تاريخ انتشار: 30 مهر 1400 ساعت 22:44:47
مدیران یقه سفید

✍️اینکه آیت الله هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مجلس خبرگان رهبری در دیدار با سردار قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام ذوالنور و سردار امیرابادی نمایندگان قم و سردار سرمست استاندار قم اظهار کرد: جمعیت ما رو به پیری می رود و این به خاطر شعاری است که مدت ها تحت عنوان فرزند کمتر، زندگی بهتر یا بهانه هایی نظیر تربیت و معیشت فرزندان رواج داشت نکته جدیدی نیست اما اینکه امثال بوشهری هنوز هم اشاره به نام معمار طرح کنترل جمعیت یعنی دکتر علیرضا مرندی وزیر بهداشت دولت وقت نمی کنند جای تامل دارد.
✍️مرندی فارغ التحصیل دانشگاه ویرجینیا و دانشیار دانشگاه رایت-استیت و ساکن و عضو نظام پزشکی اوهایو امریکا بود. مرندی در ۵۹-۵۸ با پیگیری دکتر علی اکبر ولایتی و... به ایران بازگشت و ضمن عضویت در هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی ، ریاست ستاد برنامه ریزی دارویی و قائم مقامی وزیر بهداری را عهده دار شد. مرندی وزیر بهداشت دولت مرحوم هاشمی معمار و مجری طرح کنترل جمعیت بود که پس از اتمام دوران وزارت بعنوان سر تیم پزشکی مقام معظم رهبری و ریاست فرهنگستان پزشکی در حال خدمت می باشد. اما علی الظاهر هنوز هم در حمله به طرح کنترل جمعیت اشاره به نام مدیران یقه سفیدی از جنس دکتر مرندی بعنوان معمار طرح کنترل جمعیت شجاعت و عدالتی می خواهد که در منتقدین کنترل جمعیت نبوده و نیست.
✍️براساس اعلام فدراسیون فوتبال دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان را جناب سرهنگ محمدحسین ترابیان از افسران خوش نام نیروی پدافند ارتش قضاوت خواهد کرد، فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال هم با رد شایعات اختلاف با سردار آجرلو مدیرعامل جدید استقلال بر برنامه ریزی برای تقویت کارهای تاکتیکی تیمش تاکید کرد. امین توکلی زاده معاونت اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در نشست شورای شهر اعلام کرد: سپاه پاسداران ، قرارگاه خاتم الانبیا و قرارگاه اجتماعی براساس برنامه تنظیمی در محلات تهران مستقر خواهند شد.
✍️خانم ارین مگارد واشنر ۹۶ ساله پس از شناسایی و دستگیری تحویل دادگاه آلمان شد تا به جرم مشارکت در کشتار یازده هزار نفر از زندانیان اردوگاههای نازیسم مورد محاکمه قرار گیرد. به نظر همزمانی دادگاه خانم اوشنر در آلمان و حمید نوری در استکهلم سوئد به اتهام مشارکت در کشتار زندانیان می تواند از حیث تاثیر تبلیغی و روانی اتفاقات ناخوشایند برای ایران باشد.
✍️اینکه درمان سوختگی ناشی از خودسوزی فرزند شهید پرازیده در بیمارستانهای یاسوج و شیراز به نتیجه نرسید و  روح الله به پدر شهیدش پیوست برای خانواده های معظم و زجر کشیده شهدا و ایثارگران دفاع مقدس موضوع و اتفاق جدیدی نیست، اما اقدام سریع و بدون ملاحظه قاضی زاده ریاست جدید بنیاد شهید که خود از خانواده معظم شهداست حتماً تصمیمی قابل تقدیر است، هر چند جفای وارده بر ایثارگران و خانواده معظم شهدا طی چهار دهه گذشته هرگز قابل جبران نخواهد بود.
✍️همزمان با یادآوری مظلومیت خانواده شهدا و ایثارگرانی چون روح الله پرازیده که برای رهایی از مشقت روزگار بی کفایتی مدیران عالی کشور راهی جز خود سوزی نیافت باید به یاد داشته باشیم که دهها هزار دختر ، پسر و وابستگان بی کفایت بسیاری از عناصر تشنه نشسته بر صندلی قدرت و ریاست کشورمان از هر جناح و قبیله که باشند با حقوق ابتدایی مردم چه کردند.، باید باور کنیم که مانند درخواست سنگوینی نماینده گرگان و عضو کمیسیون انرژی مجلس و پذیرش و صدور دستور فوری مبتنی بر رویه مفسده ساز اوجی وزیر جدید نفت بسیار بیش از این است که بتوان تصور کرد. هنوز صدای اعتراض سردار فتاح رئیس بنیاد مستضعفان علیه فهرست اسامی مانند حداد عادل بلند است که به اموال عمومی و مستضعفان چنگ اندازی کرده، صدها میلیارد تومان را در یک اقدام تصاحب کردند.، باید باور کنیم که فرزندان امثال سنگوینی و حداد عادل و بسیاری از حاکمیت نشینان بر کوهی از اموال غیر تکیه نکردند مگر بسیاری از فرزندان مظلوم این دیار چون روح الله فرزند شهید پرازیده به خاکستر نشستند. ۳۰مهر۰۰

  تعداد بازديدها: 2542
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91076
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.