تاريخ انتشار: 06 اسفند 1398 ساعت 20:40:48
خباثت شیطانی

* پمپئو وزیر خارجه ضد ایرانی ایالات متحده امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بسیار نگرانیم که رژیم ایران جزئیات مهمی از شیوع ویروس کرونا را مخفی کرده باشد. ایران باید اطلاعات دقیق منتشر کرده و با سازمان بهداشت جهانی همکاری کند.
* نکته دوم اینکه رسانه های آمریکایی و فارسی زبان در انعکاس اظهارات ضد ایرانی پمپئو کلمه مخفی را هشتک کردند تا بدینوسیله جریان خبری تخریبی ضد ایرانی با تاکید بر بی اعتمادی القایی نسبت به دولت ایران پیگیری کنند.
* پس از خبر بستری شدن رئیس بیمارستان قم امروز متاسفانه خبر نتیجه مثبت قائم مقام وزیر بهداشت و درمان ، برخی نمایندگان مجلس ، یکی از مراجع معظم و .... منتشر شد یعنی که این روزها هیچ مقام و مسئولی دور از صحنه و مردم نیست، ضمن دعا برای سلامتی تمامی مردم و مسئولین و دست اندرکاران باید قدردان حضور یکپارچه همه در مدیریت کورنا هم بود.
* امروز خبر کشف چند میلیون ماسک و سایر اقلام ضروری تکان دهنده بود اما اخبار مثبت و ارزشمند نیز کم نیست. امروز سوپر نزدیک منزلمان چند کارتون موجودی ماسک مغازه را با قیمت قبل به ازاء هر خانواده چهار عدد در اختیار ساکنین مجتمع قرار داد و در تلاش بود ژله و مایع ضد عفونی کننده را نیز تهیه تا در اختیار ساکنین قرار دهد. اقدام ارزشمندی که در بسیاری از محلات و شهرها به طور خود جوش در حال انجام است.
* نیروهای خدماتی تمام محلات شهرها آرام و بی صدا ۲۴ ساعته و بی وقفه در حال نظافت و ضد عفونی سازی معابر ، مراکز عمومی ، سرویس های بهداشتی ، مدارس ، وسایل حمل و نقل عمومی و .... هستند. کادر درمانی کشور علی رغم تمامی کمبودها در میدان خدمت رسانی حضور دارند. موج فیلم ها و پیام های آموزشی و هراس زدایی در فضای مجازی بی وقفه منتشر و در اختیار همگان قرار دارد.
* حکم شرعی مراجع عظام در وجوب تبعیت از دستورات مسئولین و مراکز درمانی حتی در عدم برگزاری مراسم جمعی عبادی و پرهیز از تشرف به مراکز زیارتی ارزشمند و قابل تقدیر است هر چند برخی افراد خود اجتهادی کرده باشند.
* مقام معظم رهبری جز بیانات بسیار کوتاه مربوط به انتخابات در صبح شنبه طی هفته جاری هیچ ملاقات عمومی و غیر نداشته که قطعا باید به عنوان حکم  عقلی و شرعی بر همگان حجت عملی باشد.
* صنایع تابع وزارت دفاع و سازمان ارتش و سپاه با تمام ظرفیت در هماهنگی با ستاد کرونا و در کنار هلال احمر در خدمت مردم خواهند بود هر چند بخشی از توان انسانی و لجستیک باید آماده باش سیل احتمالی در برخی استان ها هم باشند.
* مایک پمپئو وزیر خارجه ضد ایرانی آمریکا ، امروز با افتخار بر اعمال سنگین ترین تحریم حداکثری تاریخ علیه کشورمان که در اولین گام شامل اقلام پزشکی و درمانی نیز می شود برآمده از خباثت و روحی شیطانی در صدد بهره گیری از مشکلات مربوط به کرونا است. ویروسی که امروز حدود چهل کشور دور و نزدیک از کره جنوبی تا سوییس را در معرض آلودگی قرار داده است.
* این روزها علی رغم تاکید بر همه موضوعاتی که باید بین مردم و بخش های حکومتی مورد بحث و پیگیری گردد یا اختلافات سیاسی که باید روزی به عقلانیت و فهم امنیت ملی به نتیجه برسد اما لازم است امروز و این روزهای نزدیک به پایان سال همه علی الخصوص در فضای مجازی و روابط اجتماعی و همکاری تام با مسئولین و مراکز ذیربط به سلامت یکایک هموطنان اندیشیده و تلاش کنیم.

  تعداد بازديدها: 2644
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85581
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.