تاريخ انتشار: 06 اسفند 1399 ساعت 23:02:45
از کوزه همان .... که در اوست

✍️نایب رئیس مجلس در اعتراض به توئیت کردن برخی از وزرا اظهار کرد که بهتر است کار کرده و از عملکرد خود بگویند که حتما از منظر فهم این وزیر سابق مسکن و راه سازی می تواند شامل تمام مقامات کشور از نمایندگانی که جز حرف زدن و فحاشی کاری ندارند تا روسای قوا را هم شامل شود.
✍️نایب رئیس مجلس حتما نمی داند که رئیس مجلس هم خود یا مستشاران تحت امرش هم هر روز علاوه بر استفاده از تریبون مجلس و ظرفیت تلویزیون و خبرگزاری ها و روزنامه های تحت مالکیت به شدت مشغول توئیت بازی هم می باشند و ایکاش می توانست قبل از دیگران خود و رئیس مجلسش را مخاطب اعتراض قرار دهد.
✍️شاید انتظار این بود که آقای نایب رئیس مجلس که سال ها هم بر صندلی صدارت وزارت نشسته است امروز می توانست بجای خرده گیری علیه وزیر جوان ، مومن ، شجاع ، خلاق و با اخلاق ارتباطات لحظاتی به مصوبه مبتنی بر عصبیت ارسال شکایت از رئیس جمهور به قوه قضائیه اندیشیده و حداقل همگام با توئیت صبح انروز سردار قالیباف رئیس مجلس متوجه می شد که سازمان انرژی اتمی حداقل براساس شهادت قالیباف به تمامی بندهای قانون اقدام راهبردی لغو تحریم عمل کرده است.
 ✍️ایکاش نایب رئیس مجلس می توانست از تریبون مجلس استفادا کرده و بعنوان یکی از منتخبان مجلس حداقلی در مورد این حد از عصبیت مجلس نسبت به رئیس جمهور منتخب اکثریت مردم ایران و دولت به مردم ایران توضیح می داد مردمی که قطعا مصمم هستند تا در انتخابات ۱۴۰۰ حماسه انتخابات ۹۸ را تکرار و مناصب را به اهلش واگذار کنند تا شاید به فرمایش امام خمینی رضوان الله علیه به یوم الله دیگر چشم باز کنند.
✍️مدتی پس از ایجاد دیوار برلین توسط شوروی که پایتخت آلمان را به برلین شرقی و غربی تقسیم و دسترسی مردم یک شهر به یکدیگر را ناممکن ساخت روزی مردم تحت تربیت شوروی با کامیون های حجم عظیمی از زباله را در بخش غربی تخلیه تا بوی تعفن زباله هموطنانشان در بخش غربی را بیازارد انتظار این بود که آنها نیز مقابله کنند اما هموطنان بخش غربی کامیون هایی از بسته های شکیل و آبرومندانه حاوی غذا ، میوه و مایحتاج عمومی را در بخش شرقی تخلیه و بر پلاکارد بزرگی نوشتند هر کس از چیزی که دارد به دیگران می بخشد.
✍️ایکاش امثال انقلابیون مجلس حداقلی می دانستند که فریاد و فحاشی روزانه پشت تریبون مجلس علیه دولت و دیگران چیزی نیست جز معجونی از نفرت ، خود بینی و تعصب ناآگاهی که وجودشان را مسخر کرده است، تعصبی که وقتی دیگری مقابلشان نیست بر هم می تازند چنانکه سران ائتلاف اصولگرایان همچون عناوین مشابه در ادوار گذشته انتخاباتی علاوه بر دیگران از یکدگر آزاری هم غافل نبوده و نیستند، مشکل دردناکی که جز بازگشت به صفات اخلاقی و سیره محمدی صلی الله علیه و آله و سلم ممکن نخواهد بود.
✍️شاید مردمان آنروز آلمان غربی شنیده بودند که از کوزه همان برون طراوت که در اوست و با تقدیم هدایایی در بسته بندی های زیبا مردمان تحت تربیت غیر اخلاقی شوروی را چنان پاسخ دادند و شاید در همان روزها بود که دیوار در باور مردم تحت اسارت آلمان شرقی فرو ریخت و برسند به روزی که به فرمایش امام خمینی رضوان الله علیه دیگر جز در موزه های تاریخ نباید بدنبال کمونیست و هیمنه در هم شکسته امپراطور دیکتاتوری شرق می گشتند.
✍️ایکاش به برکت این شب عزیز که متبرک به نام نامی مولی الموحدین امام علی ابن ابی طالب علیه السلام است همه درک و باور می کردیم که علی چون خدای خود مهربان ، مهربان ، مهربان ، ... و مهربان بود. ۶اسفند۹۹

  تعداد بازديدها: 3013
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88824
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.