تاريخ انتشار: 08 اسفند 1399 ساعت 22:06:52
معمای محمود

✍️دکتر محمود احمدی نژاد حتما می تواند بزرگترین معمای حکومتی بعد از انقلاب اسلامی باشد که علی رغم گذشت هشت سال و پذیرش و تاکید حامیان و مشتاقان احمدی نژاد هنوز هیچ کس در هیچ منصب و جایگاهی حاضر نیست مسئولیت این بزرگترین خطای بعد از انقلاب اسلامی را پذیرفته و شرافتمندانه در پیشگاه ملت پاسخگوی هزینه غیر قابل جبران تحمیلی به ملت و کشور باشد.
✍️البته بسیاری اعم از فقهای شورای نگهبان ، جامعه مدرسین حوزه علمیه ، ائمه جمعه و جماعات و منابر و مجلس مدح و عزا ، نهادهای نظامی تا انتظامی و ... با انتخاب احمدی نژاد برای شهرداری تهران و سپس هدایت به انتخابات ۸۴ در شکل گیری احمدی نژاد موثر و مستقیما مسئولیت داشتند. هرچند از ابتدای سال سوم دور اول ریاست جمهوری احمدی نژاد شاهد تناقض حیرت انگیزی به نام احمدی نژاد نماد ارزش های انقلاب و مخالف مقام معظم رهبری و له مرور مقابل سپاه بودیم که به سرعت در شرف تشدید بود.
✍️احمدی نژاد را نماد ارزش گرایی ، شجاعت و حق طلبی ، ظلم ستیزی ، مقابله با اشرافیت ، نورانیت و ... تا شایسته پیامبری می دانستند همزمان در لایه های پنهان سیاست زدگی از ستیزه جویی ، ولایت گریزی ، رویه های انحرافی تا حلقه سازی فرقه گرایانه منحرف از اعتقادات دینی تاکید می کردند.
✍️احمدی نژاد معجونی از گوهر دین و دین ستیزی بود. تلفیقی از ارزش مداری و  مقابله با رهبری بر گرفته از ولایت فقیه جامع الشرایط شناخته می شد. محمود احمدی نژاد معمای انتخاب کور و برگرفته از کینه متعصبان معاند با هر سطح و شکلی از اصلاح رویه های جاری اهل سیاست بازی قدرتمدار بود. احمدی نژاد آزار دهنده انتخابات ۱۴۰۰ هیچ تفاوتی با احمدی نژاد منتخب برای شهرداری تهران و کاندیدای دست گرمی انتخابات ۱۳۸۴ کاندیداهای اصولگرایی ندارد.
✍️معمای محمود به واقع ابهامات پُر تعداد و بی پاسخ مدعیان پُر شمار جبهه اصولگرایی است که مانند ادوار گذشته در این دوره نیز قادر به پنهان سازی اختلافات اصولی و مبنایی درون گروهی مانند کشمکش شورای ائتلاف اصولگرایان و شورای وحدت اصولگرایان نیستند. هر کدام خود را نماد ارزش مدار شناخته و دیگران را به تمامت خواهی در جبهه اصولگرایی متهم می کنند.
✍️اعلمی نماینده سابق مجلس از تبریز با برخورداری از سوابق جانبازی و ایثارگری این روزها که هنوز محمود احمدی نژاد مهمترین آوار درونی بر سر جبهه اصولگرایی اعم از شورای وحدت و شورای ائتلاف است با اشاره به انواع فسادهای نجومی دوران مدیریت و ریاست جمهوری احمدی نژاد، نامبرده را به مناظره تلویزیونی دعوت کرده است که قطعا به خود تبلیغی در سایه اعتبار و بُرد تبلیغی احمدی نژاد بیشتر می ماند.
✍️واقعیتی که بیانگر پنهانکاری گسترده و عامدانه اعضای جبهه اصولگرایی در پنهان سازی مفاسد بسیار گسترده دوران احمدی نژاد است، واقعیتی که میرسلیم پس از انتخابات ۱۳۹۶ به صراحت در مورد پنهان سازی مفاسد مالی و مدیریتی و غیره دوران فرماندهی ناجا و شهرداری تهران سردار قالیباف مورد تاکید قرار داد.
✍️سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که به معروف ترین کاندیدای ناکام انتخابات ایران شناخته می شود امروز اظهار کرد: مسئولین و مقامات ایران باید شرمنده و خجالت زده شرایط زندگی مردم باشند هر چند توضیح ندادند که مردم ابراز شرمندگی سردار رضایی با ۴۲ سال تکیه بر بالاترین مناصب حکومتی و فرزندی با سابقه خیانت به کشور و جاسوسی برای آمریکا را چگونه باید بطور ملموس ببینند؟ یا علائم شرمندگی و خجالت کاشفان و حامیان احمدی نژاد چگونه باید به رویت مردم برسید؟
✍️موارد تناقض در فهم جریان فکری مدعی برخورداری و حتی تولید بصیرت دینی و سیاسی و محبوب سازی و انتخاب احمدی نژاد متکی بر حلقه انحراف دینی و سیاسی چگونه و در چه زمانی قابل توضیح خواهد بود؟ آیا دلیل روشنی و قابل ارائه در تغییر فهم اندیشه مبتنی بر اَشبَهُ النّاسی احمدی نژاد وجود دارد؟ یا باید چون انحرافات افراطی مجلس انقلابی حداقلی باید انحرافات بیشتر را در منتخب حداقلی یا معمای ۱۴۰۰ انتظار داشت. ۸اسفند۹۹

  تعداد بازديدها: 2726
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88835
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.