تاريخ انتشار: 17 مهر 1400 ساعت 22:42:38
شهدای مظلوم مسجد سیدآباد

✍️اینکه دادسرای عمومی و‌ انقلاب تهران بلافاصله خبر دستگیری یکی از بازپرسان دادسرای امنیت (اوین) را تکذیب کرد با توجه به انتشار فیلم رفتار غیر انسانی ماموران زندان با زندانیان دیگر برای کسی مهم نیست، اما سکوت همین مرجع قضایی در برابر انتشار همزمان خبر حمله اراذل و اوباش پر خطر زندان بزرگ تهران با استفاده از سلاح سرد به سلول زندانیان سیاسی با توجه به تکرار شدن این عمل حتما موضوعی جدی و قابل تامل است.
✍️اینکه دادگاه محاکمه حمید نوری در استکهلم با اتهام بسیار سنگین مشارکت در کشتار زندانیان امنیتی چه مسیری را طی خواهد کرد و چه حکمی صادر می شود باید منتظر ماند و دید، اما سکوت و بی تفاوتی دستگاه های مسئول کشورمان در برابر دستگیری و اتهام سازی دادگاه مذکور حتماً نیازمند عزم و برخور جدی ملی است، علی الخصوص که طی چهار دهه گذشته هیچ دادگاه جدی و قابل قبولی برای رسیدگی به جنایات علیه کشورمان حتی در مورد رجوی سرکرده گروهک منافقین که رسماً مسئولیت ده ها اقدام جنایتکارانه، مثل انفجار دفتر حزب جمهوری ، نخست وزیری و کشتار امامان جمعه و .... به عهده گرفت برگزار نشده است.
✍️حداقل طی ماه جاری چند یادداشت را به اهمیت و ضرورت توجه و مداخله موثر دستگاه های مسئول کشورمان در روند دادگاه حمید نوری در استکهلم به اتهامی تحت عنوان مشارکت در اعدام جمعی  زندانیان امنیتی ۶۷-۶۶ اختصاص دادم اما گویی دستگاه قضایی و شورای عالی امنیت ملی کشورمان اراده جدی در این خصوص ندارند یا نمی دانند تبعات چنین دادگاهی برای کشورمان چه می تواند باشد، چنانچه اخیراً برخی گروه ها و افراد با ارسال دادخواست هایی به مقامات قضایی و پلیس اسکاتلند خواستار دستگیری رئیس جمهور ایران شدند.
✍️اینکه طی روزهای گذشته موج جدید و البته تکراری حمله به دکتر ظریف آغاز شد و ظریف مجدداً در مورد کاربرد کلمه تعلیق مربوط به مصوبه سیاسی اتحادیه اروپا مندرج در ضمیمه پنجم برجام توضیح داده خیلی مهم نیست، اما هنوز این سوال باقی است چرا علی رغم تاکید چند باره مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همه چیز را دادیم و چیزی به دست نیاوردیم و ادعای برخی به زیان های غیر قابل جبران برجام هنوز اراده اعلام خاتمه برجام را نداشته و اصرار به بازگشت آمریکا و عمل به تعهدات فرجامی داریم؟چرا حفظ برجام تا این حد برای نظام مهم و کلیدی است؟ چرا مجلس پیرو مصوبات فرجامی تیر خلاص را به برجام شلیک نمی کند؟ آیا نیازمند صداقت و جسارت ترامپیسم نیستیم؟
✍️پازوکی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اعلام کرد: پس از بازگشت مجدد تحریم های آمریکا علی رغم اینکه نمایندگی برندهای خارجی قادر به واردات کالا نبوده و فقط در سطح ارائه خدمات بعد از فروش فعالیت داشتند اما با اعلام ممنوعیت واردات برندهای کره جنوبی با افزایش محدود سطح عمومی قیمت لوازم خانگی روبرو و در چنین شرایطی وسع مردم به خرید لوازم خانگی ایرانی نیز نمی رسد.
✍️اینکه داعش مسئولیت انفجار بمب انتحاری و قتل عام نمازگزاران مظلوم مسجد شیعیان در قندوز افغانستان را بعهده گرفت و دولت طالبان برای برخورد با ناامنی چه خواهد کرد حتماً باید مورد توجه و پیگیری جدی ایران باشد. کوتاهی و تعلل یکایک ما در برپایی یک تجمع جدی برای ابراز همدردی با مردم زجر کشیده افغانستان و شیعیان مظلوم این کشور و اعلام انزجار از ماهیت و اعمال وحشیانه جریان فکری داعش طی دیروز و امروز قابل بخشش نباشد، اما مراکز مسئول کشورمان باید با برپایی یک نشست منطقه ای و شاید جهانی با هدف ایجاد ساز و کار تخصصی شناسایی و همکاری جمعی در برخورد با عناصر داعش در افغانستان و منطقه اقدام کنند. باید نیروهای نظامی و امنیتی کشورمان در صدد پاسخی سریع و موثر به این جنایت سیاه و ننگین باشند. ۱۷مهر۰۰

  تعداد بازديدها: 2726
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90931
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.