تاريخ انتشار: 02 تير 1398 ساعت 23:24:48
هشیاری و وظایف سربازان

گفتم: آقاجون سردار غیب پرور در بیانی تند اظهار کردخودفروختگان داخلی با سرنگونی پهپاد آمریکا به خود بیایند اعتقاد داشتند که نیازی به موشک نداریم اما اکنون همین موشک ها باعث قدرت و اقتدار ما شده است.
گفت: اگر ادعای رییس جمهور آمریکا صحیح باشد پس از سرنگونی پهپاد آمریکایی قصد صدور فرمان حمله به برخی سایت های راداری و موشکی کشورمان را داشت و بهر دلیل ده دقیقه قبل از آغاز عملیات را لغو نمی کرد یعنی احتمالا الان درگیر جنگ بودیم و یکایک مردم ایران خواسته یا ناخواسته متحمل هزینه های جانی و مالی جنگی غیر قابل پیش بینی بودند.
*اتفاقی که هنوز هم هر چند با احتمال ضعیف اما با یک حماقت آمریکایی قابل وقوع است.
- بنابراین هیچ کس در هیچ پست ، مقام و موقعیتی نمی تواند منتقدین و حتی مخالفین جدی جنگ یا حتی انباشت تسلیحات نظامی در شرایط عادی را مورد توهین ، تحقیر و تهدید قرار دهد.

گفتم: احتمالا منظور غیب پرور تاکید بر اهمیت بازدارندگی کسب و ارتقاء توانمندی نظامی کشورمان است.
گفت: مطالب پنج شنبه تا امروز نگاهی دیگر را به تجلیل و ضرورت حمایت یکپارچه و ملی از سربازان میهن اختصاص دادم و حتما ادامه خواهد داشت اما نظامیان علی الخصوص از جنس غیب پرور باید بدانند سرباز میهن به صرف پدیرش لباس مقدس نظام شرعا و قانونا مجاز به ورود در مباحث سیاسی و گروه گرایی نیست.
- سردار عیب پرور هم باید بداند که سیاست زدگی نظامیان قطعا بسیار خطرناکتر و مخربتر از باور و اقدام غیر نظامیان مخالف جنگ یا چیزی است که به زعم ایشان خود فروخته نامیده می شوند.

گفتم: اما همه باید بپذیریم که دست یابی به توانمندی و اقتدار نظامی ساده و کم زحمت به دست نیامده است که برخی هموطنان به نوعی انکارش کنند.
گفت: اولا بر خلاف ادعای غیب پرور هیچ شخصیت و جریانی تاکنون لزوم برخورداری و توانمند سازی دفاعی کشور علی الخصوص در حوزه موشکی را انکار نکرده است.
ثانیا امثال غیب پرور هم نباید فراموش کنند که طی چهل سال گذشته مردم ایران بسیار متحمل زحمت و سختی شدند تا حدود ۲۵٪ - ۳۰٪ بودجه سالانه کشور بی هیچ سوال و جوابی و بی هیچ ارتباطی با نیازهای انباشت شده عمومی و ضروری مردم به امور نظامی اختصاص یافته است.
لذا انتظار است غیب پرور هم بعنوان یک سرباز همواره خود را جانباز و خدمتگذار یکایک ایرانیان بداند حتی اگر امثال سردار را ناراست بدانند یا اعتقادی به انباشت تسلیحات نداشته باشند.

گفتم: البته باید شرایط و حواشی مصاحبه غیب پرور را نیز در اظهار نظر مذکور لحاظ کرد و حتما سردار در صدد تهدید و تحقیر بخشی از مردم ایران نیست.
گفت: آقاجون اینکه ما کهنه سربازان و رزمندگان دیروز و امثال غیب پرور باید در دفاع از مردم و ایران آماده تقدیم آسایش و جانمان باشیم کار خاصی نبوده و نمی توانیم به این دلیل مدعی کسی باشیم.
*امیدوارم فرماندهان هوشیار ستاد کل نیروهای مسلح به شکل مقتضی ضمن حمایت تام از تلاش و روح سلحشوری نظامیان در مواقع لزوم نیز با اظهارات تفرقه افکنانه از نوع مطالب سردار غیب پرور برخورد انضباطی کنند تا ساحت مقدس و والای سربازی چند صد هزار سرباز میهن و فدایی مردم به شائبه فعالیت سیاسی آغشته و مسموم نگردد.

  تعداد بازديدها: 4686
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83643
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.