تاريخ انتشار: 25 اسفند 1398 ساعت 00:30:30
همه آنهایی که نیستند

✍️جریان سیاه و مخرب طی روزهای گذشته بسیار تلاش کرد تا با تیتر سازی هایی که به صفحه تلویزیون هم کشید دولت را مسئول کرونا معرفی و دیگرانی که باید پاسخگوی ناتوانی ، کوتاهی و حماقت محض سلامت مردم کشورمان را در معرض آلودگی و مرگ قرار دادند به عنوان قهرمان و منجی تبلیغ کنند.
✍️خوشبختانه مجموعه وزارت بهداشت طی هفته گذشته موفق شدند بالغ بر ۶.۵ میلیون خانواده با جامعه آماری ۲۴ میلیون نفر را از حیث ابتلا به بیماری مورد پایش قرار دهند که مراجعه به مراکز درمانی را به شدت کاهش داده است.
✍️خوشبختانه پس از صدور فرمان فرمانده کل قوا اولین جلسه قرارگاه بهداشتی نیروهای مسلح به ریاست رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اتخاذ تصمیمات ذیل تشکیل گردید.
????ظرف ده روز مردم ایران تست کرونا می دهند تا افراد مشکوک برای معاینه به مراکز هدایت و افراد فاقد علائم در منزل می ‌مانند حدود هزار درمانگاه ثابت یا سیار آماده می‌ شود.
????کمیته انتظامی امنیتی به‌ همراه وزارت کشور و استانداران ظرف ۲۴ ساعت آینده روال خلوت سازی معابر را سازماندهی می‌ کنند.
✍️خوشبختانه طی روزهای گذشته بخشی از فروشگاه های موفق به توزیع دستکش ، ماسک و مواد ضد عفونی دریافتی بین مردم شدند که طبیعتا به افزایش آرامش روانی منجر خواهد شد.
✍️خوشبختانه تمامی فروشگاه ها و میادین تره بار مملو از کالا و میوه و سبزیجات بوده و در حال خدمت رسانی بی وقفه و بدون محدودیت به مردم هستند.
✍️خوشبختانه براساس اعلام پلیس ۲۷ مقلد صدا که به نام مسئولین در فضای مجازی بار گذاری می کردند و شایعه پراکن دستگیر شدند.
✍️خوشبختانه بیش از ۴۵٪ بیماران مبتلا به کرونا پس از بهبود کامل از بیمارستان های کشور مرخص و به جمع خانواده ها بازگشتند.
✍️طبق آمار بالغ بر هزار شرکت دانش بنیان زیست محیطی ، دارویی ، تغذیه و کشاورزی و ..... از مجموعه حدود پنج هزار شرکت فعال دانش بنیان هستند ، اما تا این لحظه مشخص نیست این حجم عظیم شرکت که باید دانش بنیان باشند در شرایط دشوار امروز به چه کار کشور ، مردم و خودشان می آیند.
✍️شورای عالی و وزارتخانه آموزش و پروش همراه با سازمان سنجش با اصرار به اطلاع رسانی های بی خاصیت و بی ارزش مرتبط با روزشمار آغاز کلاسها یا کنکور با یک تا چند ماه تاخیر علی الظاهر جز آزار روانی و روحی خانواده های نگران سلامت وظیفه و کاری ندارند . گویا هنوز از درک ابتدایی شرایط تهدید زندگی مردم عاجزند.
✍️بخش خبری شبکه یک به نقل از مسئولین آستان قدس رضوی توقف فعالیت و میزبانی از مجاورین و زائرین حرم مطهر علی ابن موسی الرضا علیه السلام را اعلام کرد.  خبری که علی رغم اعلام وضعیت قرمز ، پر خطر و روند فزاینده بیماری توسط شهرداری مشهد و درخواست مردم از رییس جمهور برای اعمال قرنطینه فوری در این شهر متاسفانه بلافاصله با اطلاعیه منعکس در فضای مجازی علی الظاهر تسهیل یا لغو شده است.
✍️وزارت مسکن نیز ثبت‌ نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان های تهران ، قم ، سمنان ، آذربایجان شرقی و جنوب سیستان و بلوچستان از ساعت ۱۰ صبح امروز(شنبه) به مدت ۲۴ ساعت اعلام کرد که مردم در وانفسای کرونا و اعلام ستاد کل برای خلوت سازی شهرها نگرانی کم و کیف ثبت نام مسکن را نیز داشته باشند.
✍️علی رغم اینکه چین مردی ۵۵ ساله ساکن استان هوبه با ابتلا در ۱۷ نوامبر۲۰۲۰را به عنوان بیمار یک و زنجیره گسترش ویروس را شناسایی کردند . هنوز دنبال بیمار شماره صفر (منشا شیوع بیماری) است برخی در اینجا اصرار دارند بی هیچ مطالعه و امکان پژوهشی بر طبل کووید ۱۹ جنگ میکروبی علیه ایران کوبیده و بر نگرانی مردم مستأصل بیفزایند.
✍️روزنامه جوان همسو با جریان مخرب دولت امروز نیز بی هیچ هراسی از خط و نشان دستورالعمل ابلاغی ابراهیم رییسی رئیس قوه قضائیه که طی روزهای گذشته در مورد برخورد با شایعه پردازی کرونا صادر کرد ، روحانی و دولت را به دروغگویی متهم و مقصر ورود کرونا ویروس معرفی نمود ، تا اذهان خسته جامعه را به دشمنی متقابل تحریک کند.

  تعداد بازديدها: 2916
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85736
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.