تاريخ انتشار: 27 مرداد 1399 ساعت 00:48:36
قالیباف شاکی و متشاکی

✍️میرسلیم کاندید انتخابات دوازدهم ، عضو ارشد حزب هیات های موتلفه اسلامی ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مجلس یازدهم ، قالیباف شهردار سابق تهران را به پرداخت رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به برخی نمایندگان مجلس دهم متهم و مدعی است اسناد و مدارک مربوطه را جهت رسیدگی به قوه قضاییه تحویل داده است.
✍️میر سلیم مدعی است قالیباف با هدف ممانعت از تحقیق و تفحص مجلس از فساد در واگذاری املاک شهردار تهران نسبت به پرداخت ۶۵ میلیارد تومان رشوه اقدام کرده است.
✍️معاونت حقوقی مجلس متقابلا در صدد است شکایت علیه میرسلیم و چند خبرنگار را به جرم ایراد اتهام پرداخت رشوه به قالیباف پیگیری کند ، در حالیکه اتهام پرداخت رشوه میرسلیم علیه قالیباف به مجلس و حتی دوران نمایندگی نامبرده ارتباط نداشته و به عملکرد قالیباف در شهرداری تهران باز می گردد.
✍️بنابراین اقدام معاونت حقوقی مجلس غیر قانونی و سوء استفاده از جایگاه مجلس خواهد بود . قالیباف نیز برای پاسخگویی یا شکایت از میرسلیم می تواند از خدمات وکلای شخصی یا تسخیری بهره مند گردد.
✍️لزوم اثبات اتهام از ضرورت های مغفول سیستم قضایی است چنانکه محمود احمدی نژاد بسیاری از مقامات [...] را به انواع فساد اقتصادی و سیاسی تا امنیتی متهم کرد  ، بدون آنکه مورد بازخواست و ملزم به ارائه ی اسناد و مدارک گردد.
✍️ایراد اتهام اقتصادی تا سیاسی و مدیریتی [...] متقابل آیات عظام شیخ محمد یزدی و شیخ صادق لاریجانی ، روسای سابق و اسبق قوه قضاییه ، عضو شورای نگهبان ، عضو مجمع تشخیص مصلحت و ریاست حوزه های علمیه نیز بدون هیچ عکس العملی از سوی مدعی العموم و قوه قضاییه رها و مردم به فراموشی دعوت شدند.
✍️پیگیری ده ساله امثال کروبی و میرحسین موسوی فارغ از حقانیت یا ابتلا به اعمال مجرمانه برای رسیدگی اتهامات در دادگاه صالحه همچنان بی پاسخ مانده ، اتهام زنندگان مجازند از طریق تریبون های رسمی و عمومی اتهامات قبل و جدید را علیه نامبردگان مطرح کنند بدون آنکه دادستان مسئولیتی را متوجه خود بداند.
✍️خانم هاشمی که به دلیل دوپینگ از مسابقات قهرمانی جهان محروم گردید علیه معترضان به دوپینگی بودنش شکایت و بنابر حکم کمیته انضباطی خواهران منصوریان قهرمانان چنده دوره مسابقات جهانی ووشو به دلیل اعلام دوپینگ هاشمی برای ۲۰ و ۸ ماه از حضور در مسابقات ووشو محروم شدند.
✍️قاضی با اداره عادلانه جلسات دادگاه موظف است فرصت کافی دفاع دادستان از کیفر خواست و دفاع وکلای از متهم را فراهم کند . دادستان و وکلا باید بدون احساس فشار ، تهدید ، تطمیع یا توهین و تحقیر از امکان لازم برای ارائه مدارک و ادله قانونی برخوردار باشند.
✍️[...] ۲۶مرداد۹۹

  تعداد بازديدها: 3340
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86983
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.