تاريخ انتشار: 20 شهريور 1398 ساعت 23:32:16
امیدهای عاشورایی

گفتم: آقاجون عاشورای ۹۸ هم به لطف اباعبدالله الحسین فرصت داد تا خود را مجددا آزموده و از امکان همراهی با سالار آزادگان برخوردار باشیم.
گفت: عاشورا حتما بزرگترین و طولانی ترین مراسم سوگواری است که در خاتمه و برخلاف تمامی سوگواری ها شاهدیم که سوگوارنش را بشّاش ، امیدوار و توانمندتر از گذشته به زندگی فردی و اجتماعی باز می گرداند.
گفتم: عاشورای ۹۸ هم با خبر شهادت مظلومانه تعدادی از اراتمندان سالار شهیدان در کشمیر و نیجریه به دست کوردلان پر تکرار تاریخ همراه بود چنانکه از شنیدن خبر شهادت زائران کربلا در حادثه ای ناخواسته متاثر شدیم.
گفت: انشاءالله که روحشان با شهید بزرگوار کربلا محشور خواهند بود اما سخنان عزتمندانه و با اقتدار سید حسن نصرالله ، پاسخ قاطع عملیاتی به رژیم صهیونیستی ، حضور مقتدا صدر در مراسم حسینه امام خمینی(ره) ، برکناری بولتن نماد جنگ طلبی علیه ایران یا به فرمایش دکتر ظریف گروه B و اخباری از این دست هم باعث مسرت مردم ایران شد.
گفتم: جالب بود که در همین ایام و علی رغم اعلام آغاز کاهش تعهدات ایران در برجام برخلاف گذشته فرماندهان نظامی کمتر به اعلام موضع داخلی و خارجی پرداختند.
گفت: آقاجون فرماندهان ارشد نظامی هم در مواقع خاص علی الخصوص ورود به عرصه قدرت نظامی خارجی طبیعتا باید در راستای تقویت مواضع حاکمیت و ارتقاء اعتماد به نفس ملی در صحنه حضور داشته و مقتدرانه پاسخ دهند.
*آقاجون مدتی است ریاست ستاد فرماندهی کل قوا بیش از پیش مسئولیت اعلام مواضع نظامی را عهده دار و طبیعتا در هماهنگی با ایشان سایر فرماندهان هم می توانند در مواقع ضروری به انحاء مختلف اعلام نظر داشته باشند.
*نکته بعد اینکه همه باید باور کنیم شیعیان و بسیاری از مسلمان جهان در مقابل افراطی گری و اقدامات ظالمانه و بی رحمانه، چشم امید به مردم ایران دارند حمایت ضروری که با همصدایی و اتحاد ملی قطعا با کمترین هزینه ممکن قابل اهداء به تمامی مسلمانان بوده و جهان اسلام را به دژی مستحکم برای ایران ، شیعیان و مسلمانان تبدیل خواهد کرد.

  تعداد بازديدها: 4785
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84145
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.