تاريخ انتشار: 04 اسفند 1398 ساعت 22:48:00
غایبین غیر مسلمان ؟!!!

* علم‌الهدی امام جمعه مشهد مدعی است رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم ۶۰٪ شیعیان ایرانی علی ابن ابیطالب علیه السلام و عشاق فاطمه الزهرا سلام الله علیه را مسلمان نمی دانند.
* علم الهدی در نماز جمعه مشهد که در صحن حرم رضوی برگزار تا نیامدن مردم شریف و مومن مشهد دیده نشود با ادبیاتی ناپسند اظهار کرد: دو روز دیگر در فضای مجازی آدمهای عوضی خواهند گفت فلان کس گفته که هرکس رأی ندهد مسلمان نیست این سخن را من نمی‌گویم بلکه صحبت پیامبر است که هر کس در امور مسلمانان اهتمام نورزد مسلمان نیست.
* علمایی که در برابر کم حجابی دختری نوجوان در تاکسی اسنپ آیه استرجاع خواندند چرا در برابر این چنین سخنانی ساکتند، البته که باید در برابر رسول خدا پاسخگو باشند.
* علمای ساکت باید توضیح دهند با کدام ادله مرتبط با آیات قرآن و روایات رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم، اهتمام به امور مسلمین به شرکت در انتخابات و هر انتخابی از این دست متوقف و تعبیر شده است؟
* آیا با چنین منطقی العیاذبالله عدم شرکت امام علی علیه السلام و فاطمه زهرا سلام الله علیها و به تعداد انگشتان یک دست از صحابه ای چون ابوذر و سلمان و عمار در انتخابات پس از رحلت رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آل و سلم نیز پرهیز از اهتمام به امور مسلمین است؟!
* آیا مرحوم امام خمینی و مقام معظم رهبری طی ۴۲ سال حضور در جایگاه ولی فقیه و زعامت بر شیعیان و بخشی از مسلمین تاکید بر غیر مسلمانی ۳۵٪ تا ۶۰٪ غایبین در ۳۷ انتخابات ایران را داشتند؟!
* آیا ولی فقیه زمان که مکرر تاکید فرمودند حتی مخالفین شخص ولی فقیه برای ایران و شاید فقط برای مشارکت اجتماعی در انتخابات شرکت کنند به ۳۵٪ تا ۶۰٪ شیعه ایرانی غیر مسلمان توصیه می فرمودند؟!
* بنابر تاکید آیات و روایات و بر خلاف نظر علم الهدی مهمترین وجه اهتمام به امور مسلمین عدالت خواهی ، حق گرایی ، مقابله با ستمگری و ظلم ، .... و حفظ آبروی بندگان خدا است، آیا اقدام امام علی علیه السلام در ضمانت پرهیز کنندگان از شرکت در انتخاب ایشان حمایت و ضمانت امام از غیر مسلمانان بود؟!
* شاید درک این معنا برای امثال عدم الهدی بسیار دشوار باشد که بسیاری عدم حضور در انتخابات علی الخصوص دوره اخیر را اهتمام به امور مسلمانان بدانند چنانکه از مومنین و متدینین پر شور و انقلابی مسجد ما متاسفانه جمعه تنها دو خانواده در پای صندوق رای حضور داشتیم یعنی از امشب با غیر مسلمانان به جماعت ایستاده و نماز می خوانیم؟!
* فراموش نمی کنیم که امام راحل با صراحت غیر مسلمانان مورد نظر علم الهدی را بهتر از اصحاب رسول الله (ص)و ائمه اطهار(ع) نامیدند.
* علم الهدی را از سال ۶۵ به ... شناخته و لذا هرگز با اقتدا نماز به او واجبی را حرام نکردم.
* همواره افسوس خوردم که چرا حکومت بر خواسته از خون صدها هزار شهید به بالا نشینی افرادی می انجامد، هر چند ۱۴۰۰ سال حکومت اسلامی همواره به بنی امیه تا عثمانی و قاجار تا پهلوی و آل سعود شناخته می شود.
* امام جمعه مشهد باید پاسخ دهد که با توسل به کدام حدیث و روایت احمدی نژاد را با هاله نور و در شان پیامبری می دیدند؟ چه اهتمامی بود که به انتخاب مخالفت با ولی فقیه زمان منجر شد؟ آیا اهتمامی که کردید رای اسلامی بود؟
* مراجع عظام تقلید باید به صراحت پاسخ دهند که اگر مردم در عدم صلاحیت کاندیداها به علم رسیدند، یا گروههای سیاسی را شایسته اعتماد نیافتند باز شرکت در انتخابات و انداختن رای باطله تکلیف شرعی است؟
* امام جمعه مشهد باید بداند که تمام معتقدین به مبارزه طولانی امام خمینی (ره) در آن دوران اهتمام به امور مسلمین و حفظ مسلمانی را در تحریم و پرهیز از شرکت در انتخابات می دانستند.
* اینگونه اظهارات برای اثبات شکست تلاش امام راحل تا من کمترین در استقرار حکومتی اخلاقی ، عدالت محور ، علم گستر ، عالم و حکیم پرور و خادم مردم کافی است!!!.

  تعداد بازديدها: 2680
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85551
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.