تاريخ انتشار: 16 مهر 1400 ساعت 21:16:13
باقری کنی تا سردار نقدی

✍️اینکه رئیسی رئیس جمهور در بازدید از تاسیسات عظیم کشتی سازی صدرا مانند هر بازدید کننده دیگر نسبت به ظرفیت و توانمندی های موجود شرکت در طراحی و ساخت کشتی های غول پیکر تمجید و تقدیر کرد نکته جدید و مهمی نیست، اما اینکه در تکریم مادر شرکت های عظیم صنعتی تولیدی مانند صدرا حاضر نیستند به مرحوم آیت الله هاشمی رئیس جمهور وقت که در بدترین شرایط درآمدی ایران محتاج بازسازی بعد از جنگ به ایجاد همزمان صدها مادر صنعت عظیم اقدام کرد جای تامل دارد. چنانچه امثال سردار نقدی بازجوی کرباسچی شهردار سابق تهران جز اهانت و ... علیه گذشته افتخار آمیز ایران برای خود وظیفه و رسالتی قائل نیستند.
✍️رئیسی قبلاً هم بعنوان رییس قوه قضاییه در بازدید از صنایع آذرآب ، هفت تپه و ... بر چرایی تعطیلی صنایع بزرگی از این دست معترض بود بی آنکه حتی یک بار اشاره کند صنایع و ظرفیت های اقتصادی و صنعتی عظیم مذکور در دوره مدیریت کدام یک از مقامات ایران شکل گرفته است و اگر جوانان کشورمان در لابه لای جریان سازی های خبری مبتنی بر جعلیات برخی مراکز رسمی متصل به بودجه عمومی می توانستند به برخی از حقایق و واقعیات دسترسی داشته باشند می دانستند که چرا به مرحوم هاشمی لقب سردار سازندگی اعطا گردید.
✍️جوانان ایران باید با عبور از فضای آلوده به دروغ و جعلیات بدانند چرا وقتی سخن از پیروزی های عظیم دفاع مقدس است حتی یک کلمه از فرمانده جنگ و جانشین امام خمینی (ره) فرمانده کل کل قوا نیست؟ چرا حتی لباس عاریتی نظامی فلان مسئول وقت حوزه نظامی که توسط امام خمینی عملاً کنار گذاشته شد نماد دفاع مقدس و خود متبرک می شود در حالی که بوق های دروغ پرداز بدون یک لحظه تعطیلی علیه فرمانده منصوب و مستقیم امام خمینی در فرماندهی جنگ مورد تخریب قرار می گیرد؟
✍️اینکه خبرگزاری تسنیم بابت انتشار خبر اشتباه خود از سردار نقدی معاونت هماهنگ کننده سپاه عذرخواهی كرد خیلی مهم نیست، اما اینکه خبرگزاری تسنیم نویسندگان ، دانشگاهیان ، حوزویان و فعالان فضای مجازی را به دلیل اعتراض علیه جعلیات و ... مندرج در سخنرانی نقدی به باد توهین و ... گرفته است در نوع خود قباحتی کم نظیر است بهرحال امثال نقدی باید درک کنند که علی رغم صدها تریبون و میکروفون ۲۴ ساعته در اختیار حتی با اتکا بر انباری از سلاح نمی توانند هر جعل و ناراستی را به تاریخ ، فرهنگ و دین این کشور منتسب کنند.
✍️نکته جالب توجه اینکه تسنیم با حمله به  منتقدین جعلیات سردار نقدی علیه تاریخ درخشان و افتخار آمیز ایران مدعی است منتقدین در نقد جعلیات نقدی به دلیل عدم تحقیق و راستی آزمایی خبر تسنیم به بی انصافی کشیده شدند، یعنی خبرگزاری تسنیم معتقد است مردم و مخاطبان باید همواره اخبار و گزارش های تسنیم را به دیده تردید نگریسته و در صورت نیاز به ارجاع به خبر تسنیم نسبت به راستی آزمایی و اطمینان از دروغ نبودن خبر تسنیم اقدام کنند و این است سرنوشت قلم هایی که به مزد فرمان گرفته و جعلیات می سازند.
✍️اینکه عبداللهیان وزیرخارجه رئیسی اظهار کرد: ما برای مذاکره مذاکره نمی کنیم قطعا حرف درستی است که قبلاً و در دوران مذاکره ایران و ۱+۵ به مسئولیت سعید جلیلی دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی توسط مقام معظم رهبری مورد انتقاد و تاکید قرار گرفت، بنابراین شاید نکته مبهم و مغفول مانده اظهارات عبداللهیان این است که با چنین باوری که مذاکره برای مذاکره نیست چرا باقری کنی نفر دوم تیم جلیلی را که به مدت پنج سال در مذاکره برای مذاکره حضور و مسئولیت داشت را به جایگزینی عراقچی انتخاب کرده است. ۱۶مهر۰۰

  تعداد بازديدها: 2577
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90923
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.