تاريخ انتشار: 10 فروردين 1399 ساعت 23:02:12
پنج پیام تسلیت از سوی وزیر اطلاعات

پیام تسلیت در پی ارتحال حضرت آیت الله حاج سید جعفر کریمی

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدهاشیء


خبر ارتحال عالم جلیل القدر حضرت آیت الله حاج سید جعفر کریمی، مسئول فقید شورای استفتائات مقام معظم رهبری (حفظه الله) موجب تالم و تاثری وافر گردید.
آن عالم فاضل که اینک در سرای باقی آرمیده اند، فقیهی توانمند و مجتهدی ژرف نگر بود که توش و توان علمی شگرف خویش را از توفیق تلمذ در محضر پر فیض و برکت حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) در نجف اشرف برگرفت و از مبلغین و مروجین انقلاب شکوهمند اسلامی محسوب می گردیدند و اهتمام ویژه ای به تعلیم و تربیت طلاب علوم دینی داشتند.
اینجانب مصیبت وارده را خدمت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، همکاران آن مرحوم در دفتر مقام معظم رهبری، طلاب حوزه های علمیه و بیت مکرم آن مومن بالله تسلیت گفته، از درگاه خالق علیم برای آن رحیل دیار ابدی رحمت واسعه و برای کلیه بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.
                                                                        سید محمود علوی  

*******

پیام تسلیت به مناسبت درگذشت ام الزوجه حجت الاسلام سید میثم خامنه ای


و بشرالصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انالله و اناالیه راجعون


حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج سید میثم خامنه ای

ضایعه درگذشت ام الزوجه ی مکرمه تان را صمیمانه تسلیت عرض نموده، از درگاه یگانه خالق رئوف برای آن بانوی متدینه و والده ی معظمه شهید، غفران واسعه و همنشینی با بی بی دو عالم حضرت زهرای اطهر(سلام الله علیها) در خلد برین، برای حضرتعالی و سایر بستگان معزا که در فراق آن مسافر سرای ابدی به سوگ نشسته اید، صبری جزیل، سلامتی و حسن عاقبت مسئلت می نمایم.

                                                              سید محمود علوی  

*******

پیام تسلیت به مناسبت درگذشت همسر جناب آقای حاج محمود لولاچیان


انالله و انا الیه راجعون


جناب آقای حاج محمود لولاچیان
درگذشت همسر مکرمه تان، سیده ی علویه و والده ی معظمه شهید را صمیمانه تسلیت عرض می کنم.
از درگاه خداوند حلیم و رحیم برای آن بانوی متدینه، غفران واسعه در رضوان برین و برای حضرتعالی، فرزندان معزا و کلیه وابستگان آن رحیل دیار ابدی، شکیبایی و سلامتی مسئلت می نمایم.
                                                               سید محمود علوی  

*******

پیام تسلیت به امام جمعه محترم اهواز به مناسبت درگذشت حضرت آیت الله حاج سید ابوالحسن نوری مهری


قال رسول الله (صلوات الله علیه): موت العالم مصیبه لا تجبر و ثلمه لاتسد


حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی فر 
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه ی محترم اهواز (دامت برکاته)
رحلت غم انگیز ابوالزوجه محترمتان، عالم مجاهد حضرت آیت الله حاج سید ابوالحسن نوری مهری (رحمت الله تعالی علیه) را خدمت حضرتعالی، خانواده ی محترم داغدیده، مردم متدین و انقلابی استان خوزستان، بویژه اهالی شهر مقاوم خرمشهر، صمیمانه تسلیت عرض می کنم.
یقیناً فضایل و سجایای اخلاقی، حضور در جایگاه امامت نماز وحدت آفرین جمعه و دفاع مقدس ، نیل به درجه ی والای جانبازی، ذخیره های ارزشمندی در پیشگاه خالق علیم و رحیم خواهد بود.
اینجانب از درگاه الهی برای آن ساکن دیار ابدی غفران و رحمت واسعه، برای جنابعالی و کلیه ی بازماندگان معزا شکیبایی و تندرستی مسئلت می نمایم.
                                                                       سید محمود علوی 

*******

پیام تسلیت در پی ارتحال حضرت آیت الله حاج سید ابوالحسن نوری مهری


من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا


رحلت عالم مجاهد، حضرت آیت الله حاج سید ابوالحسن نوری مهری (رحمت الله تعالی علیه)، امام جمعه ی سابق خرمشهر و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس را به پیشگاه با عظمت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه)، مقام معظم رهبری (حفظه الله)، بیت شریف و مکرم، نماینده ی ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه ی محترم اهواز، مدرسین و طلاب حوزه های علمیه، بویژه اهالی متدین خطّه خوزستان، صمیمانه تسلیت عرض می کنم.
آن دانش آموخته ی علوم دینی و مجاهدت، در مکتب حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه) با ایستادگی در مقابل بعثیون متجاوز و همچنین ترویج اسلام ناب محمّدی (صلوات الله علیه) خاطرات و آثاری جاودان از خویش به یادگار گذاشت.
اینجانب از پیشگاه خداوند علیم، برای آن فقید سعید که اینک در آن سوی هستی آرمیده است، درجات عالیه و برای کلیه ی بازماندگان، صبری جزیل و حسن عاقبت مسئلت می نمایم.                                                                                           
                                                                   سید محمود علوی  

  تعداد بازديدها: 1335
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85888
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.