تاريخ انتشار: 19 مهر 1398 ساعت 16:35:02
گاندو جاسوس بازی اسرائیل

گفتم: آقاجون رسانه های داخلی به نقل از سایت خبری اسپوتنیک روسیه نوشتند خبرنگار روس بامداد پنجشنبه (به وقت تهران) آزاد و به روسیه بازگشته است.
گفت: البته سایت روسی نوشته بود خانم یولیا یوزیک روزنامه‌نگار روس که به جرم جاسوسی برای اسرائیل توسط نیروهای امنیتی وابسته به سپاه پاسداران بازداشت شده بود آزاد و به روسیه بازگشت.
گفتم: پس از دستگیری خانم یوزیک همسر سابقش با اعلام اینکه این روزنامه‌نگار به جاسوسی برای اسرائیل متهم و ممکن است با محکومیت ۱۰ سال زندان روبرو شود.
گفت: نکته جالب اینکه برخی مقامات و رسانه های داخلی از احضار سنایی سفیر ایران در مسکو به وزارت خارجه روسیه تحت عنوان دعوت از سفیر ایران یاد کردند.
گفتم: بنابراین یولیا یوزیک روزنامه‌نگار روس به اتهام جاسوسی برای اسرائیل توسط اطلاعات سپاه دستگیر اما برخلاف تمامی موارد مشابه ظرف کمتر از یک هفته بیدون هیچ توضیحی آزاد و با همراهی مقامات سفارت روسیه در تهران به کشورش بازگشت.
گفت: نکته جالب اینکه علی ربیعی سخنگوی دولت هم دوشنبه ۱۵ مهر گفت: یولیا یوزیک مرتکب تخلف ویزا و سایر تخلفات شده و علیه او پرونده جاسوسی گشوده نشده است در حالیکه ربیعی قاعدتا نمی تواند و نباید از طرف اطلاعات یا روابط عمومی سپاه اطلاع رسانی کند.
گفتم: پس انشاالله باید منتظر ساخت سریال گاندو ۲ به منظور بررسی روند دستگیری و آزاد سازی فوری و بی سر و صدای بولیا جاسوس روسی اسرائیل توسط صدا و سیما و سازمان صاحب امتیاز موسسه آوینی فیلم باشیم.
گفت: آقاجون روسیه بلشویک ، شوروری کمونیست و روسیه پوتین همواره به دلایل مختلف از دسترسی سهل و شبکه گسترده منابع اطلاعاتی در کشورمان برخوردار است هر چند برخلاف دهه گذشته شصت و هفتاد هرگز از برخورد با عوامل جاسوسی روسیه یا جاسوسان روس سایر کشورها نمی شنویم امیدوارم با غیرت گاندویی عسگری رئیس صدا و سیما و حمایت سازمان صاحب امتیاز موسسه آوینی فیلم، شاهد افشای بخش کوچکی از فعالیت شبکه های جاسوسی روس ها باشیم.

  تعداد بازديدها: 3925
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84315
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.