تاريخ انتشار: 04 بهمن 1399 ساعت 23:55:45
بودجه حق توهین

✍️حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عالیقدر قم فرمودتد: به دولت جدید آمریکا نمی‌توان و نباید دل بست ، چون رقیب انتخاباتی رئیس جمهور فعلی آمریکا بیش از ۷۰ میلیون رأی آورده است و قاعدتاً رئیس جمهوری جدید آمریکا نمی‌تواند شرایط را تغییر دهد . در حالیکه آیت الله مکارم هم قاعدتا باید بدانند که رای اکثریت مردم آمریکا حزبی است و افراد می توانند ۱۰-۵ درصد آراء خاکستری را مدیریت کنند ، ایکاش طرفی آیت الله مکارم در خصوص آراء انتخاباتی مردم کشورمان هم می توانستند چنین باور و فرمایشی داشته باشند.
✍️نمایندگان تابع جبهه اصولگرایی به رهبری حداد عادل برای دست یافتن جبهه مذکور به پست ریاست جمهوری و وزارتخانه ها ، این روزها از هیچ اقدامی ابا نداشته و از طریق برنامه های زنده تلویزیونی به افشاء اعداد و ارقام محرمانه ، میزان دقیق تولید و فروش نفت  کشورمان که قطعا برای شیاطین تحریم کننده از جذابیت فراوان برخوردار است مشغولند ، جرائم امنیتی و ضد امنیت ملی که علی الظاهر برای دستگاه قضایی و اطلاعاتی اهمیت نداشته یا با سکوت همراهی می شوند.
✍️توییتر یکی حساب های کاربری سایت مقام معظم رهبری را به بهانه انتشار طرح گرافیکی فرمان قتل ترامپ مسدود کرد که حتما با اعتراض کاربران کشورهای مختلف مواجه خواهد شد ، در عین حال دفتر رهبری می توانست قبل از انتشار طرح مذکور با اعمال فشار به دستگاه قضایی و مراکز مسئول نسبت به تسریع در برگزاری مراحل قضایی منجر به صدور حکم رسمی علیه ترامپ اقدام تا پیگیری جهانی از طریق پلیس اینترپل ممکن و میسر گردد.
✍️اینکه امام جمعه کرج با اظهاراتی مانند خانواده های بی توجه به فرزند آوری زیاد بعدا خواهند فهمید که اشتباه کرده به تکلیف عمل نکردند ، حتما فاقد ارزش نقد و نظر است . اما اینکه جریان فکری امثال این امام جمعه محترم حتی با موضوع فوق العاده مهم فرزند آوری خانواده را صرفا عمل به تکلیف ، نه حق انسانی افراد جامعه و خانواده می داند واقعا هراس انگیز است.
لذا مردم با درک ابعاد و پیامدهای باورهایی مذهبی از این جنس ، باید از ترویج باورهای یک سویه مذهب نگران و به جد مانع اشغال جایگاه نماز جمعه توسط عناصری از این دست که نماز جمعه را از مردم خالی کردند باشند.
✍️اینکه سردار ضرغامی هم پس از ۲۰سال معاونت و ریاست یکطرفه بر صدا و سیمای امروز بفهمد برای گفتگو با مردم ایران باید به شبکه های اجتماعی کوچ کند حتما نکته مهمی است . اینکه ضرغامی هم بگوید خوب یا بد ، مردم با اینستاگرام زندگی می کنند بگذارید مردم زندگی کنند ، دیگر باعث تعجب نیست ، اما گویا حتی ضرغامی هم پس از ۲۰سال تلاش برای مدیریت افکار عمومی ایران شاید هنوز نمی داند که حداقل دو دهه پیش از تولد فضای مجازی و انتخابات ۹۸ مردم ایران با نصب آشکار میلیون ها آنتن گیرنده ماهواره بی اعتمادی به تولیدات محتوای بی ارزش تلویزیون را فریاد کردند.
✍️دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت و فرمانده میدانی مبارزه با ویروس کرونا که با تمجید وقت و بی وقت از نیروهای نظامی گمان می کرد که از گزند برخی در میدان مبارزه با کرونا در امان باشد ، با توئیتی در حساب اینستاگرام و در واکنش به اظهارات امام جمعه قم نوشت: مرگ و میر کرونا در ایران طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۵ نفر بود در حالیکه در انگلیس ۱۲۹۰ و آلمان حدود ۱۰۰۰ نفر است ، حالا قرار است فرماندهانی که یک سال غصه خوردند ، نخوابیدند ، بیمار شدند ، شهید دادند تا در عرصه جهانی افتخار بیافرینند به درخواست پروتکل شکنان تادیب شوند ، این پاداش و قصه پرغصه ما است. فکر کردم پاسخ لشکر مقدس قم علیه رزمندگان و فرماندهان جبهه سلامت چیست ، تصور کنم هیچ هم پاسخ زیادی باشد.
✍️چاک شومر رهبر اکثریت دموکرات مجلس سنای آمریکا خبر داد که دادگاه استیضاح ترامپ روز دوشنبه ۸ فوریه (۲۰ بهمن) آغاز خواهد شد ، نکات حائز اهمیت اینکه سناتورهای منتخب بعنوان قضات دادگاه سنا از میان سناتورهای مجرب دو حزب دموکرات و جمهوریخواه انتخاب و ترامپ می تواند شخصا یا از طریق وکلای خود در دادگاه سنا حاضر و پاسخگوی سوالات مشخص از پیش ابلاغی باشد . دادگاه غیر قضایی سنا فرصت مناسبی است تا هر مقام متهم به جرائم سیاسی و امنیتی بتواند در برابر اتهامات ادعایی و تحت مدیریت تیم قضایی سنا به دفاع از خود بپردازد ، الگوی بسیار موفقی که متاسفانه هرگز در کشورمان تجربه نشده است.
✍️کمیسیون تلفیق مجلس با تخصیص چند هزار میلیارد تومان اضافه به تلویزیون تحت سرفصل تولید محتوا و نظارت بر فضای مجازی باعث حیرت همگانی شد ، علامت سوال بزرگی که با حضور مستمر و یکطرفه نمایندگان و افراد مختلف در برنامه های زنده تلویزیون با هتاکی و توهین علیه رئیس جمهور و دولت کشورمان رمز گشایی شد.

  تعداد بازديدها: 2972
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88478
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.