تاريخ انتشار: 14 بهمن 1399 ساعت 22:58:56
کفرِ نمایندگان

✍️آیت الله شیخ محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه اظهار کرد: کسانی که ولایت فقیه را قبول ندارند در حقیقت از فرمان الهی می خواهند سر باز بزنند و از فرمان غیر خدا تبعیت کنند.  اراکی ضمن تاکید بر اینکه تشکیک در حقانیت رهبری از فرومایگی افراد است افزود: روزگاری بود که عده ای خود را از همه انقلابی ها ، انقلابی تر می دانستند ، اما امروز با چند تحریم از سوی دشمن عقب نشسته و متزلزل شده اند.

✍️امروز لایحه بودجه اصلاحی ۵۰ نماینده عضو کمیسیون تلفیق مجلس صرفا از شدت کینه و لجاجت مجلس انقلابی با دولت در مجلس رد شد تا دولت بتواند با بودجه ۳/۱۲ و بدون نیاز به تصویب و تائید مجلس ضد دولت براساس لایحه بودجه تنظیمی خود عمل کرده و جالب اینکه دولت بعد هم برای شش ماه اول کاری راهی جز ادامه عمل به لایحه بودجه فعلی نخواهد داشت. مجلس به دلیل کینه ورزی و انحصار طلبی در قدرت به قول نادران اسیر شعبده شد ، امروز هر بخش از مجلس دو پاره حتما خود را انقلابی و بخش دیگر را قاعدتا به فرمایش آیت الله اراکی باید جاهل فرومایه بدانند.
✍️مجلس امروز با رای شکننده اما قانونی ۱۴۸ به ۹۹ لایحه بودجه اصلاحی مصوب کمیسیون تلفیق را مورد مخالفت قرار داد نمایندگان مخالف تایید کلیات لایحه را حمایت از دولت ضد ولایت فقیه اعلام کردند و ایستادگی را از شروط انقلابی گری نمایندگان و نمایندگان موافق کلیات لایحه اصلاحی کمیسیون هم متقابلا مخالفین را به فرمایش دکتر نادران رئیس کمیسیون تلفیق بازی خوردگان شعبده بازان نامیدند که احتمالا در زمین دشمن (دولت) بازی می کنند.
✍️اما بورس پس از یکی دو هفته آرامش شکننده اولین عکس العمل را با ۲۸ هزار واحد ریزش در شاخص کل به تصمیم مجلس نشان داد تا بخش دیگری از سرمایه سهامداران حقیقی در چند لحظه سوخته و نابود شود . مردمی مال باخته که با اعتماد مجدد به ارکان غیر قابل اعتماد ، سرمایه اندک خود را به امید حفظ ارزش حداقلی به بورس منتقل کردند . سرمایه های ناچیز که طی چند ماه گذشته به سادگی مورد چپاول و غارت قرار گرفت تا همه یقین کنند که برای حفظ حداقل ارزش دارایی راهی جز انتقال سریع سرمایه به هر کشوری جز کشورمان ندارد.
✍️مجلس شورای اسلامی انقلابی امروز آشکارا تاکید کرد برای سال آینده به تورم کمتر از ۱۰۰٪ رضایت نخواهد داد. مجلس انقلابی شاید در صدد عمل به فرمان حداد عادل رهبر شورای ائتلاف انتخابات سیزدهم است که به صراحت تاکید کرد کاهش تورم ، قیمت ها و ارزش دلار می تواند به مثابه افزایش رای گروه های رقیب باشد ، وضعیتی که به فرمایش حداد عادل بسیار خطرناک و باید مورد مقابله جدی قرار گیرد.
✍️شاید جنگ داخلی گروه های حاضر در مجلس با رای ۱۴۸ به ۹۹ تبین کننده وجه تمایز جریان ها و آغاز جدایی و رو در رویی درون قدرت در انتخابات سیزدهم باشد ، وضعیت خاصی که گروه های اصلاحی در صورت برخورداری از اندک تعقل با سکوت و بی تفاوتی انتخاباتی می توانند به شدت شعله ورش کنند.
✍️بنابر خبر واصله سردار قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در استانه سفر به مسکو و تحویل پیامی خاص به پوتین قرار دارد سفری که به دلیل رعایت پروتکل های کرونایی روسیه به تعویق افتاده تا برای پرهیز از قرنطینه دو هفته ای تحقیر آمیز پیش از ملاقات پوتین به تست دو مرحله ای سردار قالیباف رئیس مجلس اکتفا گردد.
✍️نکته جالب اینکه نمایندگان به فرمایش آیت الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه ، فرومایه و در مظان کفر به خدا که جلسه رای به لایحه اصلاحی کمیسیون تلفیق را بر خلاف فرمان صریح رهبری به مجلس فحاشی و هتک حرمت علیه رئیس جمهور کشورمان تبدیل و مکرر رعایت دستورالعمل کرونا توسط رئیس جمهور را به سخره گرفتند تا کنون به رفتار تحقیر آمیز مسکو نسبت به سفر ویژه سردار قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی انقلابی و هیات پارلمانی همراه سکوت کرده و یک کلمه نمی گویند.
✍️سردار قاسم رستمی فرمانده اسبق قرار گاه سازندگی خاتم و وزیر نفت دولت دوم احمدی نژاد بر آمادگی خود برای رقابت انتخاباتی تاکید و اظهار کرد: کسانی باید وارد شوند که از تجربه کافی برخوردارند که حتما حرف درستی است اما ایکاش سردار رستمی وزیر نفت سابق می توانست به عنوان تجربه موفق مدیریتی خود به توضیحات نشست سال ۸۹ مشهد اشاره کند.
✍️سردار رستمی وزیر وقت نفت در تشست مذکور فرمود با مقام معظم رهبری در خصوص پیشنهاد افزایش بودجه چند صد درصدی شرکت نفت با هدف احیاء چاه های نفت و بازگرداندن میزان تولید نفت طی پروسه ۱۰ ساله به سطح ظرفیت استخراج سال ۵۷ توضیحات مفصلی خدمت معظم له ارائه دادم.
✍️سردار رستمی فرمود مقام معظم رهبری پس از شنیدن توضیحات من ضمن رد طرح مذکور فرمودند: با صرف این بودجه و صرف این مدت هم نمی توانید ظرفیت تولید نفت ایران ۹۹ را به ظرفیت تولیدی سال ۵۷ برسانید. ۱۴ بهمن ۹۹

  تعداد بازديدها: 3092
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88593
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.