا که می تواند به رفع تحریم های کشورمان منجر گردد توجه داشته و با درایت و قدرت اجازه فرصت سوزی را ندهند. ۷بهمن
۰۰

  تعداد بازديدها: 2705
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=92132
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.