تاريخ انتشار: 24 مهر 1400 ساعت 22:27:31
سادات و ناجا تا بانک مرکزی

✍️مرگ بر سه مفسدین کارتر ، سادات و بگین یکی از شعارهای پُر تکرار انقلاب اسلامی ایران بود حالا و بعد از چهار دهه به نشست آمریکا ، امارات عربی متحده و اسرائیل در واشنگتن و اتحاد کشورهای عربی و اسرائیل علیه ایران رسیده است. دهه شصت عملیات حج را با برپایی راهپیمایی یکصد هزار نفره تحت عنوان برائت از مشرکین در خیابان های مکه انجام می دادیم و سپس در سال ۶۷ با برخورد نظامی عربستان و تقدیم بیش از ۴۰۰ زن و مرد شهید برای همیشه از بسیاری فرصت های در حج محروم شدیم و حالا در انتظار بازگشایی کنسولگری دو کشور در جده و مشهد هستیم.
✍️اینکه جورج فلوید آمریکایی با سوابق متعدد کیفری و در حین سرقت مسلحانه به دلیل استفاده غلط مامور پلیس بازداشت کننده از  تکنیک زانو فوت یا به زعم صدا و سیما توسط استکبار جهانی به شهادت رسید و در تقویم برنامه های لازم به تکرار تلویزیون قرار گرفت ، دیگر اینکه تلویزیون جبلی مانند ادوار گذشته و علی رغم پذیرش و عذرخواهی پلیس تهران از برخورد خشونت آمیز و مغایر با مبانی شرعی ماموران انظامی در برخورد با یک خانم در حال بازداشت ، تلویزیون صُم و بُکم ساکت ، یعنی در رویه اطلاع رسانی گزینشی تلویزیون هیچ اتفاقی نیفتاده و مردم برای دسترسی به موقع به اخبار سالم راهی جز مراجعه به شبکه های اجتماعی و رسانه های غیر وطنی ندارند. اینکه چرا در هفته بزرگداشت پلیس شاهد چنین اقدام غیر شرعی بودیم یا چرا صدا و سیما مردم را به انتخاب رسانه غیر وطنی ترغیب می کند نیازمند تامل و بررسی جدی است.
✍️اینکه سرافراز رئیس برکنار شده صدا و سیما اظهار کرد: تنها موفقیت علی عسگری رئیس پیشین صدا و سیما راه اندازی تلوبیون بود ، خیلی مهم نیست چون هر رئیسی طی دوران ریاست نسبت به راه اندازی چند امکان و ظرفیت جدید اقدام می کند. اینکه  تاکید کرد قرار بود صدا و سیما دارای ماهواره مستقل ، چند وب سایت قوی - پرمخاطب یا پیام رسان ها و اپلیکیشن ها مورد تمایل مردم شود که نشد هم مهم نیست، اما شاید تنها نکته مهم اظهارات سرافراز این بود که مدعی است پروژه تلوبیون سال ها قبل توسط بخش خصوصی (متعلق به عسگری)پایه گذاری و در دوره ریاستش بر صدا و سیما ، توسط صدا و سیما از شرکت خودش خریداری شد که حتما بعنوان یکی از مصادیق بارز تعارض منافع و مسئولیت قابل تامل و بررسی است.
✍️اینکه حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس در اختتامیه جشنواره قرآنی ترنم وحی در هتل مدینه‌الرضا(ع) مشهد برگزار شد اظهار کرد: علی رغم اینکه در دوران ۱۲ سال تحصیل دانش‌آموزان ۷۲۰ ساعت برنامه و تلاوت قرآن در نظر گرفته شود اما بیش از ۶۰٪ دانش‌آموزان روخوانی و روان‌خوانی قرآن را ندانند ضعف نظام آموزش و پرورش و برنامه‌ریزان قرآنی ما است، حتما نیازمند آسیب شناسی جدی است اما اینکه رئیس پلیس فتا تهران به بازداشت ۱۰۰ نفر از اوباش مجازی با ۱۱ میلیون فالوئر اشاره کردند باید باور کرد که پس از ۴۲ سال و ایجاد صدها و صدها مرکز آموزش دینی و ده ها سازمان گسترده فرهنگی ، استقرار دائمی بسیج دانش آموزی در تمام مدارس ، تاسیس هزاران هیئت مشهور ، صدها برنامه تلویزیونی ، صدها نماز جمعه و بسیار بسیاری دیگر به فقر عمیق فرهنگی شاید غیر قابل جبران مبتلا هستیم.
✍️اینکه علی صالح آبادی متولد ۱شهریور۵۷ خراسان فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق و داماد آیت الله غلامرضا مصباحی مقدم متولد مشهد دارای سابقه یک دوره نمایندگی و ریاست کمیسیون مجلس ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، عضو مجلس خبرگان رهبری ، عضو شورای نمایندگان رهبری در دانشگاه ها ، رئیس کمیته فقهی سازمان بورس ، معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق ، رییس گروه اقتصاد شورای بررسی کتب درسی دانشگاهی و عضو ستاد گزینش اساتید وزارت علوم موفق گردید پس از فراغت از تحصیل و در ۲۷ سالگی به ریاست سازمان بورس منصوب و سپس به ریاست بانک توسعه صادرات و .... تا ریاست بانک مرکزی رسید دیگر خیلی مهم نیست، اما اینکه مصباحی مقدم در تمامی ادوار تا روزهای گذشته جز بیان تخریبی علیه مرحوم آیت الله هاشمی وظیفه و رسالتی برای خود قائل نیست قابل تامل است. ۲۴مهر۰۰

  تعداد بازديدها: 2490
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91020
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.