تاريخ انتشار: 06 شهريور 1398 ساعت 23:13:59
آماده باش دنباله صهیونیسم

گفتم: آقاجون عملیات ایضایی اسرائیل برای خروج از انزوا و انحراف نگاه جهانی به حضور مقتدرانه و موثر وزیر خارجه ایران در بیاریتز فرانسه ناموفق بود.
گفت: جریان خبری رسانه های جهان معطوف به میزبانی فوری و متفاوت رئیس جمهور فرانسه  از دکتر ظریف وزیر خارجه ایران در بیارتیز حتی جریان خبری نشست اصلی سران G7 را به شدت تحت الشعاع قرار داد.
گفتم: بسیاری از رسانه های جهانی  اذعان کردند دیپلماسی غیر منفعل و جریان ساز ایران موفق گردید نشست سران G7 را به محل چالش سران پنج کشور فرانسه ، آلمان ، انگلیس ، ژاپن و کانادا با آمریکا مبنی بر لزوم بازگشت و پایبندی این کشور به برجام تغییر دهد.
گفت: گروهکهای ضد انقلاب هم تلاش کردند همراه و همزمان با عملیات ایضایی و صحنه سازی احمقانه اسرائیل با ایجاد حواشی و استفاده از لحن توهین آمیز اثرپذیری نشست سران G7 از خواست و اراده ایران را تحت الشعاع قرار دهند.
گفتم: رسانه های ضد انقلاب همزمان با ورود وزیر خارجه کشورمان به محل نشست سران G7 با لحنی توهین آمیز نوشتند ظریف برای توجیه و دفاع از سیاست ضد انسانی ایران وارد بیارتیز شد.
گفت: دنباله همسو با صهیونیسم داخلی نیز همگام و همزبان با اسراییل و ضد انقلاب در تلاش برای تخریب سیاست غیر منفعل دیپلماتیک کشورمان گام برداشت زنجیره رسانه ای در اختیار دنباله داخلی صهیونیستی تلاش کردند با تیتر سازی شکست ترامپ و اسراییل در بیارتیز را به پیروزی شیطان بزرگ بزک کرده و نمایش دهند.
گفتم: چرا نهادهای حاکمیتی و امنیتی در برابر همکاری و همراهی آشکار جریان همسوی داخلی مذکور تا این حد منفعل و خاموشند؟
گفت: آقاجون بیهوده نیست که رهبران ایران طی چهل سال از پدیده حیرت انگیز تسلط و استعمار جهان گروه کوچک صهیونیسم بر جهان می گویند رهبران کشورمان طی چهل سال بسیار از گروه کوچک قدرتمند صهیونیستی تاکید کردند.
*گروه کوچک قدرتمندی که به راحتی بر مقدرات حاکمیتی آمریکا و اروپا حکمرانی می کنند ما نیز تجربه کردیم که فجایع تلخ هفت تیر و شهادت آیت الله بهشتی یا هشت شهریور و شهادت رجایی و باهنر و بسیاری از بهترینهای کشورمان جز به دست عناصر شبکه نفوذ در نظام ممکن نبود.

  تعداد بازديدها: 4054
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84073
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.