تاريخ انتشار: 13 دي 1398 ساعت 12:38:59
شهادت هنر مردان خداست

يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَ لَا يَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ ذَلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَنْ يَشَاءُ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ

*قاسم سلیمانی سربازی از لشگریان ایران اسلامی است که پس از سالها مجاهدت و ایثار بی ادعا در راه عزت و سربلندی مردم ایران اسلامی بر عهد و پیمان خدمتگذاری بی آلایش و صادقانه استوار ماند.
*لشگریان ظلم و سیاهی سردار جانباز قاسم سلیمانی را ژنرالی شجاع ، استراتژیست و مهار ناشدنی می دانستند که قوم خونخوار داعش را در حریم مسلمان به خاک ذلت و نیستی کشاند.
*بر مجد و شکوه حاج قاسم همین بس که بشیر و مبشر خبر شکست و اتمام لشگر سیاه و شیطانی داعش بود.
*سرلشگر قاسم سلیمانی را به درستی بزرگ می دانستند اما به غلط یگانه دیده و از درک این مهم عاجز شدند که ژنرال حاج قاسم سلیمانی با دریایی از بزرگی و شایستگی جز سربازی پاکباخته از جمع کثیر لشگریان غیرتمند دفاع مقدس نبود.
*ما رزمندگان دفاع مقدس در کنار شیر جوانان مدافع حرم با قلبی آکنده از غم و اما مملو از شعف و شور شهادت سرباز سرافراز حاج قاسم سلیمانی بر دل داریم به رسم روزهای دفاع مقدس محیای پذیرش با افتخار پرچم فرماندهی یا مفتخر به تبعیت و همراهی با پرچمدار جدید لشگریان در میدان جهاد ایران اسلامی خواهیم بود.
*ما نیز در دریای متلاطم مردم کشورمان چشم بر فرمان ولی امر ایران اسلامی داشته و آماده رویارویی بی وقفه با لشگریان ظلم و سیاهی خواهیم بود.
*ایمان داریم به آنچه وعده فرمود يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ و ایمان داریم که خانه عنکبوت سست ترین خانه ها است که فرمود إِنَّ اللَّهَ يَعْلَمُ مَا يَدْعُونَ مِنْ دُونِهِ مِنْ شَيْءٍ وَهُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ

  تعداد بازديدها: 2710
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85051
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.