تاريخ انتشار: 23 فروردين 1400 ساعت 23:20:18
عوامل نفوذی سایت نطتز

✍️بخشی از حاکمیت کشورمان از ابتدای طرح مذاکره در تبلیغات انتخاباتی ۹۲ تا امروز به شدت با روند دور چهارم مذاکره ایران و ۱+۵ مخالف و توافق اقدام مشترک (برجام) بین ایران و اعضای صاحب حق وتوی شورای امنیت سازمان ملل و اتحادیه اروپایی را بی حاصل و به نفع آمریکا اعلام کردند.
✍️جریان فکری مذکور مکرر مدعی شد برجام به نابودی غیر قابل بازگشت توانمندی غنی سازی ، تعطیلی بخش تحقیقات ، اخراج نیروهای متخصص ، کاهش بودجه ، نابودی ظرفیت غنی سازی ۲۰٪ و ... شده است ، مدعی شدند متن مورد توافق (برجام) بین ایران و پنج عضو صاحب رای وتوی شورای امنیت سازمان ملل و اتحادیه اروپا توسط آمریکا تنظیم و از طریق عوامل نفوذی آمریکا و اسرائیل به تیم مذاکره کننده ایران شامل رباست جمهوری ، وزارت خارجه ، سازمان انرژی اتمی ، وزارت اطلاعات ، وزارت دفاع ، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی القا شده است.
✍️ترامپ رئیس جمهور آمریکا به اتفاق نتانیاهو و بن سلمان برخلاف جریان حاکمیتی ایران معتقد بودند برجام کاملا توافقی در چارچوب منافع ایران و به رشد و توسعه غیر قابل بازگشت توان هسته ای کشورمان منجر خواهد شد ، لذا ترامپ با ترغیب اسرائیل علاوه بر خروج از برجام و بازگرداندن تحریم های هسته ای نسبت به تصویب و اعمال ۱۶۰۰ مورد تحریم جدید علیه ایران اقدام کرد.
✍️جمهوری اسلامی با اتکا به برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ به دستاورد بی نظیر دیپلماسی خروج پرونده هسته ای ایران از شورای امنیت سازمان ملل ، لغو تمام تحریم های هسته ای (سازمان ملل ، اتحادیه اروپا و تمامی کشورها) ، بسته شدن پرونده اتهامی فعالیت مشکوک نظامی اتمی ایران ، لغو تحریم تسلیحاتی شورای امنیت ، سه نوبت مخالفت جهانی با درخواست آمریکا برای بازگرداندن پرونده هسته ای به شورای امنیت و حتی مخالفت با بازگشت یکجانبه آمریکا به برجام را بدست آورد.
✍️جمهوزی اسلامی با اتکا بر برجام امروز قادر شد تا علی رغم درخواست و اصرار مکرر آمریکا برای بازگشت به برجام و میز مذاکره ۱+۵ مخالفت و بازگشت را منوط به پذیرش شروط قابل راستی آزمایی ایران کند ، برخورد بی نظیری که با تائید اعضای ۱+۵ همراه و قطعا بدون برجام هرگز ممکن نبود.
✍️ سازمان انرژی اتمی ایران بر خلاف ادعاهای سراسر کذب جریان داخلی همسو با مثلث شیطانی ترامپ ، نتانیاهو و بن سلمان علیه برجام ، بلافاصله پس از ابلاغ مصوبه کمیته عالی نظارت بر برجام و مصوبه مجلس با اتکا بر توانمندی گسترش یافته بیش از ۲۰هزار نیروی متخصص سازمان انرژی اتمی موفق گردید ظرف کمتر از ۶ ماه نسبت به طراحی ، ساخت و نصب اولین آبشار ۱۶۴ تایی سانتریفیوژهای R6 با قدرت غنی سازی ۱۰برابر ماشین های R1 و تست مکانیکی سانتریفوژ R9 با قدرت غنی سازی ۵۰ برابر R1 اقدام کند.
✍️سازمان انرژی اتمی برخلاف ادعاهای کذب جریان داخلی همسو با مثلث شیطانی موفق گردید حجم غنی سازی ۲۰٪ را آغاز و در کمتر از ۳ ماه به مقدار ۱۵ کیلو بیش از ۳۵ کیلویی تکلیف قانونی مجلس برای یکسال برساند ، برخلاف دروغ پردازی های مربوط به آب سنگین اراک ، سازمان انرژی اتمی ایران موفق گردید حجم آب سنگین تولیدی را تا چند برابر مصوبه مجلس افزایش و آماده صادرات کند.
✍️برخلاف ادعاهای جریان دروغ پرداز ، رئیس جمهور شنبه ۲۰ فروردین مصادف با روز ملی هسته ای آغاز بکار ۱۳۳ طرح هسته ای را اعلام و افتتاح کرد . سازمان انرژی اتمی آماده صادرات بالغ بر پنجاه نوع رادیو داروی جدید تولیدی ایران است ، توانمندی بزرگی که متاسفانه توسط جریان همسو با مثلث شیطانی با تمرکز بر تبلیغ تقصیر رئیس جمهور در آغاز موج چهارم کرونا در حال تخریب و سیاه نمایی است ، اشتراک تیترهای ضد دولت دو روزنامه کیهان در تهران و لندن هم قابل تاَمل است.
✍️سازمان نظامی متولی حفاظت از تاسیسات اتمی هنوز نتایج بررسی انفجار پارسال و روزهای گذشته سایت نطنز را اعلام نکرده است ، هر چند با توجه به فاجعه نفوذ عوامل خائن تا یک قدمی ستارگان بی بدیل کشورمان ، شهید تهرانی مقدم ، شهید سلیمانی و شهید فخری زاده و شاید پدافند موشکی باید به جای انتظار پاسخگویی به سریال سازی از جنس گاندو علیه دولت اکتفا کنیم.
✍️شاید مناسب بود در این برهه ی حساس فی مابین ایران و ۱+۵ ، نمایندگان مقام معظم رهبری ، دکتر ولایتی یا دکتر خرازی که از سابقه طولانی وزارت خارجه ، مذاکرات قطعنامه ۵۹۸ و تجربه نمایندگی ایران در سازمان ملل برخوردار و امروز نیز بعنوان معتمد رهبری در جایگاه کلیدی مشاور امور بین الملل و رئیس شورای راهبردی روابط خارجی قرار دارند ، بعنوان مسئول مذاکره به وین اعزام می شدند تا با کسب نتایج مورد نظر رهبری و کشور به تمام انتظارات از تیم مذاکره کننده پاسخ و البته به حرف و حدیث ها و اتهام سازی ها هم خاتمه دهند. ۲۳فروردین۰۰

  تعداد بازديدها: 2552
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89224
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.