تاريخ انتشار: 26 بهمن 1398 ساعت 21:45:02
لا يُلدَغُ المُؤمِنُ مِن جُحرٍ مَرَّتَينِ

* کیهان صبح امروز برای تخطئه بحث ضرورت تصویب دو معاهده معطل نگاهداشته شده در مجمع تشخیص مصلحت نظام  یکی از تیترهای اصلی صفحه اول را به جمله زیر اختصاص داده است :
قابل توجه حامیان FATF
پمپئو ؛ ایران باید هر چه سریعتر پالرمو و CFT را تصویب کند.
* جالب اینکه جریان فکری کیهان که براساس تیترسازی مذکور سخن پمپئو را سند حقانیت یا خطا اعلام می کند طی سه سال گذشته و بدون یک لحظه وقفه همراه و همصدا با مثلث شیطانی ترامپ ، نتانیاهو ، بن سلمان و البته پمپئو برای تخریب برجام که باید پلی برای عبور از بحران آمریکا ساخته بود از هیچ اقدامی دریغ نکردند.
* شاید تیتر سازی جریان فکری کیهان فرصت مناسبی است تا همه به این سوال پاسخ دهند که همصدایی و همسویی با اراده و اقدامات مثلث شیطانی علیه برجام از جمله مصادیق بارز خیانت به مردم و ایران نیست؟
* کیهان که سخن پمپئو را میزان حق و ناحقی مصوبه دولت ها و مجالس فعلی و قبلی جمهوری اسلامی ایران برای تصویب عضویت کشور در کنوانسیون های مبارزه با جریان پول های کثیف و منابع تامین مالی تروریسم شامل فهرست فعلی القاعده ، جبهه النصره ، داعش و طالبان می داند ، می تواند شرافتمندانه در مورد بیانات و اقدامات مثلث شیطانی در مورد ضرورت تخریب برجام هم دقیقا به همین منوال تیتر سازی کند؟
* بنابر انتخاب ملاک درستی قضاوت مورد تاکید تیتر سازی کیهان علی الظاهر تمامی مخالفین و مخربین وطنی برجام به خطا رفته یا عوامل آمریکا محسوب می شوند ، مگر اینکه اذعان کنند همسویی و همنشینی با مثلث شیطانی برای ایشان مجاز و مباح اما برای دیگران گناه کبیره است.
* سال های دور یکی از روزنامه ها در نیم صفحه بالا برای درج خبری نوشته بود موسسه کارنگی صهیونیستی ایران را به نقض حقوق اقلیت های دینی متهم کرده است و در نیم صفحه پایین همان صفحه در خبر دیگری آورده بود کارنگی که موسسه مطالعاتی است به نقض حقوق فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی اعتراض کرده است یعنی در یک صفحه موسسه کارنگی با توجه به موضوع خبر تحت عنوان نوکر و معترض رژیم صهیونیستی معرفی شده بود.
* میرسلیم دبیرکل حزب موتلفه که در انتخابات ۹۶ به دلیل تاکید حزبش بر رئیسی حتی از سوی موتلفه حمایت نشد پس از انتخابات اظهار کرد که در موتلفه به این نتیجه رسیدیم که به دلیل قرار داشتن در یک جبهه تا پایان انتخابات از فساد قالیباف در شهرداری چیزی نگوییم البته اگر در دور دوم رقیب قالیباف بودم قرار بود فساد دوران مدیریت شهرداری قالیباف را افشا کنیم.
* بنابر تفسیر حضرت علامه جوادی آملی قرآن شرط تحول و دستیابی به جامعه آرمانی را قیام جامعه به تعقل و تفکر می داند اگر جریانات فکری و سیاسی به هدایت جامعه می اندیشند باید در مسیر ترغیب جامعه به قضاوت بر اساس تفکر و تعقل اقدام کنند تا شاید روزی چون روزهای آغازین انقلاب ۵۷ و دفاع مقدس جامعه را لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ و لِقَوْمٍ يَعْقِلُونَ دیده و بشناسیم.
* بنابر فرمایش گرانقدر منقول از پیامبر مکرم اسلام صلی الله علیه و آل و سلم باید که لا يُلدَغُ المُؤمِنُ مِن جُحرٍ مَرَّتَينِ بوده از یک جا دوبار ضربه نخوریم باید همه باور کنند جامعه فاقد قدرت تعقل قادر به انتخاب بهترین نخواهد بود.

  تعداد بازديدها: 2690
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85491
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.