تاريخ انتشار: 23 ارديبهشت 1399 ساعت 00:33:15
پیچ بزرگ

✍️مقام معظم رهبری فرمودند: در مورد مراسم دعا و نماز و عبادت هیچ پیشنهادی ارائه نمی‌کنم و تابع نظر و تشخیص کارشناسی ستاد ملی مبارزه با کرونا هستم.
✍️مقام معظم رهبری در موضوع افزایش قیمت بنزین نیز فرمودند که تخصص نداشته و تابع نظر کارشناسی و حامی مصوبه جمعی سران سه قوه هستند.
✍️شاید اصرار رهبری مبنی بر اعلام تبعیت از نظر کارشناسی مسئولین و مراکز ذی ربط به مذاق برخی خوش نیامده یا برخی رسانه های فارسی زبان عمل رهبری را دوری از مسئولیت پذیری تعبیر می کنند ، اما چیزی جز مشی عملی و معمول رهبری اعم از مرحوم حضرت امام و مقام معظم رهبری نیست ، مشی عملی که در مواقعی مصلحت را در اعلام رسمی می بینند.
✍️توصیه معظم له به اتکاء بر نظر متخصصین متعهد شاید نقطه کلیدی اعتماد ، اتکا و تبعیت از نظر کارشناسی حتی مغایر با نظر صریح و اعلامی قبلی رهبری در مقاطع امام (س) در موضوع خاتمه جنگ و قائم مقامی مرحوم منتظری یا دوره مقام معظم رهبری مانند مذاکره مستقیم با آمریکا باشد.
✍️رئیس جمهور دیروز وزیر صمت را موظف کردند ظرف ۲۴ ساعت با افسارگریختگی مجدد بازار خودرو برخورد کنند که متاسفانه به تصویب افزایش قیمت و ثبت نام پیش فروشی آشفته و بی حاصل توسط خودرو سازان منجر شد . رییس جمهور نیز راس ۲۴ ساعت مقرر طی حکمی فوری وزیر را بی هیچ برنامه جدید ابلاغی برکنار کردند.
✍️مدیریت بسیاری از صنایع بزرگ که تماما طی چهار دهه با امکانات ، تخصیص خاص و بودجه عمومی جهت خدمت به کشور ایجاد شدند متاسفانه هرگز مبتنی بر ارزش های تخصصی متعهدانه واگذار نشده و نمی شود ، بسیاری از افراد بدون برخورداری از یک روز تجربه مدیریت صنعتی شخصیِ موفق در راس بزرگترین مجموعه های صنعتی قرار گرفته و کشور را به بن بست کشاندند.
✍️تاکید صریح معظم له بر تبعیت لز نظر کارشناسی مثلا ستاد ملی مبارزه با کرونا یا برخورد قاطع امروز رییس جمهور با وزیر ناتوان باید بعنوان مشی ضروری طی چهار دهه گذشته مورد عمل قرار می گرفت تا راهگشای بسیاری از مشکلات لاینحل باشد که نشده است.
✍️رییس جمهور ، عشاق سودای ریاست مجلس و رییس قضاییه ی نظریه پرداز فروش خودرو از طریق بورس باید بدانند که لجام گسیختگی این روزهای بازار بورس ، سکه ، دلار تا خودرو آغازی است تا حذف چهار صفر از پول ملی را در نطفه خفه کرده و با حفظ قیمت های بالا خواسته یا ناخواسته کشور را در مسیر فروپاشی اقتصاد ونزوئلایی قرار دهند.
✍️مقام معظم رهبری بعنوان مسئول عالی حکومت و هماهنگ کننده سه قوه باید با مدیریت تمامی ارکان حکومت شرایط دشوار اقتصاد بحران زده مبتلا به تغییر مدیریت قانونگذاری و اجرایی کشور را با استفاده از تمام ظرفیتهای کشور تدبیر می کنند.
✍️باید شرایط بسیار دشواری که اگر به وقت و شکل مناسب تدبیر نشود ، می تواند غیر قابل مهار و بازگشت با ابعاد گسترده اجتماعی باشد با تمام قدرت مورد فهم و مدیریت قرار گیرد شاید فرجی حاصل شود.۲۲اردیبهشت۹۸

  تعداد بازديدها: 4125
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86247
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.