تاريخ انتشار: 19 اسفند 1398 ساعت 21:17:56
دلاوری صدا و سیما

* دلاوری مجری تلویزیون که دو هفته پیش مورد برخورد تند فتاح رییس بنیاد مستضعفان قرار گرفت در آخرین برنامه ، سردار پاسدار غلامرضا جلالی فرمانده سازمان پدافند غیر عامل ستاد کل نیروهای مسلح را به شدت مورد [عتاب و خطاب] قرار داد.
* دلاوری با لحن تندی خطاب به سردار جلالی اظهار کرد: وقتی کاری با شما نداریم و همه چیز عادی است هر روز در تلویزیون هستید حالا که باید پاسخگوی اطلاعات غلط و ناکارآمدی خود باشید می گویید مصاحبه نمی کنم.
* سردار جلالی در برنامه ۲۵ بهمن شبکه دو با اشاره به راهپیمایی و انتخابات تاکید کرد: علی رغم جنجال و شایعات شبکه های اجتماعی ما اطمینان داریم حتی یک مورد مبتلا به کرونا در کشور نداریم و اینطور نیست که به خاطر راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات واقعیت را در مورد کرونا پنهان کنیم.
* سردار جلالی فرمانده پدافند غیر عامل ستاد کل در پاسخ به سوال سیما در مورد ادعای کذبی که در برنامه ۲۵ بهمن داشت مدعی است راجع به ابعادِ دیگر مساله ورود کرونا به دلایلی مجبور بودیم فعلا سخن نگوییم ، فکر کنم با بیان انتقادتان این قفل شکسته شود.
* سردار جلالی علی الظاهر مدعی است در شرایط موجود می تواند دلایل پنهانکاری و انکار غیر واقعی کرونا تا بعد از انتخابات و راهپیمایی که ایران را به بحران خود ساخته کرونا مبتلا کرده است توضیح دهد.
* سردار جلالی طی روزهای گذشته منشاء توسعه کرونا را که امروزه از چین تا روسیه و از آمریکا تا اسرائیل و ۹۹ کشور درگیر را درگیر و تا تعطیلی مرکز سازمان ملل در نیویورک پیشرفته ،  به دشمن نسبت داد. سردار جلالی فرمانده پدافند غیر عامل ستاد کل نیروهای مسلح معتقد است دشمن با کرونا در صدد وارد کردن ضربه به اقتصاد ایران بود!
* اگر اشاره مبهم سردار جلالی به شکستن قفل مگو را حتی بدون توجه به اظهارات نامبرده در انکار ابتلاء ایران به ویروس کرونا در برنامه تلویزیونی ۲۵ بهمن [صحیح] بدانیم شاید باید منتظر افشاء مطالب بسیار جدی بود که خدای ناکرده حتی فراتر از فاجعه سقوط ایرباس اوکراینی باشد.
* مقامات باید درک کنند که عصر انفجار اطلاعات با کمک تغییرات سریع تکنولوژی و در کمترین زمان ممکن به عصر اطلاعات غیر قابل پنهان تغییر کرد یعنی مقامات و مراکز دیگر نمی توانند روی فراموشی مردم حساب کنند.
* بنابر دلایلی طی ۹۵-۹۴  به منظور قابل کنترل ساختن فعالیت مردم در شبکه های اجتماعی تلاش شد تا به هر قیمت ممکن تلگرام را از دسترس خارج و تعدادی پیام رسان [...] وطنی غیر دولتی جایگزین گردند.
* اما طرح کوچ اجباری به دلیل اطلاع مردم از ماهیت امنیتی پیام رساهای مدعی مالکیت خصوصی و اصرار به استفاده از فضای پیام رسان تلگرام  شکست خورده و برخلاف تولد جنجالی و پر هیاهوی ابتدایی بی صدا خاموش شد.
* حالا امروز و با گذشت فقط سه سال از احکام الزام به استفاده از به اصطلاح شبکه های خصوصی داخلی شاهد برگزاری دور دوم مناقصه فروش امتیاز پیام رسان سروش از طرف صدا و سیما هستیم.
* اینکه هدف از نمایش مضحک آزاد اندیشی و پیگیری بی ملاحظه دغدغه مردم در صدا و سیما چیست که برای تحققش مجاز است حتی بر سردار فتاح فرمانده سابق قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا و سردار جلالی فرمانده پدافند غیر عامل بتازد. حتما در جای خود قابل بررسی است.
* اما مقامات هم باید درک کنند اگر در اواخر بهمن ورود یگان ویژه برای قرنطیه قم انکار نمی شد و اگر ظرفیت قابل اعتماد تلگرام برای اطلاع رسانی و تبادل نظر شبکه های اجتماعی نبود امثال تلویزیون با میزبانی یکسویه از امثال سردار جلالی منکر وجود کرونا تا به امروز حتی با سلامت مردم ایران و خانواده خود چه می کردند؟
* اما ما مردم با درک این واقعیت که همزمان با جمع آوری بیمارستان های پیش ساخته موقت کرونایی در چین تازه در آغاز راه ساخت بیمارستانهای موقت قرار داریم  ،با درک اینکه اگر [اظهارات) سردار جلالی و برنامه تلویزیون را در مورد انکار کرونا باور می کردیم با چه فاجعه عظیمی روبرو بودیم ، باید بدانیم برای خروج از حصر کرونا با تاکید بر تلاش بی وقفه کادر درمانی کشور ناچاریم همه با هم و دست در دست مراقب سلامتمان بوده و همچون دوران دفاع مقدس به شکست مردمی کرونا بیاندیشیم.

  تعداد بازديدها: 2650
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85685
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.