تاريخ انتشار: 11 اسفند 1399 ساعت 00:13:34
خواب عجیب قاری مصری جنجال آفرید

خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمود شحات انور قاری برجسته مصری در گفت‌وگو با روزنامه "الیوم السابع" در خصوص خواب عجیب خود گفته بود: تصمیم گرفتم یک ماه کامل را با خدا خلوت کنم و برای هیچ کاری از خانه خارج نشوم و تنها به قرائت قرآن و خواندن نماز بپردازم. در هر دو روز یک بار ختم قرآن می کردم  و به مرحله ای از معنویت و روحانیت رسیده بودم که همه چیز را کنار گذاشته بودم. یک شب قبل از اینکه بخوابم، سوره یونس، هود و یوسف را کامل قرائت کردم. به هنگام خواب شخصی را دیدم که گویی فرستاده ای از سوی خداوند بود و از من می خواست که با او به آسمان بروم.

وی افزود: با او به آسمان هفتم رفتم و ستارگان را زیر پاهایم دیدیم. در آن هنگام به آن شخص گفتم، ما کجا می رویم، پس او گفت، آیا این ستارگان را دیدی، پس وقت آن رسیده که به سوی خدا برویم، در آن هنگام که او دست مرا گرفت، با ترس از خواب بیدار شدم و وضو گرفتم، دو رکعت نماز خواندم و دوباره خوابیدم.

این قاری مصری بعد از انتشار مصاحبه وی در خصوص آن خواب عجیب، گفت: هدف من از بیان این خواب، جنجال سازی یا ایجاد سر و صدا نبود. آنچه گفتم و دیدم، راست است.

شیخ محمود شحات با بیان اینکه آیا انسان به خاطر خواب یا رؤیا مجازات می شود؟ افزود: اگر من در خصوص داستانی که گفتم، دروغ گفته باشم، در برابر خداوند مجازات می شوم و دلیل اینکه این خواب را برای مردم گفتم این است که جوانان و نسل جدید به اهمیت و جایگاه تلاوت قرآن در دنیا و آخرت پی ببرند.

شایان ذکر است که انجمن حافظان و قاریان قرآن مصر به ریاست شیخ محمد صالح حشاد و شیخ عموم المقاری، شیخ محمود شحات انور را به کمیته ارزیابی این انجمن احضار کرد تا در خصوص دیدن "ذات الهی" در حضور اساتید دانشگاه الازهر توضیح دهد.

  تعداد بازديدها: 962
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88856
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.