تاريخ انتشار: 07 آبان 1399 ساعت 23:57:59
عناد ذاتی جریان ...

✍️جریان [...] فکری که رسالتی جز تفرقه افکنی و ناکارآمد سازی جمهوری اسلامی ایران ندارد امروز برای موج آفرینی جدید در کیهان نوشت: چرا رئیس جمهور و دولت علیه اظهارات ضد اسلامی مکرون موضع گیری نکرده است ، سوالی که دقیقا می توان برای شبهه افکنی و تردید سازی در مورد آحاد مردم ایران مطرح کرد ، مثلا چرا مقام معظم رهبری یا دفتر معظم له تا این لحظه علیه مکرون رهبر فرانسه موضع گیری نکردند؟
✍️اینکه وزیر خارجه ، سخنگوی دولت و وزارتخارجه به موضع گیری پرداختند یا وزارت خارجه در غیبت سفیر ، کاردار فرانسه را جهت ابلاغ اعتراض شدیدالحن فراخواند و ... به موقع انجام و رئیس جمهور هم موضع گیری رسمی را به اولین جلسه رسمی دولت (امروز) محول کرده بود ، البته برای نفاق افکنی جریان [...] تفاوتی ندارد.
✍️پس از سخنان صریح مقام معظم رهبری با اعضای ستاد ملی کرونا مبنی بر محکومیت و حرام بودن تهاجم و تخریب علیه دولت و شخص رئیس جمهور و وجوب تبعیت کامل از مصوبات و ابلاغیه های ستاد کرونا ، متاسفانه کمافی السابق از طرف مدعیان ولایتمداری شاهد تخطی و حریم شکنی های جدید بودیم.
✍️سردار قالیباف فحاشی و تخریب علیه رئیس جمهور و دولت را گلایه هایی نامید که فعلا در سینه نمایندگان محفوظ خواهند ماند. حجت الاسلام ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هم بدون پذیرش و توبه از  خطای مذکور صرفا خود را جان نثار رهبری خواند . اعرافی رئیس حوزه علمیه ، یزدی رئیس جامعه مدرسین [...] ، امامان جمعه و بسیاری دیگر که همواره برای هر موضوع ریز و درشت در حال اعلام موضع و نظرند ، همه در خصوص سرکشی نسبت به سخنان صریح رهبری فقط ساکت و ناظرند.
✍️اما جریانی که همواره مورد حمایت همه مراجع مذکور قرار دارد در برابر فرمان حاکمیتی ، شرعی و عقلی ولی فقیه در خصوص لزوم تبعیت کامل همه آحاد مردم و دستگاه ها از دستورات ستاد کرونا ایستاده و بلافاصله در اقدامی جدید و برخلاف تمامی مصوبات ستاد ملی کرونا نسبت به سازماندهی برگزاری  تجمع بزرگ عید بیعت با ولیعصر (عج) در استادیوم مشهد اقدام کرد.
✍️پس از نشست قم برپایی فوری تجمع بزرگ عید بیعت با ولیعصر (ع) استادیوم مشهد علاوه بر تمایل به ابراز مخالفت با سخنان ولی فقیه در حرام دانستن فحاشی و تخریب دولت و شخص رئیس جمهور و وجوب شرعی و عقلی تبعیت کامل از مصوبات ستاد ملی کرونا شاید حامل این پیام عصیانگرانه جریان [...] خطاب به ولی فقیه و آحاد مردم ایران را داشته باشد که در صدد تبعیت بی واسطه یا با توسل به سایر دیگر افراد قابل مراجعه و مجاری معرفتی به محضر حضرت ولیعصر (عج) هستند.
✍️وقتی احمدی نژاد منتخب محبوب جریان فکری اصولگرایی در ۸۴ و ۸۸ پس از منع رهبری از هرگونه تفرقه ، تخریب و سیاه نمایی که بعنوان خیانت به مردم و ایران نامیدند ، در مجلس حاضر و با جنجال سازی با ایراد اتهامات تند اخلاقی ، مالی و سیاسی نسبت به روسای دو قوه مقننه و قضاییه را به فساد متهم کرد . شاید مهمترین مصداق رسمی و آشکار مقابله علنی یک مقام عالی رتبه کشورمان با رهبری برداشته شد.
✍️اگر نشست همصدایی با آمریکا در قم را اولین گام جمعی این دوره جریان فکری علیه حکم حکومتی ولی فقیه مبنی بر نهی از طرح استعفاء ، استیضاح و تخریب شخص رئیس جمهور بدانیم ، اکنون می توانیم سازماندهی تجمع تحت عنوان عید بیعت با امام عصر (ع) مشهد را دومین گام جمعی رسمی و آشکار مبنی بر آمادگی یا اعلام عبور از ولی فقیه و فرمان گیری مستقیم از حضرت بقیه الاعظم (ع) بدانیم.
✍️شاید در این روزها بیش از هر زمان فقدان مردان بزرگ انقلاب اسلامی چون مرحوم آیت الله هاشمی ، مرحوم آیت الله مهدوی کنی ، مرحوم آیت الله امینی و ... در کنار ولی فقیه احساس می شود که مقام معظم رهبری چه مناسب در رثای مرحوم هاشمی فرمودند آقای هاشمی حق رفاقت را در حق من تمام کردند. ۶آبان۹۸

  تعداد بازديدها: 3516
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87543
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.