تاريخ انتشار: 02 شهريور 1399 ساعت 19:48:31
سانسور بزرگ

✍️ایالات متحده آمریکا با مخالفت و عدم همراهی ۱۳ عضو شورای امنیت با قطعنامه پیشنهادی ادامه تحریم های تسلیحاتی ایران (تحریم تسلیحاتی براساس قطعنامه ۲۲۳۱ برجام باید در ۲۷مهر۹۹ به پایان رسیده و ایران مجاز به خرید و فروش تسلیحات خواهد بود) برای اولین بار در تاریخ تاسیس سازمان ملل با شکست سنگینی مواجه شد.
✍️ایالات متحده آمریکا در دومین گام بلافاصله درخواست اعمال مکانیسم ماشه را به منظور بازگشت تمامی تحریم های ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل علیه ایران را مطرح کرد که این بار نیز در اتفاقی بی نظیر در تاریخ سازمان ملل و آمریکا با مخالفت رسمی و قاطع اعضای باقی مانده ۱+۴ و ۱۳ عضو شورای امنیت روبرو و متحمل دومین شکست پی در پی گردید.
✍️اعضای ۱+۴ و شورای امنیت سازمان ملل به اجماع درخواست ایالات متحده در ممانعت از لغو تحریم تسلیحاتی و بازگشت تمامی تحریم های سازمان ملل علیه ایران را مغایر نص مفاد مندرج در برجام و قطعنامه برجامی ۲۲۳۱ اعلام و بر اجرای کامل برجام بعنوان دستاورد جهانی تاکید کردند.
✍️جریان داخلی همسو و همصدا با مثلث شیطانی آمریکای استکباری ، اسرائیل صهیونیسم و عربستان وهابی ، همداستان با جریان فکری گروهک منافقین در ادامه روند پنج ساله [...] بی وقفه در جهت تخریب و نابودی بزرگترین دستاورد دیپلماسی فرزندان شایسته مردم ایران مشغول فعالیت هستند.
✍️جریان داخلی همصدا با مثلث شیطانی و جریان منافقین امروز هم که جهان یکپارچه بر قدرت برجام در انزوای مثلث شیطانی تاکید می کنند و صنعت اتمی ایران در سایه عقلانیت ایرانی در برجام که با طراحی ، آزمایش ، نصب و بکارگیری سانتریفویژهای نسل ۸ در آستانه تحقق تولید ۱۹۰ هزار سو ، غنی سازی اورانیوم قرار داشته و می تواند بسیار جلوتر از زمان بندی تنظیمی سوخت مورد نیاز نیروگاه بوشهر را تامین کند ، همچنان [...] بر نابودی صنعت اتمی در سایه برجام ادامه می دهد.
✍️مطبوعات متاثر از دنباله داخلی جریان نفاق در راستای کمرنگ جلو دادن پیروزی بی بدیل برجام بعنوان دستاورد تاریخی دیپلماسی ملت ایران و کاهش فشار ناشی از دو شکست سنگین و بی سابقه مثلث شیطانی استکبار جهانی ، صهیونیسم بین الملل و وهابیت در برابر اراده عقلانی کشورمان ، امروز هم در تیتر سازی روزنامه های صبح از هیچ [...] در سیاه نمایی ، جعل و [...] در مورد شکست آمریکا از برجام کوتاه نیامده است.
✍️متاسفانه جریان فکری همصدا با گروهک منافقین و هم راستا با منافع مثلث شیطانی استکبار ، صهیونیسم و وهابی در روزنامه های صبح امروز و در نهایت وقاحت شعور و اراده ملت ایران را هدف گرفته تا جراحات وارده از برجام بر روح و روان کاخ سفید را التیام دهند و البته سکوت مقامات شورای عالی امنیت ملی ، ستاد کل نیروهای مسلح و قوه قضاییه نیز در بی برخوردی با این حجم [...] آشکار قابل تامل و عبرت آموز است!
✍️شورای عالی امنیت ملی امروز باید پرونده [...] پنج ساله علیه برجام را در برابر مردم ایران آشکارا مورد رسیدگی قرار دهد.
باید یکایک آنهایی که در روند مذاکرات نمایندگان مظلوم ، آگاه ، متعهد و مقتدر ایران رو در روی نمایندگان بخش قدرتمند جهان به مذاکره نشستند و به فرموده دبیر کل وقت سازمان ملل به بزرگترین دستاورد دیپلماسی تاریخ بشریت رسیدند ، رسیدگی کند.
باید به جرم یکایک مقاماتی که با جعل واقعیات [...] مستمر در برابر منافع و مصالح ایران ایستادند رسیدگی شود.
باید مقاماتی که با اتکا بر جایگاه های حکومتی قبل از ترامپ به مانع تراشی بسیار گسترده در برابر بهره مندی ایران از منافع برجام اقدام کردند به جرم خیانت به ایران پاسخگو باشند.
✍️جریان همراه و همصدا با مثلث شیطانی آمریکا ، اسراییل و عربستان امروز هم با تیتر سازی های مبتنی بر جعل واقعیت و [...] در تلاش برای انحراف افکار عمومی از دلایل واقعی شکست پی در پی استکبار جهانی در برابر دستاورد دیپلماسی عالمانه و مقتدر جمهوری اسلامی ایران است.
اینان هفته گذشته شکست قطعنامه آمریکا در برابر ایران را به خواست و اراده روسیه و چین نسبت دادند ، امروز نیز با [...]  و جعل واقعیت دومین شکست تاریخی آمریکا و مثلث شیطانی را به رونمایی از دو محصول نظامی متعارف نسبت می دهند تا قدرت ایران در دستیابی به تولید ۱۹۰ هزار سو غنی سازی ذیل برجام را تحقیر و تخریب کنند.
✍️شورای عالی امنیت ملی ، ستاد کل نیروهای مسلح و دادستان کل کشور [...] امروز باید در صحنه مقابله و مبارزه با خیانت به ایران حضور یافته و بی هیچ ملاحظه و واهمه به برخورد قاطع با جریان داخلی همسو و همصدا با خواست و اراده مثلث شیطانی استکبار ، صهیونیسم و وهابیت اقدام کنند.
شاید مردم ایران نیز روزی کوتاهی ، قصور و سکوت بی وقتشان را فراموش کنند.
۱شهریور۹۹

  تعداد بازديدها: 4094
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87024
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.