تاريخ انتشار: 06 اسفند 1399 ساعت 22:01:37
دروغ بزرگ

✍️پس ازاقدامی که نمایندگان انقلابی مجلس حداقلی در تصویب پیشنهاد ارسال شکایت علیه رئیس جمهور با اتهام استنکاف از لغو پروتکل الحاقی به قوه قضاییه داشتند، سردار قالیباف رئیس مجلس که علی رغم اطلاع از مصوبه شورای عالی امنیت ملی در توجیه و مدیریت افراطی گری نمایندگان سکوت اختیار کرده بود امروز توئیت کرد: صبح سه شنبه آخرین بند قانون راهبردی لغو تحریم اجرایی شده است، سردار نوشته برای خیلی‌ها قابل باور نبود که در این بازۀ زمانی محدود چگونه صنعت هسته‌ای به روزهای پرافتخار خود بازگشته و به فرصت چانه‌زنی برای رفع تحریم‌ها تبدیل شده است.
✍️اینکه سردار قالیباف از جمع نمایندگان با گذشت دو روز پذیرفت که آخرین بند قانون راهبرد لغو تحریم از یک بامداد سه شنبه بطور کامل اجرا شده است جای شکرش باقی است، اما اشاره سردار قالیباف به این نکته که ایران در بازه زمانی بسیار کوتاه چند ماه به بالاترین سطح توانمندی در حوزه هسته ای بازگشته است اشاره به سیل اتهامات بی اساس مخالفین دولت در خصوص نابودی صنعت هسته ای پس از برجام طی سال های گذشته دارد.
✍️برخلاف ادعاهای زنجیره مسئولین دروغ پرداز و براساس گزارش رسمی آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران طی ماه های گذشته موفق گردید ذخائر آب سنگین را به ۱۳۱.۴ متریک تن ، ذخائر اورانیوم غنی‌شده را به ۲۹۶۷.۸ کیلوگرم ، ذخیره اورانیوم غنی‌شده ۲۰٪  را به ۱۷.۶ کیلوگرم ، نصب آبشار سانتریفیوژی IR-4 ، نصب دو آبشار سانتریفیوژی IR-2M ، آغاز تولید اورانیوم ۲۰٪ با دو آبشار سانتریفیوژی IR-6 نصب شده در در سایت فردو شده است. ضمنا فاز اول نیروگاه اتمی بوشهر پس از ۱۰ سال تاخیر بعد از برجام با ظرفیت تولید ۸۰۰ مگاوات خاتمه یافته و وارد شبکه سراسری ۸۳ هزار مگاواتی کشور شد، مراحل اجرایی فاز دوم و سوم بوشهر نیز در  حال انجام است.
✍️شاید سردار قالیباف و بسیاری از مقامات مذهبی ، سیاسی ، نظامی و مدیران سابق که در روزهای انجام مذاکره تیم ایران در مقابل تیم های مذاکره کننده ۱+۵ بدون وقفه با موضع گیری های گسترده از نابودی ظرفیت های صنعتی و علمی هسته ای کشور می گفتند بتوانند حداقل یک بار در محضر مردم توضیح دهند با آن همه ادعای غیر واقع که علیه برجام انجام دادند ایران بنابر ادعای امروز سردار قالیباف و البته مستند به کزارش رسمی آژانس بین المللی اتمی چطور طی چند ماه توانسته به نصب آبشارهای سانتریفیوژهای IR2,4,6 ، افزایش حجم تولید آب سنگین و افزایش سطح غنی سازی ۲۰٪ و آماده سازی ظرفیت غنی سازی ۶۰٪ دست یابد؟
✍️آیا وقت آن نیست تا رئیس قوه قضاییه با ابلاغ دستوری صریح ، روشن به دادستان کل کشور بر برخورد و محاکمه سران لشکر دروغ پردازی تاکید کند؟ آیا نباید تمام آنهایی که با دروغ پردازی گسترده و مستمر مانع از رفع به موقع تحریم ها و تنش زدایی با جهان شدند و مردم را در فقر مطلق و اضطراب دائمی گرفتار کردند به محاکمه کشانده و محاکمه شوند؟
✍️آیا رئیس قوه قضاییه که در انتخابات ۹۶ به سید خراسانی یا منجی ایران تبلیغ شد نمی تواند مصوبه نمایندگان انقلابی مجلس شکایت علیه رئیس جنهور به اتهام استنکاف از اجرای قانون لغو لایحه الحاقی را مورد رسیدگی و نمایندگان انقلابی مجلس حداقلی را به جرم نشر اکاذیب به قصد تشویش کشور محاکمه کند. هنوز سردار قالیباف رئیس مجلس و نمایندگان انقلابی مجلس  تا این لحظه آمادگی پذیرش خطا در تصویب عجولانه مصوبه شکایت از رئیس جمهور به اتهام استنکاف از اجرای قانون راهبردی لغو تحریم که به فرمایش قالیباف یک بامداد سه شنبه اجرایی شده است را نداشتند.
✍️شورای نگهبان علی رغم دستور رهبری مبنی بر تشکیل هیات عالی نظارت بر برجام با عضویت نمایندگان معظم له بعنوان بالاترین مرجع ملی تصمیم گیری در خصوص برجام با چه منطقی برخلاف رویه خویش، نسبت به تایید قانون راهبردی لغو تحریم اقدام کردند؟ ۶اسفند۹۹

  تعداد بازديدها: 2786
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88817
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.