تاريخ انتشار: 16 فروردين 1399 ساعت 23:48:26
آرتمیس

✍️ناسا از برنامه خود برای ساخت اولین پایگاه ثابت در سطح ماه خبر داد. ناسا در سال ۲۰۲۴ با انجام پروژه آرتمیس اولین فضانوردان را برای استقرار در سطح کره ماه اعزام می کند.
✍️آرتمیس برای ما نیز نامی آشنا است. آرتمیس اراضی بسیار مرغوب با مجوز ساخت پروژه بسیار عظیم اداری - تجاری شمال دریاچه چیتگر است که در کنار تعدادی دیگر از پروژه های مشابه توسط برخی نهادها سال ها پیش خریداری و از بخت و اقبال خوبشان به فاصله بسیار کوتاهی با اعلام آغاز تملک اراضی و احداث دریاچه خلیج فارس توسط شهرداری وقت تهران ناخواسته از ارزش افزوده قابل توجهی بهرمند شدند.
✍️آرتمیس در شمال دریاچه خلیج فارس بر خلاف پروژه تجاری بام لند در شرق دریاچه که به طور کامل واگذار و به بهره برداری و درآمدزایی رسیدند هنوز به اتمام نرسیده و علی رغم موقعیت ممتاز به نظر می رسد لنگان لنگان در حال ساخت و ساز باشد.
✍️آرتمیس در اساطیر یونان الهه طبیعت و حاصلخیزی یا دختر خدایان لتو و زئوس نامیده می شود. آرتمیس الهه حاصلخیزی دوقلوی آپولون الهه هنر و موسیقی است. اینکه چرا ناسا در آمریکا برای پروژه ساخت پایگاه فضایی در کره ماه و این نهاد انقلابی در کشورمان مرکز تجاری شمال دریاچه خلیج فارس را الهه یونانی آرتمیس نامیدند هم بنظر جالب است.
✍️بیل گِیتس بنیانگذار شرکت مایکروسافت که با اتکا بر هوشمندی بالا به پولدارترین فرد تاریخ بشر شناخته می شود علاوه بر پرداخت کمک های مستقیم و بسیار قابل توجه به مراکز درمانی مبارزه با کرونا در اقدام اخیر تامین سرمایه‌ لازم برای هفت شرکت منتخب در حال تحقیق ساخت واکسن کرونا را پذیرفت.
✍️برخی ابر موسسات عمومی و غیر دولتی اقتصادی کشورمان همزمان با بیل گیتس در همین شرایط با تکیه بر دسترسی های گسترده و قراردادهایی به قول برخی کارشناسان یکجانبه و ترکمنچای مانند توسکا از هیچ موقعیت رانتی برای افزایش ثروت غیر قابل کنترل و نظارت عمومی و دولتی موسسه نمی گذرند.
✍️بالغ بر ۱۵۰ نفر مقامات کشور که در ادوار گذشته از سوابق وزارت ، معاونت وزیر ، نمایندگانی مجلس و سفارت برخوردار بودند با انتشار نامه ی سرگشاده خطاب به مقام معظم رهبری ضمن توضیح دشواری شرایط بین المللی کشور از معظم له درخواست کردند تا با استفاده از جایگاه رهبری دستور پایان حصر خانگی میرحسین موسوی ، کروبی و خانم رهنورد را صادر فرمایند.
✍️شاید ضروری است مقامات مذکور که سال ها بر اریکه قدرت تکیه داشتند با پذیرش موضوعی به نام دانستن حق ابتدایی مردم است قبل از هر درخواست و اقدامی از این قبیل نسبت به توضیح اتفاقات و وقایعی که در دوران مسئولیتشان واقع گردید مانند قتل های زنجیره ای ، قتل و شکنجه مقامات وزارت اطلاعات ، حمله به خوابگاه دانشگاه تهران و ..... بپردازند تا افکار عمومی به حداقل صداقت در ادعایشان در حق خواهی و عدالت طلبی باور کنند.
✍️آمار قابل توجه مسمومیت و مرگ مصرف کنندگان مشروبات تقلبی در استان های مختلف نگران کننده و شاید به تبع وضعیت کرونایی در سطح هشدار قرمز باشد. آمار قابل توجه مذکور شاید هشداری جدی است تا بسیاری از مراکز مدعی گسترش امور فرهنگی و دینی با توجه به صرف بودجه های بسیار کلان چهل ساله در ماهیت ، موفقیت و مسئولیت پذیری خود تجدید نظر و حتی در صدد انحلال و نبودنشان باشند.

  تعداد بازديدها: 2684
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85947
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.