تاريخ انتشار: 12 فروردين 1399 ساعت 00:26:51
جزییات ناآرامی در زندان سپیدار اهواز

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: تعداد محدودی از زندانیان امروز اقدام به سوزاندن چند سطل زباله در درون این زندان کردند که عوامل امنیتی و انتظامی حاضر در زندان این آتش سوزیهای محدود را هم مهار کرده و خوشبختانه کسی در بین این زندانیان آسیبی ندیده است.

به گزارش ایرنا؛ فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با حضور مقتدر نیروهای انتظامی اوضاع زندان سپیدار اهواز کاملا آرام وتحت کنترل است.

سردار حیدر عباس زاده دوشنبه شب اظهار داشت: تعدادی از زندانیان ۲ بند سپیدار اهواز امروز قصد آشوب  و ایجاد ناآرامی داشتند که با حضور به موقع نیروهای انتظامی و امنیتی آرامش به زندان برگردانده شد و در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 وی اضافه کرد: تعداد محدودی از زندانیان امروز اقدام به سوزاندن چند سطل زباله در درون این زندان کردند که عوامل امنیتی و انتظامی حاضر در زندان این آتش سوزیهای محدود را هم مهار کرده و خوشبختانه کسی در بین این زندانیان آسیبی ندیده است.

وی گفت: شایعه فرار زندانیان این زندان به هیچ وجه صحت ندارد و نیروهای امنیتی و انتظامی زندان و نیز نیروهای کمکی اجازه نداده اند هیچ زندانی حتی از بندهای زندان هم خارج شوند.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان تاکید کرد با حضور پر قدرت نیروهای انتظامی در محل زندان سپیدار در حال حاضر آرامش کامل در تمامی بندهای این زندان حاکم است و قطعا با افرادی که محرک ناآرامی در این زندان بوده اند برخورد قانونی خواهد شد.

زندان سپیدار در جنوب شرقی اهواز در منطقه سپیدار واقع شده است.

  تعداد بازديدها: 942
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85899
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.