تاريخ انتشار: 10 آبان 1399 ساعت 23:46:03
غرب کینه خود را نسبت به اسلام نشان داد/ آمریکا بزودی فرو می‌پاشد

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی با بیان اینکه دولت باید بعد از پایان تظاهرات به تحقق خواسته های ملت روی بیاورد، تأکید کرد: پایان تظاهرات به معنی پایان مطالبات برای اصلاح نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف با بیان اینکه دولت باید بعد از پایان تظاهرات به تحقق خواسته های ملت روی بیاورد، تأکید کرد: پایان تظاهرات به معنی پایان مطالبات برای اصلاح نیست.

اهانت به پیامبر اکرم (ص)، با حمایت سیاسی و دیپلماتیک انجام می گیرد

وی با اشاره به اینکه اهانت به پیامبر اکرم (ص)، با حمایت سیاسی و دیپلماتیک انجام می گیرد، گفت: امروز در ایام ولادت حضرت نبی اکرم (ص) به سر می بریم؛ انسانی که خداوند متعال ایشان را به عنوان رحمتی برای جهانیان فرستاده و تمامی ادیان را زنده کرده و فضل آن حضرت را در تمام جهان گسترش داده و ایشان را برای نجات بندگان از نادانی و هدایت آنان به سوی علم و عدالت مبعوث کرده و وحدت همگی ما در گرو دین آن حضرت است.

مدعی حقوق بشر به پیامبر اکرم (ص) توهین می کند

امام جمعه نجف اشرف ادامه داد: امروز پیامبر اعظم (ص) مورد اهانت بزرگی قرار می گیرد که با حمایت سیاسی و دیپلماتیک انجام می شود، این اهانت از کاریکاتور تمسخر آمیز شروع شد و به موضع گیری رئیس دولت یکی از کشور های مدعی حقوق بشر و حقوق عمومی و انفتاح با ادیان رسید و رئیس این کشور اقدام به حمایت از اهانت به پیامبر ما نموده و آن را آزادی بیان تفسیر می کند.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی با اشاره به اینکه یک حمله هدفمند علیه اسلام و پیامبر آن انجام می گیرد و غرب کینه صلیبی خود را نشان داده است، گفت: انگلیس اعلام کرده که در کنار فرانسه است و ما می گوییم این حمله موجب وحدت بیشتر ما می شود.

با کنار رفتن نقاب تمدن غرب، امروز جهان به سمت نور اسلام حرکت می کند

وی تأکید کرد: با کنار رفتن نقاب تمدن غرب، امروز جهان به سمت نور اسلام حرکت می کند و این حرکت رو به افزایش خواهد بود و غرب امروز علاوه بر بحران مالی و سیاسی به بحران تمدنی دچار است و امروز تلاش می کند که همگی را برای اعلام جنگ علیه اسلام متحد کند.

بزودی شاهد فروپاشی تمدن غرب و ایالت متحده آمریکا خواهیم بود

خطیب جمعه نجف اشرف بیان داشت: این بار جنگ علیه عراق، ایران و سوریه نیست، بلکه جنگ آشکار علیه اسلام و پیامبر اکرم (ص) است، امّا ما بزودی شاهد فروپاشی تمدن غرب و نابودی این کشور های وحشی خواهیم بود که خود را کشور های بزرگ می نامند و همچنان که شاهد فروپاشی اتحادیه جماهیر شوروی بودیم، شاهد فروپاشی ایالت متحده آمریکا خواهیم بود.

غرب در آستانه یک شکست سخت در تمامی سطوح است و جایگزین اسلام خواهد بود

وی در ادامه با بیان اینکه غرب در آستانه یک شکست سخت در تمامی سطوح است و جایگزین آن اسلام خواهد بود، تأکید کرد: عراق با سایر مسلمان در برابر اهانت به اسلام می ایستد و همزمان اقدام تروریستی که در شهر نیس فرانسه اتفاق افتاد را محکوم می کند و می گوید، این اقدام ارتباطی با اسلام ندارد و باید ریشه اینگونه مشکلات بررسی شود.

ملت و مرجعیت منادی دعوت به اصلاح باقی خواهند ماند

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی در بخش دیگر سخنان خود از برگزاری مسالمت آمیز تظاهرات در عراق از نیرو های امنتی و جوانان تشکر و قدردانی کرد و از دولت خواست در مسیر اصلاح، خدمات، ایجاد فرصت شغلی و مبارزه با فساد قدم بردارد و گفت: ملت و مرجعیت منادی دعوت به اصلاح باقی خواهند ماند.

وی حادثه تروریستی المقدادیه را محکوم کرد و بیان داشت: باقی مانده های داعش این جنایت را در حق قبیله بنی کعب مرتکب شدند، لذا نیرو های امنیتی باید هسته های پنهان داعش را تعقیب کند.

  تعداد بازديدها: 1872
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87567
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.