تاريخ انتشار: 05 آذر 1399 ساعت 00:00:54
خود گویی و خود خندی

✍️علی عسکری رئیس صدا و سیما شاید به نیت طنز و خنداندن مردم ایران دوران کرونا اظهار کرد: رادیو و تلویزیون در راس اعتماد مردم قرار دارند. یعنی اولین انتخاب مردم رادیو و تلویزیون است.

خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی

✍️ایکاش امثال عسگری می توانستند یک بار به دلیل وجود میلیون ها آنتن ماهواره ی ممنوعه بر پشت بام و بالکن خانه ها اشاره می کردند. آنتن های ماهواره ای که در روزگاری نچندان دور توسط برخی علما بیعت با شیطان خوانده شده بود، یعنی اهالی میلیون ها خانواده ایرانی در بیعت شیطان قرار دارند یا راهی جز تلویزیون گریزی امثال عسگری ندارند.
✍️تیتر برخی روزنامه های امروز برای حمله روزانه به دولت در جنگ اقتصادی استکبار و کرونا در حالی مملو از قیل و قال در مورد عدم برگزاری جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه بود که خبر تشکیل جلسه مذکور در حضور مقام معظم رهبری قبلا منتشر شده بود.
✍️امروز عسگری توهین کننده به شعور جامعه و تیتر سازان عدم برگزاری جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران باید پای میز بازپرس ویژه در حال پاسخگویی در مورد دلایل دروغ پردازی بودند.
✍️براساس گزارش سایت خبری تحلیلی انتخاب ویلیام وارن نماینده اصل چهار ترومن در ایران در مورد دیدارهای آیت‌الله کاشانی اظهار کرد: آیت الله کاشانی دیدار اول قدردانی خود را از علاقه ایالات متحده به رفاه در ایران ابراز کرد او گفت امیدوار است ایالات متحده بتواند از طریق اصل چهار ترومن برای مردم ایران کارهای اساسی انجام دهد.
✍️وارون تاکید می کند که آیت الله کاشانی معتقد است مشکلات مردم سبب تمایل آنها به کمونیسم شده و افزود که از کمونیسم بیزار است، گفت غذای وعده‌ داده شده ایمانِ مردم را برای‌شان حفظ می‌کنداین حقیقت که من با کاشانی ملاقات کردم بنا به درخواست او محرمانه باقی ماند و هرگز در روزنامه‌ها گزارش نشد.
 ۴آذر۹۹

  تعداد بازديدها: 3375
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87804
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.