تاريخ انتشار: 09 تير 1398 ساعت 04:47:12
اصرار به تخریب دولت ایران

گفتم آقاجوندیشب ۸ تیر برنامه خبری ۲۰.۳۰ شبکه دو خبر ارزشمند ذیل را منتشر کرد ؛ ترامپ از نشست سران اجلاس G20 دست خالی باز گشته و در برابر موج اعتراضات مردمی وارد کره جنوبی شد.
گفت: آقاجون ایکاش صدا و سیما دست از لجاجت با دولت جمهوری اسلامی ایران برداشته و حداقل به اندازه چند کلمه و در جایی از خبر به نقش دولت ایران که حتما نمی شود! اما به تاثیر ایران در انزوای آمریکا در نشست سران G20 و تاکید ۱۹ کشور بر پایبندی ایران به تعهدات بین المللی و ضرورت بازگشت آمریکا به برجام هم اشاره می کرد.
گفتم: بنابر اظهارات مقامات بانکی روند مثبت پرداخت خسارت ۱.۶ میلیارد دلاری توسط خزانه داری انگلیس به بانک ملت ایران در جریان قرار گرفته است.
گفت: آقاجون بنابر اظهار سفارت ایران در لندن شوی تبلیغاتی -سیاسی مقابل سفارت ایران در لندن نیز پس از اتمام تجمع تبلیغاتی مقابل سفارت انگلیس در تهران بدون هیچ حرف و حدیثی پایان یافت.
گفتم: آقاجون برخی رسانه های اروپایی نوشتند که آقای زنگنه وزیر کارکشته نفت جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از حقوق حقه کشورش این هفته عازم سخت ترین نشست اوپک خواهد بود.
گفت: آقاجون شاید دلیل اتهام سازی و موج گسترده تهاجم تخریبی یکی دو هفته گذشته علیه وزیر نفت کشورمان در این روزها که باید با تمام توان متمرکز احقاق حقوق حقه کشورمان در نشست اوپک باشد نیز قابل درک است.
گفتم: آقاجون ضرغامی عضو منصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی همزمان با شکست مفتضحانه رییس جمهور آمریکا در نشست G20 و اعلام انجام اولین تراکنش اینستکس و درخواست ۷ کشور اروپایی به همراه روسیه و چین برای ورود به شبکه اینستکس گفت مذاکره با آمریکا و معطل اروپایی ها ماندن راه حل مناسبی برای مشکلات کشور نیست.
گفت: ایکاش ضرغامی بجای نظریه پردازی و توصیه های الهی -سیاسی به دولت در مورد شوی دوهفته گذشته مبنی بر ادعای اخراجش به همراه ازغدی از شورای عالی انقلاب فرهنگی به دستور رییس جمهور توضیحاتی ارائه می داد.

  تعداد بازديدها: 4093
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83679
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.