تاريخ انتشار: 28 مرداد 1399 ساعت 21:44:11
تحریف گری دنباله ی داخلی نفاق

✍️دنباله ی داخلی نفاق پس از شکست سنگین و بی سابقه ی قطعنامه ضد ایرانی استکبار جهانی در شورای امنیت سازمان ملل حتی علی رغم اعتراف صریح عناصری مانند پمپئو ، جان بولتن و برایان هوک مبنی بر پیروزی بزرگ دیپلماسی ایران همچنان در تلاش برای تحریف ، تحقیر و تخریب دستاورد دیپلماسی ایران و ترمیم وجهه ی درهم شکسته آمریکا هستند.
✍️دنباله ی داخلی نفاق در عین اعتراف گریز ناپذیر شکست استکبار جهانی در تصویب قطعنامه شورای امنیت ، ضمن حفظ عناد با مردم ایران و کینه علیه دستاورد ایران در برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ تلاش می کند تا دستاورد دیپلماسی خردمندانه فرزندان ایران را در وهله اول هیچ و سپس بی نتیجه ایستادگی و حمایت روسیه و چین از ایران معرفی کند.
✍️تیتر سازی جریان داخلی نفاق در روزنامه های این هفته و امروز هم با هدف احیای روحیه در هم شکسته مثلث آمریکا ، اسراییل و شورای همکاری شیخ نشینان خلیج فارس و تخریب برجام ادامه دارد . تحریف ، دروغ پردازی و جعل واقعیت مهمترین تاکتیک انتخابی علیه برجام است ، چنانکه امروز تلاش کردند تحریم یکجانبه آمریکا را به تحریم جهانی شورای امنیت تعبیر و برجام را در مهار آمریکا ناتوان جلوه دهند.
✍️بان کی مون دبیر کل وقت سازمان ملل متحد برجام را بزرگترین دستاورد تاریخ دیپلماسی اعلام کرد ، سند جهانی که  گفتگو را اجتناب ناپذیر و جایگزین جنگ کرد . سند ممتازی که به فرمایش اسطوره ی تاریخ دیپلماسی کشورمان دکتر محمد جواد ظریف حتی در بی رمق ترین وضعیت قادر است تلاش اتحاد مثلث شیطانی استکباری جهانی آمریکا ، صهیونیسم بین الملل اسرائیل و وهابی تکفیری عربستان را به انزوا کشانده ، متحمل شکست کند.
✍️امروز دنباله ی نفاق در سالروز کودتای شاهنشاهی ، آمریکایی و انگلیسی علیه دولت ملی دکتر مصدق کما فی السابق در تحریفی مضحک تلاش کرد تا دکتر مصدق را عامل کودتا ، سرنگونی و محاکمه دکتر مصدق نخست وزیر اعلام کند ، بی آنکه توضیح دهند سایر به اصطلاح مبارزین در روز کودتای انگلیسی - آمریکایی کجا بوده و برای مقابله با کودتا چه کردند؟ هنوز توضیح نمی دهند پرچم داران مبارزه با انگلیس ، آمریکا و عوامل کودتا پس از سقوط دولت ملی در کنار سپهبد زاهدی و نمایندگان آمریکا و انگلیس در خانه ویران دکتر مصدق چه می کردند؟
✍️سخنرانی دکتر ظریف در جلسه ی شورای امنیت با ذکر سابقه ی دفاع دکتر مصدق از صنعت نفت ملی ایران همراه بود ، تا بگوید ایستادگی در برابر استکبار سنت ایرانیان است و به خود هم بگوید در بازگشت باید آماده برپایی محکمه مشابه دادگاه مصدق به ریاست [...] باشد اما به لطف و عنایت الهی و شکست برجامی استکبار شرایط دیگری رقم خورد تا دنباله داخلی نفاق بجای افتخار به پیروزی دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران ، مفتضحانه شکست استکبار را وامدار حمایت روسیه و چین بدانند.
✍️حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با استفاده از فضای مجازی فیلم کوتاهی را در پاسخ به ادعای سردار فتاح رئیس بنیاد مستضعفان منتشر کرد ، حداد تاکید کرد.
اولا فتاح می دانست ملک و زمین مذکور به دستور مقام معظم رهبری جهت تاسیس دبیرستان غیر انتفاعی واگذار شده است.
ثانیا سردار فتاح حداقل به واسطه تحصیل فرزندش در همان مدرسه در جریان مسائل مدرسه قرار دارد.
ثالثا سردار فتاح برای تبلیغ انتخاباتی از خود بعنوان چهره اخلاقی ، پاکدست ، امین و شجاع راه مناسبی را انتخاب نکرده است.
✍️جنجال سردار فتاح فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم سپاه و وزیر نیروی دولت احمدی نژاد هنوز تمام نشده است و قطعا حواشی بسیاری خواهد داشت شاید اگر به قول احمد توکلی مقامات دفتر رهبری علی رغم اطلاع از موافقت و دستور صریح معظم له مبنی بر آماده سازی و ارائه طرح اجرایی شفاف سازی عملکرد ، مانع از آغاز اجرای طرح شفاف سازی نمی شدند امروز ناچار از تحمل مبهم گویی و سیاه نمایی از حجم فساد مقامات و دستگاه ها یا به قول حداد و بسیاری دیگر دروغ پردازی تبلیغات انتخاباتی زود هنگام مثلا فتاح نبودیم.
✍️هر چند احتمال برکناری از نوع درخواست پذیرش استعفای سردار فتاح دیروز خبر ساز بود اما موارد ادعایی امثال حداد عادل هم با توجه به گذشته و واقعیت های غیر شفاف و علی رغم وابستگی خانوادگی نیازمند راستی آزمایی جدی نهادهای غیر دولتی و غیر حکومتی است چرا که به فرمایش احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مردم با توجه به تجربه گذشته مقامات را دروغگو می دانند . مقاماتی که به قول احمد توکلی اسلام را هم در اذهان مردم بد نام کردند.۲۸مرداد۹۹

  تعداد بازديدها: 3425
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86997
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.