تاريخ انتشار: 04 اسفند 1399 ساعت 23:14:32
شرکت در انتخابات حرام است؟!!!

✍️حجت الاسلام حاج شیخ کاظم صدیقی از واعظین مورد وثوق ، رئیس حوزه علمیه چیذر و امام جمعه موقت تهران در اظهارات مهمی تاکید کرد: اگر عموم جامعه فردی که صلاحیت ندارد را انتخاب کنند در قیامت مواخذه خواهند شد.
✍️نادران نماینده مجلس دیروز طی اظهاراتی تاکید کرد: سردار قالیباف و هیات رئیسه مجلس با علم به جعل مدرک سنوات خدمتی بذرپاش حکم ریاست وی بر دیوان محاسبات کشور را صادر کردند در حالیکه هیات رئیسه نیز اظهارات نادران را تکذیب کرد.
✍️اینکه نادران ، بذر باش ، قالیباف و هیات رئیسه در مورد صحت و سقم مدرک سنوات کاری بذرباش دروغ می گویند یا چرا علیه دروغگویی و اتهام سازی طرف مقابل به محکمه شکایت نمی کنند شاید دیگر برای هیچ کس مهم نباشد، اما اینکه مردم با انتخاب افرادی دروغگو بعنوان نمایندگان قانون گذار کشور اسلامی در پیشگاه خدا به قول امام جمعه موقت تهران چگونه مواخذه و مجازات خواهند شد حتما نکته قابل تاملی است.
✍️دکتر حداد عادل که قبلا توسط سردار فتاح رئیس بنیاد مستضعفان به دست اندازی در اموال و املاک بنیاد مستضعفان و جانبازان به ارزش بالغ بر ششصد میلیارد تومان متهم شده بود مدعی است: صلاحیت احمدی نژاد به دلائل متعدد برای انتخابات ۱۴۰۰ تایید نخواهد شد، متقابلا احمدی نژاد رئیس جمهور محبوب و منتخب جبهه اصولگرایی در انتخابات ۸۴ و ۸۸ مدعی است: از حدادعادل رهبر ائتلاف انتخاباتی گروه های اصولگرا که قبلا دست بوس والاحضرت فرح همسر شاه مخلوع بوده بیش از این انتظار نیست.
✍️ اینکه ادعای متقابل حدادعادل و احمدی نژاد از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام تا چه حد صحیح و محکمه پسند است طبیعتا نیازمند بررسی و صدور حکم دادگاه صالح است اما عدم شکایت طرفین به معنای حق جامعه در باور علی السویه نسبت به صداقت یا دروغ و اتهام سازی طرفین است.
✍️شاید سوال درستی است اگر امثال کاظم صدیقی توضیح دهند که پاسخ سران بصیر ، آگاه ، متعهد و پُرشور حامی انتخاب احمدی نژاد در ۸۴ و ۸۸ در پیشگاه خدا چه خواهد بود؟ پاسخ دهند مواخذه باریتعالی چنانکه صدیقی مدعی است در برخورد به مشوقین ، حامیان و رای دهندگان به احمدی نژاد علی الخصوص در ۸۸ از چه جنسی است؟ آیا حامیان احمدی نژاد تا مردمی که رای دادند یا آنهایی که او را شایسته پیامبری اعلام کردند و برخی که احمدی نژاد را اشبه الناس به آن حضرت دانستند بهتر نیست به رسم مسلمانی قبل از محاسبه و مواخذه الهی در پیشگاه ملت توبه کرده و خود را مورد سوال قرار دهند؟
✍️اینکه آیت الله شیخ محمد یزدی یا آیت الله صادق لاریجانی که ریاست قوه قضاییه ، عضویت در شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام تا ریاست بر حوزه علمیه برخوردارند متقابلا اتهامات پُر تعدادی را در زمینه سلامت عقلی ، سواد علمی و دینی ، سلامت رفتاری و اخلاقی تا سوء استفاده مالی و موقعیت شغلی و ... را به هم نسبت دادند. اتهامات متقابل دو قاضی القضات که هنوز مورد رسیدگی هیچ دادگاه صالحه قرار نگرفته و هیچ مقام عالی مایل به توضیح اتهامات نیست، اما چنانکه حجت الاسلام صدیقی مدعی است باید بسیاری از مواخذه خدا بابت انتخاب افرادی از این قبیل بر خود بلرزند چرا که اگر تمامی اتهامات متقابل دروغ و از سر عصبانیت هم باشد لااقل نشان از ابتلا یزدی و لاریجانی به عصبیت بودند.
✍️آیا با توجه به موارد مذکور و صدها فسادی که به رئسای جمهور منتخب ، نمایندگان خبرگان ، مجلس و شورای شهر و خانواده محترمشان مطرح است شاید سوال درست این باشد که برفرض صحت ادعای امام جمعه موقت تهران و مردم به دلیل رای انتخاباتی به فردی ناشایست و غیر صالح در پیشگاه خدا مورد محاسبه و مواخذه قرار خواهند گرفت؟ آیا حضور در انتخابات فاقد کاندیدای شایسته اعطای مشروعیت به حاکمیت ناشایستگان نیست؟
✍️آیا حتی با استناد به اتهام دورغگویی متقابل نادران رئیس کمیسیون تلفیق و قالیباف و هیات رئیسه و بذرپاش که بنابر ادعای حجت الاسلام  صدیقی رای دهندگان را به میز مواخذه و مجازات الهی خواهد کشاند، بهتر نیست تا از ۷۵٪ مردم نجیب و مسلمان ایران به دلیل امتناع از شرکت در انتخابات با کاندیداهای ناصالح تقدیر کرد؟ بهرحال یا ادعای نادران دروغ است یا رئیس مجلس ، هیات رئیسه و بذرپاش با علم به جعل مدرک دروغ می گوید و متخلف است که در هرحال شایسته نمایندگی مجلس قانون گذاری کشور اسلامی نبودند.
✍️شاید سوال درست این است که آیا براساس ادعای آقای آیت الله صدیقی شرکت در انتخابات با کاندیداهای فاقد شایستگی و صلاحیت شرعا حرام نیست؟! ۴اسفند۹۹

  تعداد بازديدها: 2776
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88797
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.