تاريخ انتشار: 04 مهر 1398 ساعت 10:23:58
تشویق به مطالبه گری از دولت

گفتم: آقاجون آیت الله احمد جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه به مدیران فعلی هیچ امیدی ندارم تاکید کرد ما برای روزی کار می‌کنیم که اینها با مدیران جوان و انقلابی جایگزین شوند.
گفت: تاکید آیت الله جنتی با سابقه حدود چهار دهه دبیری شورای نگهبان بر لزوم جوانگرایی در پست های دولتی ممتاز حکومتی بیشتر به طنز تلخ می ماند.
گفتم: یعنی بر اثرگذاری جایگزینی جوانان انقلابی با میان سالان مولد انقلاب و دفاع مقدس در آبادانی ایران نباید امید بست؟
گفت: جالب توجه اینکه اکثر مدافعان جنجالی جوانگرایی این روزها را سالمندانی با چهل سال سابقه مدیریتی تشکیل می دهند سالمندانی که طی تمام سال های گذشته همزمان چند پست مدیریتی ممتاز را در اختیار داشتند مانند آیت الله جنتی که طی تمام چهل سال گذشته حداقل بر چهار پست حکومتی ممتاز تکیه داشته است.
گفتم: برخی استمرار حضور در مسندهای ممتاز حکومتی را از الطاف الهی و صرفا از سر ادای تکلیف و وظیفه انقلابی می دانند.
گفت" غافل از اینکه بخشی از مردم سال هاست بر این باورند که حکم ریاست دائمی برخی سالمندان صرفا با حضور حضرت عزرائیل قابل ابطال است هر چند مانند آیت الله جنتی ۹۳ ساله به شدت مشتاق جوانگرایی مدیریتی در کشور هم باشند.
گفتم: جنتی امام جمعه موقت تهران و رئیس دائمی شورای عالی هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به ناکارآمدی دولت تاکید کرد مردم باید مطالبه گر باشند چرا که اگر ایستادند و مطالبه‌گری کردند دیگران مجبور می‌شوند به حرفشان گوش دهند.
گفت: ایکاش جنتی بجای توصیه مردم به مطالبه گری و ترغیب به ایستادگی در برابر دولت می توانست به شیوه ها و موارد مطالبه گری که کار مردم را به زندان تا مرگ در کهریزک و فشافویه نکشاند اشاره کند.
گفتم: سال گذشته چند سالمند فعال سیاسی و اجتماعی مقوا نوشته در دست و آرام در اقدامی مطالبگرانه در اعتراض به نظارت استصوابی نا محدود شورای نگهبان در پیاده راه مقابل مجلس ایستادند پیرمردانی که فورا به جرم اخلال در نظم عموم و جرم مشهود امنیتی و البته در برابر سکوت جنتی مشوق مطالبه گری عمومی روانه زندان شدند.
گفت: شاید جنتی به دلیل رکورد داری سالمندترین مسند دار حکومتی نمی داتد با مطالبه گری در برابر نظارت استصوابی نامحدود فقهای شورای نگهبان به اشد مجازات محکوم شدند.
*شاید منظور جنتی از مطالبه گری همانطور که خود تلویحا اشاره فرمودند صرفا باید متوجه اعتراض علیه دولت و مناصب انتخابی توسط مردم باشد.
*شاید منظور از مطالبه گری جنتی چیزی جز وظیفه مردم به تکرار خواست و سخنان سیاسی و انتخاباتی است که توسط امثال جنتی علیه رقبای انتخاباتی مطرح می شوند.

گفتم: جنتی با توجه به حضور رئیس جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد همانطور که رهبری فرمودند ما در هیچ سطحی با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد.
گفت: علی الظاهر این روزها تحریف سخنان روز رهبری در چارچوب منافع گروهی و سیاسی اقدامی عادی است خطری که متاسفانه با سکوت توام با بی تفاوتی دفتر رهبری در حال گسترش است.
گفتم: مگر رهبری در دیدارهای اخیر بر منع مذاکره با مقامات آمریکا تاکید نفرمودند؟
گفت: مقام معظم رهبری در ابتدای درس خارج ۲۶شهریور ۹۸ مطلب مهم ذیل را مورد تاکید قرار دادند که متاسفانه جریان فکری مذکور با تقطیع و حذف بخشی از فرمایشات صریح و روشن رهبری در صدد تحریف و القاء مطلبی یکسویه و قابل سوء استفاده تبلیغات انتخاباتی و تخریبی علیه دولت هستند.
گفتم: مقام معظم رهبری در درس خارج در خصوص،مذاکره دقیقا چه فرمودند؟
گفت: آقاجون مقام معظم رهبری فرمودند ؛ مذاکره با آمریکا یعنی تحمیل خواسته‌های آمریکا بر جمهوری اسلامی ایران ، مذاکره یعنی نمایشِ موفّقیّتِ سیاستِ فشارِ حدّاکثری از سوی آمریکا
*برای همین هم هست که مشاهده کردید رئیس‌جمهور محترم ،  وزیر خارجه ، مسئولین کشور همه یک‌صدا ، یک‌ زبان گفتند که ما با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد؛ نه مذاکره‌ی دوجانبه ، نه مذاکره‌ی چندجانبه
*اگر آمریکا حرف خودش را پس گرفت و به آن معاهده‌ هسته‌ای‌ که نقض کرده بود برگشت و توبه کرد و شد عضو کشورهای معاهده‌کننده آن وقت در جمع کشورهای معاهده‌ کننده که شرکت می کنند و با ایران صحبت می کنند او هم شرکت کند.
*بدون آن هیچ گونه مذاکره‌ای در هیچ سطحی بین مسئولین جمهوری اسلامی و آمریکایی‌ها اتّفاق نخواهد افتاد؛ نه در سفر نیویورک نه در غیر سفر نیویورک *این را هم رئیس‌جمهور محترم تصریح کرد هم وزیر خارجه گفت هم دیشب دیدم در تلویزیون سخنگوی محترم وزارت خارجه گفت؛ اینها نشان‌دهنده‌ی این است که جمهوری اسلامی می داند چه کار خواهد کرد.

  تعداد بازديدها: 4121
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84215
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.