تاريخ انتشار: 31 فروردين 1400 ساعت 01:16:33
وین و قرآن بر نیزه عمروعاص

✍️یدیعوت آخرونوت روزنامه پر تیراژ اسرائیل و کیهان تهران همزمان و با انتخاب تیتری نزدیک، همصدا از توافق احتمالی قابل راستی آزمایی وین بین جمهوری اسلامی ایران و ۱+۵ ابراز نگرانی کرده و خواهان ترک مذاکره وین شدند. براساس توافق احتمالی آمریکا برای دریافت موافقت ایران برای بازگشت به برجام باید حدود ۱۵۰۰ مورد تحریم هسته ای علیه کشورمان را لغو و ایران نیز پس از راستی آزمایی به مانده تعهدات برجامی باز گردد.
✍️جمهوری اسلامی ایران پس از چند دهه مقاومت و ایستادگی اینک مذاکره با واسطه ۱+۵ را در چارچوب لغو قابل راستی آزمایی تحریم اقتصادی و بازگشت به برجام آمریکا پذیرفته، در حالیکه آمریکا علی رغم چهار سال گردنکشی و البته چهار نوبت تحمل شکست سیاسی از ایران در سازمان ملل صرفا برای بازگشت به برجام ناچار از جلب رضایت و موافقت ایران می باشد.
✍️اما علیرغم نتایج وین شاید سوال مهمی است اگر بپرسیم چرا همصدایی و همسویی دائمی یک جریان فکری داخلی با رژیم صهیونیستی مانند همصدایی امروز تیتر آخرونوت تل آویو و کیهان تهران هرگز مورد برخورد دستگاه های امنیتی کشورمان قرار نگرفته است؟ چرا موریانه های جریان نفوذ در ایران می توانند بی مهابا با مواضع رسمی اعلامی مقامات رژیم صهیونیستی علیه امنیت ملی کشورمان همصدایی کنند؟
✍️مقام معظم رهبری در مورد نشست وین ضمن تایید چند باره تیم مذاکره کننده کشورمان بر مراقبت از فرسایشی نشدن مذاکره و قابلیت راستی آزمایی لغو تحریم تاکید فرمودند، مواضع اعلامی که آشکارا و وقیحانه توسط مطبوعات جریان نفوذ انکار شده و موریانه های جریان صهیونیستی نفوذ بی وقفه بر ضرورت اتمام بی نتیجه مذاکره و ترک نشست از سوی ایران تاکید دارد تا به این وسیله حیثیت برباد رفته آمریکا به دلیل نقض تعهد بین المللی و قطعنامه ۲۲۳۱ بدست ایران احیاء گردد.
✍️امروز بیش از هر زمان باید نگران عمق اثرگذاری تخریبی عناصر و موریاته های حلقه نفوذ صهیونیسم در کشورمان بود. باید ادامه عناصری را که روزی جمهوری اسلامی ایران را داغدار بهشتی و رجایی کردند، روزی به شهادت سرداران تهرانی مقدم و همراهانش تا تخریب سایت موشکی پیش رفتند، روزی با ارسال اطلاعات به لحظه شهادت سردار سلیمانی تا سردار فخری زاده را رقم زدند، روزی تخریب پی در پی سایت هسته ای نطنز را به رُخ کشیدند شناسایی و مورد ضربه قرار داد.
✍️باید امروز تلاش برای مخدوش و منحرف ساختن اذهان عمومی نسبت به پیروزی ایران در اذعان آمریکا به شکست جنگ همه جانبه ی اقتصادی در برابر ایران و الزام آمریکا به کسب موافقت ایران برای بازگشت به برجام را یکی از مصادیق بارز دنباله جریان نفوذ تلقی و با عناصر موریانه صفت جریان مذکور بعنوان دشمنان ایران برخورد کرد.
✍️ایکاش مقامات امنیتی و قضایی کشورمان آمادگی برخورد با موریانه های جریان نفوذ را داشتند. ایکاش بصیرت داشته و تکرار تاریخ در پشت خیمه ی معاویه را در مذاکرات وین می دیدند. ایکاش مکر قرآن بر نیزه ی عمروعاص برای بازگرداندن شمشیر مالک از تیرک خیمه معاویه را درک می کردند. ایکاش از حداقل شهامت برخورد با همصدایی جریان فکری نفوذ در کیهان تهران و یدیموت آخرونوت تل آویو در کوبیدن همزمان بر طبل قرآن بر نیزه عمروعاص را پذیرفته و حداقل یکبار مورد برخورد ظاهری قرار می دادند.
✍️ایکاش برخی بجای دل مشغولی در بازی تبلیغات انتخاباتی یا بیشتر می توانستند با اندک بصیرتی سرپنجه های جریان نفوذ صهیونیسم در جبهه خودی را دیده و بنابر وظایف قانونی و شرعی اقدام می کردند. شاید این روزها باید به ذکر آیه استرجاع پناه برد که چگونه حتی در سریال سازی بهروز افخمی هم از تکرار ادعای جاسوسی فعالان محیط زیست دست برنداشته، اما چشم بر مکر آشکار قرآن بر سر نیزه کردن عمروعاص را در تیتر اول کیهان امروز که همزمان با روزنامه یدیموت تل آویو ساخته شده و سرداران پیروز به پشت خیمه معاویه رسیده را به بازگشت فرا می خوانند را نمی بینند. ۳۰فروردین۰۰

  تعداد بازديدها: 2842
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89315
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.