تاريخ انتشار: 07 آذر 1399 ساعت 21:38:45
ترور دانشمند هسته ای

✍️خبر ترور و شهادت دکتر محسن فخری زاده اگر نه در اندازه اهمیت راهبردی ترور فرمانده عالی سپاه شهید سپهبد سلیمانی اما به لحاظ اهمیت شخصیت علمی ، اجرایی و شرایط زمانی می تواند حائز حساسیت فوق العاده داخلی و بین المللی باشد.
✍️خبر ترور دانشمند شهید فخری زاده اولین بار توسط یکی از جریان های رسانه ای تحت عنوان ترور دانشمند هسته ای - موشکی تیتر بندی و طبیعتا توسط سایر رسانه ها بازتولید شد اینکه سایت های مذکور علی رغم وابستگی به مراکز رسمی چرا از عنوان ترور دانشمند هسته ای - موشکی ایران که حامل بار معنایی مشخصی است استفاده کردند باید توسط مراکز مسئولی مانند شورای عالی امنیت ملی ، اطلاعات و اطلاعات سپاه بررسی و به شدت مورد برخورد قرار گیرد.
✍️حجت الاسلام حمید رسایی نماینده سابق مجلس که علی رغم موافقت مقام معظم رهبری با آغاز مذاکرات ایران و ۱+۵ از مهمترین عناصر جنجالی مجلس علیه تیم ایران به شمار می رفت اخیرا نیز علی رغم تاکید و نهی صریح و چند باره مقام معظم رهبری از تهاجم و تخریب دولت و طرح هر شکلی از استیضاح علیه رئیس جمهور به اتفاق همفکرانش به برگزاری نشست و تجمع استیضاح در قم اقدام کردند.
✍️رسایی ، کریمی قدوسی و ... اینک نیز بلافاصله پس از خبرسازی خاص ترور دانشمند کشورمان شهید فخری زاده توسط رسانه های مذکور اولین توئیت تهاجمی ، تخریبی و اتهام سازی علیه دولت را به بهانه ترور شهید فخری زاده کلید زدند.
✍️رسانه های خبری داخلی مذکور در عین تیتر سازی دانشمند هسته ای - موشکی بلافاصله ترور شهید فخری زاده را به سازمان جاسوسی و امنیتی اسرائیل موساد نسبت دادند که با توجه به اصرار اخیر اسرائیل مبنی بر اعلام رسمی حمله هدفمند به پایگاهها و شهادت نیروهای ایرانی در سوریه باید با حساسیت پیگیری گردد.
✍️البته نتایج انتخابات آمریکا و وعده رئیس جمهور بایدن برای بازگشت به برجام که طبیعتا باید منوط به لغو ابتدایی تحریم های هسته ای باشد با تاکید بر تلاش قطعی ایجاد اخلال توسط خط اسرائیل - عربستان در روند احتمالی مذکور می تواند برخلاف هیاهوی جریان فکری امثال رسایی از معنا و مفهوم متفاوتی برخوردار باشد.
✍️نکته سوم خط خبری جریان رسانه مذکور عنوان بندی ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده مدیر مرکز پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به ترور یکی از فرماتدهان عالی و دانشمندان هسته ای - موشکی سپاه است که علی رغم تاکید بر شرف و افتخاری پاسداری شهید  فخری زاده می تواند به معنای تلاش برای ایجاد زمینه تعبیر متفاوت از موقعیت و انگیزه ترور شهید فخری زاده باشد.
✍️دکتر محسن فخری زاده به شهادت دوستان و همکاران مانند بسیاری دیگر از عزیزان دیار مجاهدت متخلق به اخلاق ، ، مهربانی ، تواضع ، دیانت ، دستگیری از نیازمندان ، ساده زیستی ، فداکاری ، خدمتگذاری ، مدیریت عالمانه و ... بودند و قطعا چون تمامی شهدای این دیار چراغ راه جوانان ایران اسلامی خواهند بود و چون شهید حججی ، غواصان دست بسته و سردار سلیمانی بر انسجام ، همدلی و پایداری مردم شریف کشورمان خواهند افزود.
✍️همانطور که مقام معظم رهبری مکرر تاکید فرمودند باید با پرهیز از اختلاف افکنی و انحراف توجه از دشمن کینه ورز بیرونی به سمت گروه های داخلی دست در دست در قامت ایران اسلامی یکپارچه ضمن تجدید پیمان با شهدای معظم و شهید والا مقام دانشمند معزز دکتر فخری زاده با تیز بینی و در تبعیت از رهبری در صدد مقابله و ضربه متقابل بر پیکره دشمن باشیم. ۷آبان۹۹

  تعداد بازديدها: 2971
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87840
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.